دانلود و خرید کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی باد هریس ترجمه ساره سرگلزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی اثر باد هریس

کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

معرفی کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

کتاب «هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی» نوشتۀ باد هریس، ماسیمیلیا هریس و ترجمۀ ساره سرگلزایی است و بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال آن را منتشر کرده است. هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی، راهنمایی کاربردی برای خلق رابطۀ عاشقانه است.

درباره کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی

افراد وقتی عاشق می‌شوند تصور می‌کنند که شریکشان را به‌خوبی می‌شناسند و باور دارند که این عشق تا ابد ماندگار خواهد بود؛ اما بیشتر اوقات با گذر زمان مأیوس و سرخورده می‌شوند به همین دلیل تلاش می‌کنند تا دوباره همه چیز مانند قبل عاشقانه شود. رویکرد کتاب هنر عشق‌ورزیدن به سبک یونگی این نیست که روی این مسائل کار کند؛ بلکه می‌خواهد افراد هنر ارتباط و مهارت درک و مدیریت مشکلات را کسب کنند.

 کتاب هنر عشق‌ورزیدن به سبک یونگی، مهارت‌های صمیمیت را بررسی می‌کند، مفهوم جذب قطب‌های متضاد به یکدیگر را توضیح می‌دهد، به خوانندگان می‌آموزد که چگونه می‌توانند بر ترس‌هایشان غلبه کنند و از شریک زندگی خود انتظار چه تغییراتی داشته باشند. در حقیقت خوانندگان با مطالعۀ کتاب هنر عشق‌ورزیدن به سبک یونگی به مهارت‌هایی مجهز می‌شوند که بتوانند با بهره‌گیری از آن‌ها دشواری‌های رابطه را مدیریت کرده و مسائل تهدیدکننده را کنترل کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند که در مسیر پرچالش زندگی، آنچه اهمیت دارد، چیزهایی است که از فرایند زندگی می‌آموزند و راه‌حل‌های واقعی مشکلات در مرحلۀ پس از آموختن قرار دارد. این کتاب به خوانندگان یادآوری می‌کند که عشق واقعی چه شکلی دارد و رابطه‌ای که در آن افراد احساس امنیت می‌کنند چه حسی دارد.

باد هریس و ماسیمیلیا هریس در کتاب هنر عشق‌ورزیدن به سبک یونگی یکی از سمینارهایشان را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها ابتدا دربارۀ ساختار سمینارها توضیحاتی ارائه می‌دهند، ۵ زوجی را که در این سمینار شرکت کرده‌اند معرفی کرده‌اند، سپس داستان‌هایی دربارۀ عشق را برای خوانندگان بازگو می‌کنند. داستان‌های این کتاب مانند نقشه‌ای است که به مخاطبان نشان می‌دهد چگونه می‌توانند همراه با هم رشد کنند. داستان‌های زندگی افراد و به دنبال آن نظریه‌های روان‌تحلیل‌گرانه باعث می‌شود دانش آگاهی برای پذیرفتن مسئولیت سفر زندگی و فهم آن فراهم شود. این زوج نویسنده  تلاش کرده‌اند که افراد رابطه‌ای را تجربه کنند که در آن شکوفا شوند،‌درد رنجشان کاهش پیدا کند و زندگی لذت‌بخش شود.

خواندن کتاب هنر عشق ورزیدن به سبک یونگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زوج‌ها و افرادی که قرار است سفر زندگی مشترک را آغاز کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان