دانلود و خرید کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت الکساندرینا ماریا پاکینو ترجمه رضا محمدی نویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت اثر الکساندرینا ماریا پاکینو

کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت

معرفی کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت

کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت نوشتۀ الکساندرینا ماریا پاکینو با ترجمۀ رضا محمدی نویسی و مهدی رضایی در انتشارات نمای علم به چاپ رسیده است. این کتاب، نوآوری را لازمۀ کارآفرینی می‌داند و با تکیۀ بر تجربۀ جهان عرب می‌گوید تنها با خلق راه‌حل‌های متناسب با نیاز مصرف‌کننده است که می‌توان در فضای تجارت جدید از مزایای رقابت بهره‌مند شد.

درباره کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت

نوآوری یکی از جنبه‌های مهم و جدایی‌ناپذیر از کارآفرینی است. شرکت‌ها با نوآوری و ایجاد راه‌حل است که می‌توانند باعث افزایش تجارب مشتریان شوند و زندگی آن‌ها را بهبود ببخشند و در نتیجه از مزایای رقابت در محیط کسب‌وکار بهره‌مند شوند. شرکت‌های تجاری جدید زمانی موفق می‌شوند که بتوانند با ایده‌های جدید، محصولات و خدماتی ارائه دهند که مطابق نیاز و انتظارات مشتریان باشد. 

کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت می‌گوید کارآفرینان و نوآوران درواقع برطرف‌کنندۀ مشکلات هستند در نتیجه کسانی که بتوانند مشکلات مصرف‌کنندگان را شناسایی کنند قادر به کسب مزایای رقابتی هستند. هر شرکتی می‌بایست متناسب با حیطۀ کار خود از روش‌های مخصوص نوآوری استفاده کند و این روش متناسب با نیارهای مشتری باشد. موفقیت در نوآوری بیش از هر چیز به داشتن مدیر مناسب بستگی دارد تا تعارضات محیط کار را کاهش دهد و از همکاری و خلاقیت حمایت کند. کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت به عوامل بیرونی نیز اشاره می‌کند و آن‌ها را در موفقیت در نوآوری تأثیرگذار می‌داند؛ مثلاً سیاست‌های حمایتی دولت از کارآفرینی فرصتی است که می‌توان از آن استفاده کرد؛ مانند تجربۀ امارات.

کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت با هدف نیاز به داشتن رویکرد جامع به نوآوری و نوآوران در تجارت، روشن شدن مفاهیم خاص و نیز ارائۀ یک راهنمای جامع نوشته شده است. کتاب ۱۱ فصل دارد و عنوان آن‌ها عبارت است از:

فصل اول: مبانی نوآوری

فصل دوم: خلاقیت، نوآوری و عملکرد

فصل سوم: روش‌های نوآوری در کسب و کار و کارآفرینی

فصل چهارم: تفکر طراحی برای نوآوری

فصل پنجم: روش‌های استارت‌آپ ناب و فلسفه ناب

فصل ششم: الهام‌بخش بون- توسعه کاریزما

فصل هفتم: شناسایی ایده‌ها و فرصت‌ها

فصل هشتم: راه‌اندازی کسب و کار

فصل نهم: روش‌های ورود به بازار و جنبه‌های سرمایه انسانی

فصل دهم: رشد، تغییر، موفقیت و شکست در سازمان‌های بزرگ

فصل یازدهم: مذاکره، تجاری سازی و مدیریت حق امتیاز

خواندن کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نوآوری، نوآوران و تجارت

«نوآوری به دلیل نقشی که در ایجاد مزیت رقابتی یک شرکت در محیط کسب و کار دارد، یک اصطلاح رایج در ادبیات بازاریابی و استراتژی است.

این همیشه با نوآوری‌های تکنولوژیکی همراه بوده است، اما نوآوری صنایع و زمینه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و می‌تواند در فعالیت‌های ساده زندگی روزمره تا اقدامات شرکت در مقیاس بزرگ انجام شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان