دانلود و خرید کتاب اصل گرایی گرگ مک کیون ترجمه روح اله خداوردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون

کتاب اصل گرایی

معرفی کتاب اصل گرایی

کتاب اصل گرایی نوشتهٔ گرگ مک کیون و ترجمهٔ روح اله خداوردی است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصل گرایی

اصل‌گرایی یعنی پایبندی به شعار کمتر اما بهتر. این کتاب به ما می‌گوید چطور کارهای مهم و ضروری را از میان انبوهی از کارهای کم اهمیت تشخیص دهیم. در مواجه با لیست بلندبالای کارهایی که باید انجام دهیم به جای پرسیدن این سوال که «چگونه همۀ کارها را انجام دهم؟» باید از خود بپرسیم «انجام کدام کار مرا به هدفم نزدیک تر می‌کند؟» بخش اول این کتاب به شما کمک می‌کند به این سوال پاسخ دهید. بخش دوم کتاب می‌گوید چطور موارد غیر‌ضروری را کنار بگذارید، نه بگویید، سر خود را خلوت کنید و در عین حال، در چشم اطرافیان همچنان قابل احترام باشید. تلاش برای به انجام رساندن همۀ کارها و پاسخ مثبت دادن به همۀ درخواست‌ها بازدهی‌تان را به شدت کم می‌کند و این نقطۀ مقابل اصل‌گرایی است. در این کتاب با سه اصل اساسی در تفکر اصل گرایی آشنا می‌شوید و آگاهانه انتخاب می‌کنید آیا می‌خواهید اصل‌گرا باشید یا خیر.

خواندن کتاب اصل گرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر سرتان را حسابی شلوغ کرده‌اید و مدام در تکاپو برای انجام کارها هستید جوری که مجال لذت بردن از زندگی را ندارید این کتاب به شما این جسارت را می‌دهد که برای انجام کارها گزینشی عمل کنید و مهم‌ترین‌ها را ببینید.

درباره گرگ مک کیون

گرگ مک کیون در دانشگاه بریگام ارتباطات و روزنامه‌نگاری خواند و بعد در دانشگاه استنفورد در رشتهٔ مدیریت ارشد کسب و کار تحصیل کرده است. گرگ مک کیون نویسنده و سخنرانی موفق و یکی از نویسنده‌های ثابت مجله‌ٔ کسب و کار هاروارد است.

بخشی از کتاب اصل گرایی

«او جسورتر شد و شروع کرد به اعمال معیارهای گزینشی برای هر کاری و نه فقط درخواست‌های مستقیم. او در گذشته،همیشه برای ارائه یا مأموریت‌‌هایی که در آخرین لحظه درخواست می‌شد، داوطلب بود. اکنون راهی پیدا کرده بود تا از انجام این کارها رها شود. او قبلاً جز اولین افرادی بود که کارها را از طریق ارسال و دریافت ایمیل دنبال می‌کرد؛ اما اکنون از این کار عقب کشید و اجازه داد دیگران این کار را انجام دهند.»


معرفی نویسنده
عکس گرگ مک کیون
گرگ مک کیون

گرگ مک کیون نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی متولد انگلستان است و مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیست شدن، داشته باشد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان