دانلود و خرید کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت) سیدعلی نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت) اثر سیدعلی نوری

کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت)

معرفی کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت)

کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت) نوشتهٔ از سیدعلی نوری و ملیکا تقوایی است. انتشارات عصر کنکاش این کتاب درسی را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت)

کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت) درباره‌ٔ‌ تاریخ معماری و ساختمان‌سازی است. از هزاران سال پیش که تمدن در سکونت‌گاه‌های شهری شکل گرفت تا به امروز، انسان پویایی موجودیت خود را حفظ کرده و مترقی ساخته است. سپس آن را در زمینه‌های مختلف علوم به کار بسته  و دستاوردهایی را به تمدن بشری اهدا کرده و افکاری را در فلسفه و دانش‌های گوناگون به ارمغان آورده است. اندیشه‌هایی که گاه در طول اندیشه‌های گذشته پیش رفته و گاه نظام تفکر حاکم را شکسته و انقلابی بر پا کرده‌اند. معماری و شهرسازی نیز از این جریان کلی مستثنی نبوده و سیر اندیشه‌ها گاه خوراک فکری خود را از فلسفه گرفته و با تطبیق آن با مسائل کالبدی و شهری به تولید اصول خاص معمارانه و شهرسازانه منجر شده و گاه پیشروتر از حوزهٔ فلسفه، اندیشه‌ورزی کرده و الگویی برای سایر علوم قلمداد گردیده است. بررسی سیر‌ اندیشه‌های معماری و شهرسازی  جزء مباحث اساسی برای طراحی و اجرای پروژه‌های عملی است که در این کتاب بدان پرداخته شده است. 

درباره انتشارات عصر کنکاش

انتشارات عصر کنکاش از سال‌های دور، کار خود را با تلاش بسیار آغاز کرده است و با علاقه و اخذ مجوز نشر از وزارت ارشاد اسلامی، در امر نشر و پخش کتاب‌های دانشگاهی، با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان و هیئت‌تحریریه در رشته‌های معماری و شهرسازی و...، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب چاپ اول، چاپ مجدد و چاپ‌های مکرر ارائه کرده است. گفته شده است که انتشارات عصر کنکاش تنها ناشر آثار «مسعود ریاعی» است.

خواندن کتاب سیر اندیشه های معماری و شهرسازی (سنت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ معماری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان