دانلود و خرید کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته تونی بردمن ترجمه مسعود ملک یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته اثر تونی بردمن

کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته

معرفی کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته

کتاب «رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته» نوشتۀ تونی بردمن و ترجمۀ مسعود ملک یاری است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته، پنجمین جلد از مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان است.

درباره کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته

مطالعۀ داستان تأثیرات فراوانی بر کودکان و نوجوانان می‌گذارد؛ قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا کرده و دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می‌یابد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان و نوجوانان، به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند. قصه‌های پرماجرای جهان مجموعه‌ای ۱۰ جلدی است که در آن قصه‌ها و داستان‌های ماندگار و کلاسیک جهان برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده است. نام جلدهای این مجموعه برای همه آشناست و اقتباس‌های زیادی از روی آن به شکل کمیک استریپ، انیمیشن، فیلم، مجموعهٔ تلویزیونی شده است. ویژگی مشترک اکثر این داستان‌ها این است که قهرمانان پس از طی‌کردن مسیری طولانی، تحمل سختی‌ها، مبارزه با آدم بدها و پشت سر گذاشتن ماجراهای هیجان‌انگیز و البته دشوار بر مشکلات، بدی‌ها و ضدقهرمانان پیروز می‌شوند.

کتاب‌های مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان عبارت‌اند از: «جلد اول: رابین‌هود و تیر نقره‌ای»، «جلد دوم: گالیور در لی‌لی پوت»، «جلد سوم: علاءالدین و غول افسانه‌ای»، «جلد چهارم: دیوید و نره‌غول»، «جلد پنجم: رابینسون کروزوئه و کشتی ‌شکسته»، «جلد ششم: بیوولف قهرمان»، «جلد هفتم: ویلیام تل و سیب آزادی»، «جلد هشتم: آرتور و شمشیر پادشاه»، «جلد نهم: جیسون و سفر به انتهای جهان» و «جلد دهم: علی‌بابا و گنج پنهان»

کتاب رابينسون كروزوئه، کشتی ‌شکسته، بر اساس یکی از آثار کلاسیک معروف جهان اثر دنیل دفو برای رد سنی کودک و نوجوان بازنویسی شده است. جوانی به نام رابینسون کروزوئه که از زندگی آرام و کسل‌کنندۀ خود خسته شده است، تصمیم می‌گیرد سوار یک کشتی شود تا به جزایر کارائیب برود و تجارت را شروع کند؛ اما در دومین روز سفر ناگهان همه چیز دگرگون می‌شود؛ تندباد وحشتناكى می‌وزد و امواج طوفانى باعث می‌شود سكان از دست ناخدا خارج شود. این اتفاق رابینسون کروزوئه را در یک جزیرۀ دورافتاده گرفتار می‌کند. حالا او باید به‌تنهایی در آن مکان ناشناخته زندگی کند. کتاب رابينسون كروزوئه، کشتی‌ شکسته شامل ۵ فصل می‌شود؛ «فصل اول: رابينسون كروزوئه»، «فصل دوم: کشتی‌ شکسته»، «فصل سوم: جزيرۀ برهوت»، «فصل چهارم: قهرمان» و «فصل پنجم: ساختن خانه در برهوت»

خواندن کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و همچنین علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رابینسون کروزوئه، کشتی شکسته

«رابينسون كروزوئه، جوانكى ناآرام و وحشى بود؛ به حرف كسى گوش نمی‌کرد و هیچ‌وقت گوشش بدهكار پندهای پدرش نبود. او خيال می‌کرد پدرش آدم کسل‌کننده‌ای است. او با خودش می‌گفت كه پدرش آقای كروزوئۀ بزرگ با سال‌ها كار سخت و جان‌فرسا چه چيزی به دست آورده است؟ كمى پس‌انداز در بانک و يک خانۀ كوچک؛ همين و تمام و البته یک‌عالمه حرف منطقى كه به نظر رابينسون به لعنت خدا هم نمی‌ارزيد. چرت و پرت‌هایی مثل اين: اگر كاری ارزش داشته باشد، ارزشش را دارد كه خوب انجامش بدهى یا جايى برای هر چيزی هست و هر چيزی جايى دارد. يا حتى اين: جايى كه زندگى هست، اميد هم هست. ای‌دادبیداد. گوش رابينسون از اين حرف‌ها پر بود. ولى هیچ‌کدام از اين نصیحت‌ها به خرج رابينسون نمی‌رفت كه نمی‌رفت و پسرک بیشتروقت‌ها می‌نشست و به زندگى پرهیجان‌تری فكر می‌کرد و در خيالش يک زندگى پر از ماجرا و سفر و پول می‌بافت. رابينسون زياد هم جلوی چشم پدرش آفتابى نمی‌شد تا به‌جای کمک‌کردن، هرطور شده از زير كارهای روزمره و سخت او شانه خالى كند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان