دانلود و خرید کتاب بازاریابی شبکه ای زیگ زیگلار ترجمه علی علی پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی شبکه ای اثر زیگ زیگلار

کتاب بازاریابی شبکه ای

ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی شبکه ای

کتاب بازاریابی شبکه ای نوشتهٔ زیگ زیگلار و جان هایز و ترجمهٔ علی علی پناهی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی سیزدهمین جلد از مجموعهٔ «توصیه‌های جادویی برای زندگی بهتر» است.

درباره کتاب بازاریابی شبکه ای

کتاب بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای و به زبان ساده نوشته شده است. این کتاب مجموعهٔ آموزشی کاملی درمورد بازاریابی شبکه‌ای و برای افرادی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند؛ همچنین این کتاب برخی از درس‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت فروش را مرور کرده است. بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ بازاریابی شبکه‌ای سازمان یا مجموعه‌ای است برای توزیع کالاها و خدمات از طریق شبکه‌ای از هزاران فروشنده تا توزیع‌کننندهٔ مستقل. توزیع‌کنندگان با فروش کالا و خدمات و نیز به کارگرفتن و پشتیبانی فروشندگان دیگری که بخشی از زنجیرهٔ فروش آن‌ها هستند، درآمد کسب می‌کنند. در بازاریابی شبکه‌ای همهٔ افراد بدون توجه به جنسیت، تجربیات،‌ تحصیلات و شرایط مالی می‌توانند شرکت کنند و با تلاش خود کسب‌وکاری موفق داشته باشند. پس از خواندن این کتاب دقیقاً متوجه خواهید شد که برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید اهل تلاش و تعهد باشید.

گفته شده است که لزومی ندارد مطالعهٔ این کتاب را از فصل نخست شروع کنید و مطالب را صفحه‌به‌صفحه بخوانید. کتاب طوری نوشته شده است که شما بر اساس نیاز خودتان می‌توانید بخش یا فصلی از کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید؛ به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید بدانید برای موفقیت در این حرفه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشید، ابتدا به فصل ۳ و سپس به فصل ۲۲ رجوع کنید که فهرست ویژگی‌های افراد موفق در بازاریابی شبکه‌ای را ارائه داده است و یا برای اینکه بدانید چگونه یک شرکت خوب را در بازاریابی شبکه‌ای انتخاب کنید، فصل ۴ تا ۴ را مطالعه کنید؛ ازاین‌رو مهم نیست از کجا شروع کنید؛ مهم این است که شروع کنید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

خواندن کتاب بازاریابی شبکه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت در مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان