دانلود و خرید کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم) سیدحسن حیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم) اثر سیدحسن حیان

کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم)

معرفی کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم)

کتاب سنگ آسیاب(جلد سوم) نوشتۀ سیدحسن حیان است و انتشارات تیک آن را منتشر کرده است. کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم) گذری و نظری بر یادداشت‌های دانشور فرزانه سیدحسن حیان است.

درباره کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم)

پروفسور هاشم اخوان تفتی دانشمند ایرانی عضو برجستهٔ تالار دانشمندان انجمن شیمی‌دانان تجزیه است و با بیش از ۱۷۰ اختراع ثبت‌شدهٔ جهانی توانسته است جایزهٔ ویژهٔ این انجمن را دریافت کند. وی همچنین مقالات بسیاری را در سطح جهانی ارائه داده است.

این دانشمند بین‌المللی به پاس خدمات ارزندۀ دبیر فیزیک دوره دبیرستان خود در شهرستان تفت که اولین قدم پیشرفتش را مدیون ایشان می‌داند، لوح افتخار و جایزۀ ویژه‌ای را به نام ایشان سید حسن حیان نام‌گذاری نمود و مقرر کرد این جایزه همه‌ساله به تعدادی از معلمان تأثیرگذار و دانش‌آموزان خلاق و مبتکر اهدا شود.

این کتاب با مقدمه ای از دکتر علی‌اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش شروع می‌شود.

سیدحسن حیان در سال ۱۳۳۰ در شهر یزد زاده شده است. ایشان در سال ۱۳۴۸ در رشتۀ فیزیک دانشسرای عالی تهران پذیرفته شد و در سال ۱۳۵۲ پس از کسب رتبهٔ ممتاز در همان رشته دانش‌آموخته شد. ایشان سال‌ها به عنوان معلم در استان یزد فعالیت کردند و در سال ۱۳۵۹ به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد درآمد.

خواندن کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند برای علاقه‌مندان به خاطرات شخصی فعالین فرهنگی کشور  جالب باشد.

بخشی از کتاب سنگ آسیاب (جلد سوم)

«بار خدایا!

تو خود میدانی در تمام دوران خدمتم با اعتقاد کامل به تأثیرات عمیق آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه و با احترام به جایگاه والای آن در نظام اداری کشور و با عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آنچه توانسته‌ام و در توان داشته‌ام، در راه خدمت به جامعه به کار گرفته‌ام. همواره سعی کرده‌ام از تجربیات و آن‌ها که آزمون شده، استفاده کنم و از آزمون و خطا که در آموزش و پرورش سم مهلکی است، بپرهیزم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان