دانلود و خرید کتاب پپا و مهمانی پرماجرا نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا و مهمانی پرماجرا اثر نویل استلی

کتاب پپا و مهمانی پرماجرا

معرفی کتاب پپا و مهمانی پرماجرا

کتاب پپا و مهمانی پرماجرا به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر با ترجمهٔ مهسا خسروی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب ماجرای حضور پپا در یک مهمانی دوستانه را روایت می‌کند.

درباره کتاب پپا و مهمانی پرماجرا

یازدهمین جلد از ماجراهای مجموعهٔ دنیای پپا نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر، به حضور پپا در یک مهمانی دوستانه اشاره دارد. او قرار است برای اولین‌بار به خانهٔ دوستش زویی که یک بچه‌گورخر مهربان است برود و شب را با او و بقیهٔ دوستانش به صبح برساند. اما انگار قرار نیست همه‌چیز راحت و بی‌دردسر پیش برود و پپا درگیر دردسرهایی می‌شود. آیا این مهمانی خاطرهٔ خوشی در ذهن او می‌گذارد؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب پپا و مهمانی پرماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب پپا و مهمانی پرماجرا

«پیا قرار است برای اولین‌بار در زندگی‌اش شب در خانهٔ دوستش زویی بماند. زویی در را برایش باز می‌کند و می‌گوید: «به مهمانی خوش آمدی!» مامان، پیا را می‌بوسد و می‌گوید: «فردا صبح می‌آیم دنبالت.» ربکا‌خرگوشه و سوزی و امیلی قبل از پیا رسیده‌اند. پیا می‌گوید: «من خرسی‌ام را هم آورده‌ام.» زویی میمونش را دستش گرفته، ربکا هویجش را آورده، سوزی با جغدش و امیلی هم با قورباغه‌اش آمده. مامان زویی چراغ‌ها را خاموش می‌کند و می‌گوید: «زیاد بیدار نمانید دخترخانمها و زیاد هم سروصدا نکنید. چون بابای زویی مجبور است صبح زود بیدار شود تا بتواند بسته‌ها را به موقع تحویل دهد.» خواهر دوقلوهای کوچولوی زویی، زوزو و زازا هم دوست دارند شب با بچه‌ها بیدار بمانند اما زویی می‌گوید: «این مهمانی فقط مخصوص دختر خانم‌های بزرگ‌تر است. خواهردوقلوها باهم می‌زنند زیر گریه: «چه خواهرکوچولوهای بامزه‌ای داری.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان