دانلود و خرید کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها اثر سپیده بخت

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها

معرفی کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها به کوشش سپیده بخت و ویراستاری ادبی فاطمه صادقیان نوشته شده است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ‌ها، از مجموعۀ کتاب‌های پرطرفدار باشگاه مغز است. این مجموعه‌ها تمریناتی را ارائه می‌دهند که توانمندی‌های مغز را با تحریک فعالیت آن‌ها تحریک می‌کنند.

درباره کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها

آیا تا‌به‌حال با خود فکر کرده‌اید کاش می‌شد به دوران کودکی بازگردید، مدادرنگی دست بگیرید و با لذت و بدون دغدغه شروع به رنگ‌آمیزی کنید؟ شاید با خود بگویید این خیالی کودکانه است و لذت رنگ‌آمیزی مختص آن دوران بوده و هم اینکه دیگر سن‌و‌سالی از شما گذشته است؛ اما نکتهٔ جالب اینجاست که تحقیقات علمی می‌گویند رنگ‌آمیزی با فعال‌کردن بخش‌هایی از مغز انسان که هنگام استراحت فعال می‌شوند، زمینهٔ رسیدن به آرامش و خلاقیت بیشتر را برای بزرگسالانی که استرس و نگرانی زیادی دارند، فراهم می‌کند. درواقع هنگام رنگ‌آمیزی مجموعه‌ای از نواحی مغزی فعال می‌شوند که اصطلاحاً به آن‌ها شبکۀ پیش‌فرض یا Default mode network می‌گویند (به اختصار DMN). مغز می‌تواند هنگام انجام ورزش‌های خاص یا مدیتیشن در این حالت قرار گیرد که مزایای زیادی دارد. کتاب مغز من و رنگ‌آمیزی؛ یوگا با رنگ‌ها نیز برای کمک به شما جهت بهره‌گیری هر چه بیشتر از حالت DMN مؤثر است اما شایان ذکر است توجه به آموزش‌های ابتدای کتاب و رعایت آن‌ها در استفادهٔ بهینه از کتاب اهمیت زیادی دارد.

 فقط فراموش نکنید که با کودک درونتان رنگ‌آمیزی کنید؛ دیده‌اید کودکان ممکن است از خط بیرون بزنند یا چمن‌ها را صورتی کنند شما هم سعی کنید خودتان را به چند رنگ خاص محدود نکنید و به خلاقیتتان اجازهٔ بروز بدهید. در لحظه باشید، به نتیجه فکر نکنید و لذت ببرید.

کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر تحت فشار و استرس هستید، اگر در تنظیم هیجانات خود موفق نیستید، اگر مدتی است احساس می‌کنید خلاقیت خودتان را از دست داده‌اید و اگر افکار آزاردهنده دست از سرتان برنمی‌دارند، پیشنهاد می‌شود که رنگ‌آمیزی با کتاب مغز من و رنگ‌آمیزی؛ یوگا با رنگ‌ها را حداقل یک‌ بار امتحان کنید.

بخشی از کتاب مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها

«همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد

اگر تنها چیزی که در اختیار دارید یک خودکار است باید دست به دامن خلاقیت شوید. ببینید تنها با یک خودکار چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا رنگ‌آمیزی‌تان یکنواخت نباشد.

حتی بد نیست خودتان را مقید کنید تنها با یک رنگ مداد، رنگ‌آمیزی کنید. این گونه می‌توانید برای مثال با کم‌تر یا بیشتر فشار دادن مداد روی کاغذ، طرحی متفاوت ایجاد کنید.

در تکنیک‌هایی که معرفی شدند،خلاقیت خود را نیز دخیل کنید. به طور مثال در تکنیک نقطه‌گذاری، به جای نقطه دایره بگذارید یا هر شکل دیگری. چه بسا بتوانید شیوه‌ای نو خلق کنید.

سعی کنید همه‌ی ابزارهایی را که در دسترس‌تان هست روی میز بگذارید و دست‌به‌کار شوید یا حتی تلفیقی از شیوه‌های معرفی‌شده را به کار ببرید. زمینه را برای بروز خلاقیت فراهم کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان