دانلود و خرید کتاب پپا به تعطیلات می رود نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا به تعطیلات می رود اثر نویل استلی

کتاب پپا به تعطیلات می رود

معرفی کتاب پپا به تعطیلات می رود

کتاب پپا به تعطیلات می رود به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب داستان بچه‌خوک کوچکی به اسم پپا است که با خانواده‌ش راهی تعطیلات می‌شود.

درباره کتاب پپا به تعطیلات می رود

سفر همیشه برای بچه‌ها جذاب است و آن‌ها را با جهانی از تجربه‌ها و روابط و چالش‌های جدید مواجه می‌کند. کتاب پپا به تعطیلات می‌رود، اولین جلد از مجموعهٔ دنیای پپا، بچه‌خوک کوچکی است که به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر نوشته شده و راوی سفر پپا و خانواده‌اش به ایتالیا است. آیا به پپا خوش می‌گدرد؟ او چه چیزهایی از این سفر یاد می‌گیرد؟ لحن روان و تصویرسازی‌های شاد و خوش‌منظر کتاب تلاش می‌کنند به این سؤالات پاسخ دهند.

خواندن کتاب پپا به تعطیلات می رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب پپا به تعطیلات می رود

«پپا و خانواده اش به تعطیلات می‌روند. مامان چمدان‌ها را جمع می‌کند. بابا می‌پرسد: «تو مطمئنی که ما به این همه چیز احتیاج داریم؟ مامان جواب می‌دهد: «بله، چون همه‌شان خیلی خیلی مهم‌اند. تاکسی آقا گاوه می‌رسد و پیا، جورج، مامان و بابا را با تاکسی‌اش به فرودگاه می‌برد. در فرودگاه خانم خرگوشه چمدان‌هایشان را بازرسی می‌کند. حالا وقت آن رسیده که سوار هواپیما شوند. جورج جیغ می‌کشد: «آخ جان هواپیما!» آن‌ها توی ابرها بالا و بالاتر می‌روند. کمی بعد خلبان هواپیما، کاپیتان کاربلد اعلام می‌کند به‌زودی در ایتالیا فرود می‌آییم. خانم‌خرگوشه که مهماندار هواپیماست می‌گوید لطفا کمربندهایتان را محکم ببندید. آن‌ها در فرودگاه ایتالیا ماشین کرایه می‌کنند اما کمی بعد متوجه می‌شوند که دستگاه رهیاب ماشین که راه را به راننده نشان می‌دهد فقط به زبان ایتالیایی صحبت می‌کند. پیا می‌پرسد: «چرا همه برای ما بوق می‌زنند؟» مامان می‌گوید: «فکر کنم دارند به ما سلام می‌کنند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان