دانلود و خرید کتاب کندوی کار تیمی زهرا فرح پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کندوی کار تیمی اثر زهرا فرح پور

کتاب کندوی کار تیمی

معرفی کتاب کندوی کار تیمی

کتاب کندوی کار تیمی؛ ماجرای یک سفر اکتشافی؛ کنکاشی بر پایه اصول کار تیمی نوشتهٔ زهرا فرح پور است. این کتاب را نشر آهوک منتشر کرده است.

درباره کتاب کندوی کار تیمی

در این کتاب دربارهٔ تاریخچهٔ کار تیمی، تیم‌سازی، خصوصیات اعضا و همچنین اصول داشتن یک تیم کارآمد و موارد دیگر با مخاطب سخن گفته شده است.

ازآنجاکه نه‌تنها در قشر کودک و نوجوان بلکه در تمام سنین؛ مطالب آموزشی در قالب داستان گیرایی بالاتری دارد؛ کتاب حاضر تمام این نکات و مطالب را در قالب یک داستان شیرین و جذاب ارائه کرده است.

خواندن کتاب کندوی کار تیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

خواندن این کتاب به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کندوی کار تیمی

«امیر علاقه زیادی به دیدن و بررسی غارها داشت. تعداد زیادی از غارها را گشته و زیبایی‌های پنهان در دل کوه‌ها را به چشم دیده بود. اكتشاف غارها در ابتدا برای امیر یک تفریح بود؛ اما کم‌کم تبدیل شد به یک کار جدی. او تصمیم گرفت سفرهای بعدی را جدی‌تر و برنامه‌ریزی‌شده‌تر برود.

امیر احساس کرد برای ادامه، مسیر لازم است تعدادی از دوستانش را با خودش همراه کند، اما باید در انتخاب همراهانش دقت می‌کرد تا بتواند تیمی همراه و کارآمد بسازد. امیر، دفتری تهیه کرد و در آن مواردی که برای تشکیل یک تیم موفق در ذهنش بود نوشت. این موارد شامل نیازهایش برای یک سفر دسته‌جمعی و همچنین مطالعاتش برای تشکیل یک تیم بود.

اولین مورد این بود که افراد دغدغه‌ای شبیه به او داشته باشند و با علاقه در میان تاریکی غارها همراه او شوند. سفر در دل‌سنگ‌ها با همه سختی‌ها و خطراتِ غیرقابل‌پیش‌بینی‌اش نیاز به یک حس درونی داشت یک، ولع برای کسب تجربه و اکتشافات بیشتر. دومین موضوع موردتوجه امیر این بود؛ کسانی همراه او شوند که توانایی‌هایی داشته باشند که در مسیر اکتشاف مکمل توانایی‌های او. باشند یعنی مانند یک بازو و فکر اضافه برای امیر عمل کنند.

آخرین مورد هم این بود که این افراد در قبال امیر و بقیه مسئولیت‌پذیر و دلسوز باشند و همة توان خود را در راه موفقیت تیم و سلامت روحی و جسمی اعضا قرار دهند، انگار که همه اعضای یک پیکر هستند و هر گونه آسیب یا موفقیت متعلق به همة آنهاست.

افرادی که دغدغه‌ای شبیه شما دارند پیدا کنید و مسیر را آغاز کنید.

وقتی امیر تصمیم گرفت تشکیل تیم دهد، چیز عجیبی او را به سال‌های دور برد. جایی درست وسط خانه‌ قدیمی پدربزرگ با حیاطی پر از گل و حوضچه‌ای در وسط آن...

امیر اولین‌بار کار تیمی را در همین خانه تجربه کرده بود. خاطرات برگزاری مهمانی بزرگ در یکی از اعیاد سال، در ذهنش می‌گذشت. خاله، عمه، دایی و عموها به همراه پسرها و دخترهایشان همگی جمع بودند، هنوز حس و حال با هم بودن با تمام جزئیاتش در یاد امیر باقی‌مانده بود.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۳۶۶۰۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

من نسخه چاپی این کتاب را خوندم. در قالب داستان تمامی نکات و اصول کار تیمی را یاد می‌گیرید. این سبک کتاب برام خیلی جذاب و دوست داشتنی بود.

کاربر ۹۴۶۴۴۰
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

محتوای جامع و کامل متن روان و زیبا مناسب نوجوانان و بزرگسال لذت بردیم

کاربر ۶۱۹۶۶۲۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

واقعا زیبا بود...

saeed nikpour
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

سلام من نسخه چاپی کتاب رو خونده بودم، کتاب پر محتوا و جذابیه، علاوه بر نوجوانان، کتاب فوق‌العاده‌ای برای مربیانه. 💓

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان