دانلود و خرید کتاب آبان و فرشته مهربان نرگس یوحنائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آبان و فرشته مهربان اثر نرگس یوحنائی

کتاب آبان و فرشته مهربان

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آبان و فرشته مهربان

کتاب آبان و فرشته مهربان به قلم نرگس یوحنائی تالیف شده است و در انتشارات آفرینش مهر به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ دختری به نام آبان است که خیلی تنها است و هیچ دوستی ندارد تا اینکه یک روز به صورت ناگهانی، اتفاقی عجیب اما دوست‌داشتنی برایش رخ می‌دهد. 

درباره کتاب آبان و فرشته مهربان

آبان دختر کوچولویی است که نه در مدرسه، و نه حتی در جمع فامیل هیچ دوستی ندارد و خیلی تنهاست. او فقط با عروسک‌هایش بازی می‌کند اما همیشه به‌خاطر تنهایی احساس بدی دارد و ناراحت است. در مدرسه نیز، وقتی بقیۀ بچه‌ها با هم بازی می‌کنند آبان از دور به آن‌ها نگاه می‌کند و قلبش می‌شکند. یک روز آبان ناگهان صدای یک نفر رو می‌شنود و وقتی که سرش را بالا می‌آورد با فرشتۀ زیبایی آشنا می‌شود که می‌خواهد با او دوست شود. 

خواندن کتاب آبان و فرشته مهربان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شامل تصاویری زیبا و داستانی دلگرم‌کننده است و خواندن آن به تمامی کودکان پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب آبان و فرشته مهربان

«یک روز وقتی آبان کوچولو داشت تنها برای خودش گریه می‌کرد، صدایی شنید انگار یک نفر بالای سر او ایستاده بود و با صدای خندان و شاد می‌گفت: آبان کوچولو، آبان کوچولو من اینجام! آبان از تعجب دهانش باز مانده بود و گریه‌هایش را فراموش کرده بود، او دید یک فرشتۀ مهربان با لباس سفید و بال‌های رنگین‌کمانی و نورانی بالای سر او ایستاده. آبان با تعجب از او پرسید: تو چه کسی هستی؟! اسم مرا از کجا می‌دانی؟ فرشتۀ مهربان گفت: من دوست تو هستم و می‌خواهم با تو بازی کنم دستت را به من بده و با من بیا.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان