دانلود و خرید کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر الکس بلوس ترجمه راحله طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر اثر الکس بلوس

کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر

نویسنده:الکس بلوس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر

کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر نوشتهٔ الکس بلوس و ترجمهٔ راحله طاهری است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر

کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر، گنجینه‌ای از ۱۰۰ چیستان شگفت‌انگیز برای تقویت ذهن و هوش ریاضی کودکان به‌اضافۀ ۲۱ معمای بازی با واژگان است. تلاش برای حل معماهای پیچیده علاوه بر سرگرمی به تقویت مهارت‌های ذهنی و پرورش‌ حافظه کمک می‌کند. کتاب حاضر مجموعه‌ای متنوع از معماهای جذاب و تفکربرانگیز به قلم یکی از ستون‌نویسان مشهور نشریهٔ گاردین است؛ کسی که شما را به عمق جهان باستان می‌برد و پس از گردشی هیجان‌انگیز به جهان امروزی باز‌می‌گرداند. الکس بلوس دارای مدرک دانشگاهی در رشتۀ ریاضی و فلسفه از آکسفورد است و در آثار قبلی خود همیشه به بازی اعداد و واژگان پرداخته است.

خواندن کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر

«ارشمیدس بزرگ‌‌‌ترین دانشمند دوران باستان بود. او یافته‌‌‌های نظری خیره‌‌‌کننده‌‌‌ای دربارهٔ مفاهیمی چون عدد پی و حد ارائه داد و برخی از پیشرفته‌‌‌ترین فناوری‌‌‌‌‌‌های عصر خود را طراحی کرد. او همچنین طراح یکی از سخت‌‌‌ترین معماهای تاریخ است.

باورکنید که معمای سختی است. «معمای گلهٔ گاو» در کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر معمای سخت، خالی از ظرافت و پوچی است. با این ‌‌‌وجود، نقطهٔ شروع خوبی برای آغاز کتابی دربارهٔ معماهای تفریحی است.

اولاً، طراح آن ارشمیدس است. ثانیاً، یک معمای شگفت‌‌‌انگیز و عجیب در طول تاریخ است و در آخر، معماهای بی‌‌‌ارزش، ارزشمندی معماهای خوب را به‌‌‌روشنی نمایان می‌‌‌کنند.

بحث پیرامون معمای گلهٔ ‌‌‌گاو ارشمیدس روشن می‌‌‌کند که سایر معماهای مطرح‌‌‌شده در کتاب ابوالهول و خزندگان دیگر به این معما شباهتی ندارند. از این جهت، سپاسگزار خواهید بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
۲۳,۰۰۰
۵۰%
تومان