دانلود و خرید کتاب اکنون زمان استقلال مالی است کیم کیوساکی ترجمه شیدا فروغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اکنون زمان استقلال مالی است اثر کیم کیوساکی

کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

نویسنده:کیم کیوساکی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

کتاب اکنون زمان استقلال مالی است نوشتهٔ کیم کیوساکی و ترجمهٔ شیدا فروغی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب فراخوانی برای بانوان سراسر جهان است؛ آنچه برای دستیابی به استقلال مالی لازم است در این کتاب آمده.

درباره کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

کتاب اکنون زمان استقلال مالی است! فراخوانی است به‌سوی حرکت و جنبش؛ فراخوانی است برای زنانی که آماده‌اند تا در زندگی‌شان جهش معناداری انجام دهند؛ برای زنانی است که می‌خواهند رشد کنند و به جایگاهی فراتر از جایگاه کنونی‌شان برسند. این کتاب برای زنانی است که از آنچه در زندگی می‌خواهند، تصوری دارند و مایل‌اند به‌دنبالش بروند.

این کتاب روی جهانی تمرکز دارد که امروزه شما و سایر زنان در جای‌جای این سیارهٔ خاکی، به‌عنوان منبع درآمد و حمایت به آن اتکا دارید؛ دنیای مالی ما. این کتاب دربارهٔ پول سخن می‌گوید؛ بااین‌حال، همان‌طور که در این کتاب متوجه می‌شوید و وقتی این اطلاعات را به کار می‌برید، مطالب این کتاب بسیار فراتر از پول است. کتاب اکنون زمان استقلال مالی است! تأییدی بر لیاقت و قدر شماست که حال دیگر نوبتتان فرارسیده است؛ فرقی نمی‌کند که رؤیایتان چه باشد، اما باید به آن‌ها دست یابید و جامهٔ حقیقت به آن‌ها بپوشانید.

چرا «فرقی نمی‌کند که رؤیایتان چه باشد؟» زیرا بسیاری از زنان تسلیم می‌شوند و دست از رؤیایشان برمی‌دارند. آن‌ها رؤیاهایشان را رها می‌کنند و مهم‌تر اینکه، از خودشان نیز دست می‌کشند. بسیاری از خانم‌ها ایدهٔ داشتن امنیت مالی و استقلال را دوست دارند. هیجان‌زده می‌شوند. آن‌ها کار را شروع کرده‌اند، ممکن است کتابی بخوانند یا در سمیناری شرکت کنند. آن‌ها فرایند خود را آغاز می‌کنند و بعد در این مسیر، وقتی با دست‌اندازی مواجه می‌شوند، اشتباه می‌کنند یا زندگی مانعشان می‌شود، پیش خود می‌گویند: «این کار خیلی سخت است!» و مصمم می‌شوند تا دیگر ادامه ندهند و تسلیم شوند.

این کتاب برای وقت گذراندن و خواندن عادی نیست، بلکه کتابی است که هدفش رشد و پیشرفت شماست. عنوان کتاب اکنون وقت تنبلی است نیست، بلکه عنوانش این است: اکنون زمان استقلال مالی است! این کتاب برای قدرتمندتر شدن و بزرگ‌تر شدن است. لازمهٔ به اوج رسیدن، بیرون رفتن از دایرهٔ امن و راحتی همیشگی و قدم گذاشتن به حیطه‌ای است که در برخی‌اوقات ممکن است غریب و نامعقول به نظر برسد.

اکنون زمان استقلال مالی است! دربارهٔ این موضوع است که شما را ازنظر مالی از جایگاه کنونی‌تان به جایی که دوست دارید برساند و شما را شگفت‌زده کند. فرقی نمی‌کند یک تازه‌وارد در دنیای پول باشید یا به‌طور جدی در پی تحقق رؤیاهای مالی‌تان باشید، این کتاب شما را به چالش می‌کشد تا دست‌به‌کار شوید و خودتان را فراتر از آنچه هستید بالا بکشید و به چیزی که خواهانش هستید برسید و آنچه را که می‌خواهید، به دست آورید.

خواندن کتاب اکنون زمان استقلال مالی است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ زنان است تا به رؤیاهایشان دست یابند!

بخشی از کتاب اکنون زمان استقلال مالی است

«چه پول زیاد داشته باشید چه کم، فقط یک نکته اهمیت دارد: اگر ندانید با پولی که دارید چه کار کنید، مطمئناً آن را از دست می‌دهید.

اد مک‌ماهون، یکی از پیشکسوتان تلویزیون که سال‌ها در برنامهٔ تلویزیونی تونایت شو با جانی کارسون همکاری داشت، نمونهٔ تمام‌عیاری از این مورد است.

آقای مک‌ماهون در طول زندگی‌اش میلیون‌ها دلار درآمد داشت. او نمادی از تلویزیون امریکا بود؛ فردی زرنگ، جذاب، محترم و خوش‌ذوق، اما اینکه فردی پول زیادی داشته باشد، دلیل نمی‌شود که درمورد پول نیز بیشتر می‌داند.

آقای مک‌ماهون در اواخر عمرش، با توقیف و به مزایده گذاشتن خانهٔ چندمیلیون‌دلاری‌اش در بورلی‌هیلز مواجه شد و به شرکت امریکن‌اکسپرس هفتصدوچهل‌وهفت‌هزار دلار بدهکار بود. این‌ها فقط دو مورد از مشکلات مالی بسیار او بود.

چطور ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد؟ آقای مک‌ماهون به‌طور مختصر گفت: «من نه‌تنها پول زیادی درمی‌آوردم، بلکه پول زیادی نیز خرج می‌کردم». مورد او، شکل سادهٔ ولخرجی و خرج کردن بی‌حدوحصر بود. خب، وقتی صحبت از میلیون‌ها دلار است، شاید هم خیلی ساده نباشد!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۶۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان