دانلود و خرید کتاب بیشتر! تریسی کوردروی ترجمه آتوسا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیشتر! اثر تریسی کوردروی

کتاب بیشتر!

انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیشتر!

کتاب «بیشتر!» نوشتۀ تریسی کوردروی و ترجمۀ آتوسا صالحی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. بیشتر! سومین جلد از مجموعۀ جالب و آموزندۀ آرچی کوچولو است.

درباره کتاب بیشتر!

آیا احساس می کند که فرزندتان کمی زیاده‌خواه شده است؟ شنیدن داستان آرچی کوچولو حتماً کمکش خواهد کرد.

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

مجموعۀ ۴ جلدی آرچی کوچولو دربارۀ یک کرگدن کوچولوی بازیگوش و بامزه است که در هر جلد اتفاقات جالبی برایش می‌افتد. آرچی کوچولو گاهی وقت‌ها یک‌عالمه سؤال دارد، نمی‌تواند صبور باشد، می‌خواهد نه گفتن را یاد بگیرد و یا بعضی وقت ها مانند همین جلد از هر چیزی بیشترش را می‌خواهد. بسیاری از کودکان در مراحلی از زندگی این خصوصیات اخلاقی را از خود نشان می‌دهند. تریسی کوردروی در این مجموعه تلاش کرده است تا قصه‌هایی خلق کند که ضمن سرگرم کردن کودکان به روش غیر مستقیم، بعضی از مهارت‌های فردی و اجتماعی را به آن‌ها آموزش دهد و کودکان را در مواجهۀ با نتیجۀ رفتارهای نامناسب قرار می‌دهد.

آرچی کوچولو در کتاب بیشتر! از همه چیز بیشتر می‌خواهد، کیک بیشتر، بستنی بیشتر، عروسک‌های بیشتر و کتاب‌های بیشتر. او حتی وقتی خودش دست‌به‌کار می‌شود و یک اسباب‌بازی مثل ایستگاه فضایی برای خودش می‌سازد برای آن موشک‌های بیشتری می‌خواهد. حالا آرچی کوچولو به یک مهمانی دعوت شده و قصد دارد لباس مهمانی‌اش را خودش تهیه کند. بدون شک آرچی کوچولو به یک لباس ساده قانع نیست! خیلی از والدین نمی‌دانند در چنین موقعیت‌هایی مثل زیاده‌خواهی فرزندان چه رفتاری باید داشته باشند. داستان بیشتر! به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند مشکلاتی را که ممکن است زیاده‌خواهی برایشان به وجود آورد به‌خوبی درک کنند.

جلدهای مجموعۀ آرچی کوچولو عبارت‌اند از: «نه! آرچی کوچولو جلد ۱»، «چرا؟ آرچی کوچولو جلد ۲»، «بیشتر! آرچی کوچولو جلد ۳» و «حالا! آرچی کوچولو جلد ۴»

خواندن کتاب بیشتر! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۳ تا ۷ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیشتر!

«آرچی کرگدن کوچولویی بود که یک عامه کار داشت. ایستگاه فضایی‌اش از کامان بزرگ‌تر بود. از بابا هم همین‌طور. اما هنوز به اندازۀ کافی بزرگ نبود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان