دانلود و خرید کتاب کودک نو رسیده درمانی لیزا انگلهارت ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک نو رسیده درمانی اثر لیزا انگلهارت

کتاب کودک نو رسیده درمانی

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کودک نو رسیده درمانی

کتاب «کودک نو رسیده درمانی» نوشتۀ لیزا انگلهارت و ترجمه مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب کودک نورسیده درمانی ویژۀ پدر و مادرانی است که به‌تازگی نوزادشان را در آغوش گرفته‌اند.

درباره کتاب کودک نو رسیده درمانی

قدم نورسیده مبارک! این جمله‌ای است که دیگران بعد از تولد فرزندتان به شما می‌گویند و نوزادتان هم معجزۀ زندگی و عشق شما است و شادمانی‌اش را کسی غیر از شما نمی‌تواند درک کند اما باید بپذیرید که این می‌تواند هم زمان به بهترین دوران و بدترین دوران هم تبدیل شود چون این معجزۀ شادی خستگی، آشفتگی و نگرانی‌هایی هم دارد. نوزاد تازه‌متولدشده خیلی چیزها را در زندگی تغییر می‌دهد و شما باید آمادگی نه فقط عوض‌کردن پوشک بلکه عوض‌کردن سبک زندگی، نقش‌ها، مسئولیت‌ها، اولویت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و روابطتان با دیگران را داشته باید. دوران نوزادی اگرچه شگفت‌آور و سخت است خیلی زود تمام می‌شود و شما ناباورانه دنبال آن روزها خواهید گشت بنابراین بهتر است از این فرصت استفاده کنید.

کتاب کودک نورسیده درمانی به خوانندگان کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از این دوران خاص ببرند و بر سختی‌هایش به بهترین وجه پیروز شوند. لیزا انگلهارت، نویسندۀ کتاب کودک نورسیده درمانی ۳ فرزند دارد. او با نوشتن این کتاب تلاش کرده است تا کارآمدترین توصیه ها را به والدین تازه ارائه دهد تا هم خودشان و هم فرزندشان را به بهترین روش پرورش دهند و تجربۀ زیبایی داشته باشند.

کتاب دوزبانۀ فارسی و انگلیسی کودک نورسیده درمانی با جملات کوتاه، ساده،‌روان و آرامش‌بخش به همراه تصاویر جالب و زیبا به خوانندگان کمک می‌کند تا دورۀ سخت و البته کوتاه نوزادی فرزندشان را با صبوری پشت سر بگذارند و از آرامش نوزادشان لذت ببرند.

خواندن کتاب کودک نو رسیده درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی، خودیاری و موفقیت و همچنین کسانی که به تازگی پدر یا مادر شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کتاب کودک نو رسیده درمانی

«خدا شما را برگزیده که پدر و مادر این نوزاد به‌خصوص باشید، چرا که هیچ پدر و مادر دیگری نمی‌تواند این کار را بهتر از شما انجام دهد. به خدا و خودتان باور داشته باشید.

.God called you to be parents to be this special baby, because no other parents can do the job better. Have faith in God and yourselves

آن لحظه که نوزاد جدیدت را در آغوش می‌گیری، درمی‌یابی هرچه درد یا نگرانی که پیش از آمدن نوزادت داشتی، ارزشش را داشت، لذت ببر!

«!The moment you hold your new baby, you will know that any pain or anxiety that preceded your baby's arrival was worth it. Enjoy

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان