دانلود و خرید کتاب در جستجوی پدر باد هریس ترجمه حسن ظریف صنایعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی پدر اثر باد هریس

کتاب در جستجوی پدر

معرفی کتاب در جستجوی پدر

کتاب «در جستجوی پدر» نوشتۀ باد هریس و ترجمۀ حسن ظریف صنایعی است و بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال آن را منتشر کرده است. در جستجوی پدر به این دغدغه پاسخ می‌دهد که چگونه  قدرت شجاعت، تاب‌آوری و اقتدار را که در فقدان پدر از بین می‌رود را می‌توان به زندگی‌ برگرداند. 

درباره کتاب در جستجوی پدر

در جهان امروز، نیاز به درک پدرانگی هر روز بیشتر می‌شود. در جهانی که نقش‌های جنسیتی و اجتماعی تغییر کرده‌اند، در دنیایی که خانواده‌های تک‌سرپرست وجود دارند، زنان و مردان شاغل هستند،‌ کودکان در مهدکودک تربیت می‌شوند و فمینیسم همواره در تلاش برای تبیین رویکردهایش است،‌ پدرانگی به مفهومی مبهم تبدیل شده یا به عبارتی وارد قلمروی گنگ ناخودآگاه شده است. کتاب در جستجوی پدر فهم جدیدی از مفهوم پدرانگی به خوانندگان می‌دهد که می‌تواند زندگی را متحول کند و بر این موضوع تأکید دارد که اساساً پدرانگی و پدر بودن چیست. این کتاب در واقع قصد دارد به معنای عمیق پدرانگی پی ببرد.

کتاب در جستجوی پدر نشان می‌دهد که استعارۀ پدرانگی برای مفهومی فراتر از پدران انسانی؛ کسانی که به تازگی پدر شده‌اند و همین‌طور پدران خودشان، صدق می‌کند. در ورای تصویر بنیادی پدر، واقعیت یا اقتدار، تصویری بزرگ‌تر وجود دارد که باد هریس از آن تحت عنوان پدر متعالی یا پدر کبیر اشاره می‌کند. باد هریس تجربه‌های بالینی و شخصی خودش را بررسی کرده و تلاش می‌کند تا خوانندگان بتوانند الگویشان از پدرانگی را بسازند و آن را در درون خودشان پرورش دهند. او به خوانندگان کمک می کند تا پدرانگی درون خود را تقویت کنند و خودشان برای رسیدن به اقتدار در زندگی دست به کار شوند. کتاب در جستجوی پدر برای کسانی که با نقش خود به عنوان پدر و یا با پدر خودشان مسائل و مشکلات حل‌نشده دارند، بسیار مفید است. 

خواندن کتاب در جستجوی پدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی، پدران و کسانی که قصد دارند نقش پدر را در آینده ایفا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در جستجوی پدر

«برای قرن‌ها، کودکانی که از میان فضای مه‌آلود کودکی سرک می‌کشیدند، پدرانشان را به‌منزلهٔ خدایان تلقی می‌کردند. پدران قرن‌ها قدرت خود را از خداوند گرفته و به‌واسطهٔ نهادهای مردسالارانۀ پادشاه،‌دولت و کلیسا ترغیب و تقویت شده‌اند؛ پس چندان تعجب‌آور نیست که کودکان پدرانشان را در جایگاه خدا ببینند. هر پدری می‌توانست خودش را همچون پادشاهی در قصر در نظر بگیرد. چون در آن زمان،‌ پادشاهان واقعی در قلعه‌های واقعی وجود داشتند. اکنون این تصویر قدرتمند به کاریکاتور تبدیل شده است. پادشاه در قصر خود آرچی بانکر است، دگوود، الگوی چند نسل از کارتون‌ها، پدرهای سریال‌های تلویزیونی و رادیوی، هر روز قلعه را برای کار ترک می‌کند و بیشتر وقتش را برای چرت‌زدن روی مبل در خانه صرف می‌کند. شخصیت قدرتمند پدر در بسیاری از خانه‌های مدرن، به طور نمادین یا به معنای واقعی وجود ندارد.»


نظرات کاربران

نوشین
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

کتاب تازه چاپ شده و منم به خاطر علاقه‌ام به روانشناسی یونگ خوندمش. کتاب بسیار خوبیه و ترجمه‌ی بسیار حرفه‌ایم داره.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان