دانلود و خرید کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده سینتیا گایزن ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده اثر سینتیا گایزن

کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده

معرفی کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده

کتاب «کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده» نوشتۀ سینتیا گایزن و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده به قربانیان این مسئله کمک می‌کند تا دوباره آرامش خود را به‌دست بیاورند.

درباره کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده

احتمالاً در طول زندگی برای بسیاری از افراد پیش‌آمده است که احساس کردند مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند. در چنین موقعیت‌هایی ممکن است با خودشان بگویند چرا سزاوار چنین اتفاقی بوده‌اند. پرسیدن این دست سؤالات برای قربانیان سوءاستفاده که قصد دارند تجربه‌هایشان را بررسی کنند طبیعی است. مهم‌ترین مسئله برای چنین افرادی این است که بدانند آن‌ها هرگز کاری انجام نداده‌اند که سزاوار این رفتار باشند. قبول‌کردن این نکته شاید برای آن‌ها زمان‌بر باشد اما باید این حقیقت را به‌عنوان یک نکتۀ کلیدی در مسیر التیام زخم‌هایشان مبنای عمل قرار بگیرد.

سینتیا گایزن این فرایند را به سفر تشبیه کرده است و می‌خواهد با مخاطبش در مسیر تسلی‌بخشی همراهی کند. او به خوانندگانش اطلاعاتی در مورد تجربۀ سوءاستفاده و تأثیر آن می‌دهد و همین‌طور اندیشه‌هایی که به فرایند التیام افراد کمک می‌کند،‌ بازتاب دعا و نقش ایمان در مواجهه با سوءاستفاده را معرفی می‌کند. خواننده می‌تواند از طریق این کتاب نشانه‌های التیام و حرکت به‌سوی زندگی بهتر و کامل‌تر را احساس کند اما این را هم باید بداند که این مسیر زمان‌بر است و لازم است صبوری کند و با خودش خوش‌رفتار باشد.

یکی دیگر اهداف سینتیا گایزن از نوشتن کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده این است که می‌خواهد قربانیان سوءاستفاده را از این مسئله آگاه کند که تنها نیستند این اتفاق برای بسیاری از مردم پیش‌آمده است؛ بنابراین بهتر است به تدبیر و دانش کسانی که این تجربه را داشته‌اند توجه کنند و دانسته‌های خود را هم با آن‌ها در میان بگذارند تا بتوانند روزی از این تجربۀ تلخ رهایی پیدا کنند.

معمولاً کسانی که با مسئلۀ سوءاستفاده درگیر هستند نمی‌توانند روی چیزهای پیچیده تمرکز کنند، این کتاب دوزبانۀ فارسی و انگلیسی با اینکه به موضوع تلخی می‌پردازد اما سرشار از جملات مثبت است، حرف‌های ساده و قشنگ را در قالب جملات کوتاه بیان کرده و به خواننده احساس خوب منتقل می‌کند. تصاویر کتاب هم بسیار جالب و زیبا هستند و مخاطبان را جذب می‌کنند.

خواندن کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و همچنین کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کمک پریان برای التیام یافتن از سوءاستفاده

«هدف همۀ رفتارهای سوءاستفاده‌گرایانه به‌دست‌آوردن قدرت و کنترل است. کسی که تو را مورد سوءاستفاده قرار داده، از قدرتش استفادۀ نابجا کرده است. حالا تو می‌توانی انتخاب کنی که از قدرت خودت در مسیر التیام‌بخشی استفاده کنی.

اگر به‌عنوان یک کودک مورد س.استفاده قرار گرفتی،‌ احتمالش زیاد است شخصی که از تو سوءاستفاده کرده،‌کسی بوده که او را می‌شناختی و به او اعتماد داشتی. آن آقا یا خانم شاید کاری کرده که تو احساس کنی خیلی بخصوص هستی که از توجه‌کردن خشنود شدی. این تجربۀ مشترکی در میان بازمانده‌های سوءاستفاده کودکی است و هیچ دلیلی ندارد که احساس شرم کنی.» 

ورطه تباهی
ریحانه میرجانی
نگارش مقاله انگلیسی با بانک عبارت های علمی
پریسا حاتمی
غدد، ترشحات هورمونی و کنترل هورمونی اشتها
مهران قهرمانی
کلیات تربیت بدنی عمومی
فاطمه اسلامی
من و عمو کتابی
اوما کریشناس وامی
برای حمایت از حقوق اطفال و نوجوانان
سیده زهرا موسوی
چگونه ترجمه باکیفیتی داشته باشیم؟
لیلا محمودی
زنان دانشجو در آموزش عالی ایران
سمیه فریدونی
هرچه دیدی هیچی مگو
سید عبدالله بلادی
سواد دانشگاهی و دانشگاه ایرانی
علیرضا پیروزان
مبانی بیوشیمی ویژه علوم ورزشی
پیتر ام. تیدوس
قوانین و مقررات اینلاین فری استایل
موسسه جهانی اسکیت
مدیریت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ورزشی
عباس خدایاری
راهنمای سفر: خودآموز مکالمات و اصطلاحات کاربردی انگلیسی با ترجمه فارسی
عاطفه مشایخی کرهرودی
مسالک المحسنین
میرزا عبدالرحیم طالبوف تبریزی
پندهای غیرمستقیم
فرزاد پاکرو
دنیا جای بهتری می شد اگر...
میلاد غریبی زاده
انی احب الامام الحسن (ع)
رضا حیدری ابهری

نظرات کاربران

هانیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۹

نجات یافتگان (survivors) نه قربانیان (victims). خوبه که مترجمان محترمان همچین آثاری نگاهی به مسائل و جریان‌های فمنیستی حال حاضر دنیا داشته باشن و بهتر برای خواننده‌ی پارسی زبان محتوا تولید کنن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان