دانلود و خرید کتاب گاو بنفش ست گادین ترجمه افسانه درویشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

کتاب گاو بنفش

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ افسانه درویشی است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد تولید محصول جدید متفاوت سخن گفته است.

درباره کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش به قلم ست گادین به اهمیت و روش‌های متمایزسازی برند پرداخته است. این اثر را کتابی ضروری برای بازاریاب‌ها دانسته‌اند. شیوه‌های قدیمی بازاریابی از بین رفته‌اند؛ پس نویسنده شما را وادار می‌کند که به تجارت خود اطمینان نداشته باشید و خطر کنید. این اثر بر تمایزداشتن تمرکز دارد و نویسنده در آن گفته که این انتخاب شما است که متفاوت و در چشم باشید یا اینکه اصلاً در دید نباشید. در این کتاب گروه بازاریانِ ست گودین اصرار دارند که با طراحی، آفرینش و فروش محصولات جدید به فکر رونق بازار خود باشید و رویکردهای متغیر را با تجارتتان انطباق دهید. این کار باعث تضمین بقای شرکت و البته نوآوری در آینده می‌شود. نویسنده در کتاب «گاو بنفش»، تاجران را به شجاعت و رهاکردن تبلیغات چندمیلیون‌دلاری فرامی‌خواند. او در بخش اول کتاب دلیل نام‌گذاری این اثر را توضیح داده است. منظور از گاو بنفش تولید محصول جدیدی است که با تمام آنچه در بازار هست متفاوت باشد.

خواندن کتاب گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روش‌های کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

بخشی از کتاب گاو بنفش

«آیا خاص بودن جسارت می‌طلبد؟

بیدادگری همیشه خاص نیست. مطمئنا این کار لازم نیست. گاهی جسارت باعث رنجش می‌شود. خواننده‌ی مشهور «اوزی اسبورن» موفق است. او هر دو خصوصیت جسارت و خاص بودن را دارد، اما هنرمندی که در نمایش، بدن خود را مثل یک خوک با پلیدی آلوده کند این دیگر نشانه‌ی بدبختی آشکار اوست.

افتادن در دام تبلیغاتی که از بالا تا پایین ردیف شده‌اند، بستن پاپیون سبز و تبلیغات را با منابع مفتضح پرکردن کار آسانی است. بی‌نزاکتی شاید گاهی به طور اتفاقی به کار آید اما نمی‌تواند یک راهبرد باشد. این کار ناامید کننده است. غیر منصفانه، فانتزی، خیالی یا هرچه که باشد، باید هدفی داشته باشد و نیاز است که درون محصول ساخته شده، ریشه داشته باشد.»

نظرات کاربران

ن‌ج‌م‌ه...
۱۴۰۳/۰۲/۲۲

فرمت کتاب با بقیه ی کتابها فرق میکنه .نتونستم بخونمش.حتما نمونه کتاب رو دریافت کنید و اگه مشکلی نداشت بخرین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان