دانلود و خرید کتاب کسب و کار نوین مشاوره الین بیک ترجمه محمدرضا قلعه نوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار نوین مشاوره اثر الین بیک

کتاب کسب و کار نوین مشاوره

نویسنده:الین بیک
انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کسب و کار نوین مشاوره

کتاب کسب و کار نوین مشاوره نوشتهٔ الین بیک و ترجمهٔ محمدرضا قلعه نوی و سعید چراغعلی است. نشر راه پرداخت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کسب و کار نوین مشاوره

گفته شده است که کتاب کسب و کار نوین مشاوره (اصول مشاورهٔ پایه و فراتر از آن)، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در زمینهٔ مشاورهٔ مدیریت منتشر شده است. الین بیک در این کتاب، نکاتی برای کمک با استفاده از تمام منابع خارج از کتاب ارائه داده است. بسیاری از این نکات بر اساس فناوری موجود است. آن‌ها طراحی شده‌اند تا به شما کنند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرده، از اطلاعات دائماً در حال تغییر استفاده کنید و منابع لازم برای ایجاد کسب‌وکار و ابزارهایی را که برای حفظ شما در خط مقدم کاری مورد نیاز است، بیابید. باتوجه‌به پیشرفت‌های خارق‌العادهٔ فناوری در دههٔ گذشته، این ایده‌ها سبب می‌شود تا ارزش این کتاب در روش‌های مجازی که اکنون در آن کار می‌کنید، بیش از پیش خودنمایی کند.

خواندن کتاب کسب و کار نوین مشاوره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و مشاورهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کسب و کار نوین مشاوره

«سارا به قطرات بارانی که از شیشه جلوی ماشین به پایین می‌چکید، خیره شد و فکر نمی‌کرد که هنوز توانایی رانندگی داشته باشد. وای، فکر اینجا را دیگر نکرده بود. شغلش از دست رفته بود؛ حذف شد! انگار قرار بود سال‌ها تلاشش در شرکت به یکباره از بین برود. اما این ادغام تقریباً یک سال پیش رخ داده بود و بسیاری از کارمندان بلافاصله پس از آن تعدیل شدند. او فکر می‌کرد جایگاه شغلی‌اش امن است. البته اگر او با خودش کاملاً صادق می‌بود، می‌توانست نشانه‌های کوچک را ببیند؛ انتقال او به دفتری دیگر، حذف‌شدن از جلسه برنامه‌ریزی صبح روز پنجشنبه، تغییر شرح وظایف و... . بله، نشانه‌هایی وجود داشت و او مدتی بود که چیزهایی حس می‌کرد.

او ۵۴ ساله بود و قصد داشت تا زمان بازنشستگی در این شرکت بماند. او زندگی خود را وقف آن شرکت کرده بود. حالا چه اتفاقی افتاده بود؟ خب، مزایای بازخریدی در دسترسش بود. این باعث می‌شود او چند ماه را سر کند. صبر کن! آن پاکت آبی روی داشبورد چیست؟ درست است، «دریک»، دوست او از منابع انسانی، در اتاقش منتظر او بود و به او کمک کرد تا وسایلش را جمع کند. البته چیز زیادی برای بسته‌بندی وجود نداشت، زیرا شرکت اتاق‌ها را حذف و فضای اداری را مشترک کرده بود. او باید می‌دانست که قرار است این اتفاق بیفتد. البته خود او این کار را انجام داد. او در منابع انسانی مشغول به کار بود.

سارا پاکت را باز کرد و یادداشتی را دید که به‌سرعت نوشته شده بود و می‌گفت: «دلم برای ملاقات با تو در اتاق استراحت تنگ خواهد شد. من یک ایده دارم. امشب وقتی رسیدی خانه تماس بگیر.» پشت کارت صفحاتی بود که گویا او از بخش «شایستگی‌هایی برای افزایش موفقیت در مشاوره» کتاب «کسب‌وکار نوین مشاوره» کپی کرده بود. سارا با خود اندیشید که «او فکر می‌کند من باید مشاور باشم»؛ یعنی چه خوابی برایم دیده است.

او نگاهی گذرا به فهرستی از هشت شایستگی و خودارزیابی انداخت؛ استانداردهای حرفه‌ای و آگاهی، توسعه کسب‌وکار، طرز تفکر و... . او فکر کرد بله، این موضوع می‌تواند جالب باشد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود خواهد داشت. چگونه مشتری پیدا کنم؟ چه کسی به من پول می‌دهد؟ آیا از پس آن برخواهم آمد؟ آیا می‌توانم به جایگاه یک مشاور حرفه‌ای برسم؟ او کاغذها را دوباره در پاکت گذاشت.

خورشید از پشت ابر بیرون آمد؛. اوه یک رنگین‌کمان کوچک تشکیل شده است. این نشانه خوبی است. فکر کرد که حالا دیگر می‌تواند رانندگی کند. در راه بازگشت به خانه در استارباکس ایستاد تا یک قهوه لاته بخورد و این فرم خودارزیابی را پر کند. حداقل چیزی برای فکر کردن و گفت‌وگو با دریک خواهد داشت تا چشم‌انتظار فرارسیدن شب بماند.

برای اینکه یک نمونه واقعی فردی موفق و حرفه‌ای در دنیای مشاوره باشیم، به چه چیزهایی نیاز داریم؟ به احتمال زیاد همان چیزهایی که برای حرفه‌ای‌بودن در هر کاری لازم است، خواه رقص باشد، یا فوتبال، شیمی، محوطه‌سازی، تدریس یا نویسندگی. جایی خواندم که اکثر مردم فقط به یک‌سوم از ظرفیت خود دست می‌یابند. متخصصان موفق در هر موقعیتی به بیش از یک‌سوم پتانسیل خود دست می‌یابند، زیرا در آن زمینه کار می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶۴,۰۰۰
۸۲,۰۰۰
۵۰%
تومان