دانلود و خرید کتاب کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫ لیزا مکورت ترجمه منیره نادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫ اثر لیزا مکورت

کتاب کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫

نویسنده:لیزا مکورت
امتیاز:
۳.۳از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫

«کلیدهای پرورش فرزند شاد» نوشته‌ی لیزا مک‌کرت(-۱۹۶۴) است. این کتاب ۱۰۱ روش برای تربیت فرزند شاد مطرح می‌کند. تربیت کودک شاد، کار پیچیده و دشواری نیست و والدین، فقط باید خود را از میان اطلاعات نادرستی که طی سال‌ها زندگی به آن‌ها داده شده است، بیرون بکشند و با ماهیت واقعی فرزندداری آشنا شوند. اگر پدران و مادران با نیازهای فرزندشان آشنا باشند، می‌توانند وسایل مورد نیاز را برای او فراهم کنند و به این ترتیب ارتباط درستی با او برقرار سازند. این کتاب در مورد این موضوعات، به سادگی مطالبی را بیان می‌دارد و زمینه را برای ایجاد این پیوند فراهم می‌سازد. ضمن خواندن این کتاب، باید به خاطر داشته باشید که هر کودکی خصلت‌های خاص خود را دارد. وقتی درباره نوزادان و کودکان نوپاصحبت می‌کنیم، به مواردی می‌پردازیم که در میان آنان عمومیت دارد، ولی در مورد همه صدق نمی‌کند، پس «به کودک خود توجه کنید»، «نیازهای او را بشناسید» و «گوش شنوای او باشید». نوزاد، خود به شما می‌آموزد که چگونه از او مراقبت کنید. او ویژگی‌های خاص خودش را دارد و برای برآورده شدن نیازهایش تلاش می‌کند؛ پس باید به ویژگی‌های او توجه شود و به جای عمل کردن به هر شنیده‌ای، به قلب و احساستان اعتماد داشته باشید، با درونیات فرزندتان آشنا شوید و در نهایت از تجربیات کارشناسان نیز، با توجه به خلق و خوی دلبندتان، استفاده کنید.
مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
فاطمه کشوری
تربیت بدون فریاد
اکرم کرمی
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
استیو بیدولف
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر
جفری برنشتاین
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
کلیدهای برخورد با مشکلات خواب کودکان
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان
گلن استنهاوس

نظرات کاربران

lale
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

کمک میکند دنیای این کوچولوهای بامزه، خوشمزه دوست داشتنی را بهتر درک کنیم و توقعات کم یا زیاد ازحد نداشته باشیم. کلا توقع کمتر باعث میشه دست کمشون بگیریم و زیاد رقبتی به آموزش و پرورش شون نداشته باشیم، زیاد

- بیشتر
shima arab
۱۴۰۲/۰۵/۱۰

کتاب بسیار کابردی که هر والدی باید مطالعه کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
فریاد کشیدن بر سر فرزند، نوعی بدرفتاری عاطفی و لفظی محسوب می‌شود. فریاد کشیدن کار وحشتناکی است و به عزت‌نفس کودک آسیب می‌رساند. اگر اعتمادبه‌نفس کودک آسیب ببیند، او دیگر به راحتی نمی‌تواند بیاموزد، و رفتار خوبی هم نخواهد داشت و خوشحال نخواهد بود. اگر او احساس کند که فرد بدی است، به طور قطع به سوی بد بودن گام برمی‌دارد و اعمال نادرستی انجام می‌دهد.
lale
هر خشونتی، اشاعه‌دهنده خشونت دیگری است
lale
اگر نمی‌خواهید کودکتان هنگام نوجوانی، مرید فرقه یا گروهی خاص شود، یا به راحتی جذب مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و یا گروههای تبهکاری گردد؛ پس باید از شیوه‌های تنبیهی در تربیت او استفاده نکنید تا کورکورانه تسلیم شرایط نامساعد نشود. به جای آن، همیشه تقاضای خود را از کودک به صورتی کاملاً منطقی و روشن بازگو کنید و همیشه مشخص کنید که چرا پیشنهاد شما به صلاحش می‌باشد. هیچ گاه به او نگویید: «چون من می‌گویم، پس باید این کار را انجام دهی» . با استفاده از این نوع شیوه تربیتی، کودک هرگز یاد نمی‌گیرد که خودش بیندیشد.
lale
خوابیدن والدین در کنار کودکشان؛ به طور قطع در جهت پرورش عزت‌نفس و تربیت او مفید است. در واقع هنگامی که پدر و مادر به کودک خود اجازه می‌دهند تا در کنارشان و یا در اتاقشان بخوابد؛ این پیام را به او منتقل می‌کنند: "تو شخص خاصی هستی. همان طور که ما در طول روز به تو اهمیت می‌دهیم، شب‌هنگام نیز مراقب تو هستیم و برایت ارزش قائل می‌شویم".
lale
پیش از اینکه به علت رفتار گستاخانه کودک نوپای خود عصبانی شوید و بخواهید او را تنبیه کنید؛ بهتر است لحظه‌ای صبر کنید و بررسی کنید که آیا او به درستی مفهوم خواسته شما را درک کرده است یا خیر.
lale
کارشناسان مراقبت از کودک؛ بر این عقیده پافشاری می‌کنند که مشاهده تلویزیون در سالهای اول تولد، حتی برای مدت زمانی بسیار کوتاه، برای کودک بسیار زیانبار است.
lale
آنها دروغ نمی‌گویند. تنبیه کردن کودک دوساله به این دلیل که مطلبی غیرواقعی گفته است، کار بیهوده‌ای است؛ زیرا هدف او از بیان آن مطلب، دروغ و فریب‌کاری نبوده است، بلکه او تنها در آرزوی خلق حقیقتی بوده که وجود خارجی نداشته است.
lale
بعضی از بچه‌ها، پیش از اینکه قادر باشند کلمات را بیان کنند، می‌توانند مفاهیم آن واژه‌ها را درک کنند. اما گروه دیگری از کودکان، عاشق پرحرفی هستند و به سادگی واژه‌های جدید را در ذهن خود جای می‌دهند و گاهی هم بدون اینکه معنای دقیق آن کلمات را بدانند، در مواقع لزوم آن لغات را به کار می‌برند.
lale
. بعضی از مادران تمایل دارند که از سوی دیگران مورد تأیید قرار گیرند، به همین جهت راهآنان را در زندگی پیش می‌گیرند. شما مجبور نیستید اشتباههای دیگران را تکرار کنید، پس با انجام دادن آنچه که می‌دانید درست است، خطاهای اطرافیان را دوباره مرتکب نشوید.
lale
عادلانه نیست که با کودک خود این‌گونه رفتار کنید: برای مثال او در روز سه‌شنبه اجازه داشته باشد که با خوراکی در دستش درون اتاق قدم بزند، ولی در روز پنج‌شنبه به دلیل انجام این کار، از سوی شما توبیخ شود. وقتی مقررات خانواده به این صورت اجرا شود، یادگیری آن برای کودک مشکلی جدی تلقی می‌شود.
lale

حجم

۲۲۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۲۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان