دانلود و خرید کتاب شعرای جیک جیکونه شکوه قاسم نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شعرای جیک جیکونه اثر شکوه قاسم نیا

کتاب شعرای جیک جیکونه

معرفی کتاب شعرای جیک جیکونه

کتاب «شعرای جیک جیکونه» سرودۀ شکوه قاسم نیا است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب ۱۶ شعر کودکانۀ دلنشین و زیبا برای خردسالان را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب شعرای جیک جیکونه

کتاب شعرای جیک جیکونه مجموعه‌ای از شعرهای کودکانۀ شکوه قاسم نیا را در برمی‌گیرد. این کتاب شامل ۱۶ شعر کوتاه می‌شود که ساده، شیرین و کودکانه هستند و به سؤالات ذهنی کودکان دربارۀ بسیاری از مسائل پاسخ می‌دهد. شکوه قاسم نیا، شاعر و نویسندۀ بزرگ و مطرح حوزۀ کودکان و نوجوانان از طریق شعرهایش ضمن به‌کارگرفتن قدرت تخیل کودکان، آن‌ها را با حیوانات،‌ زندگی‌شان و هرآنچه کودکان نسبت به آن کنجکاو هستند آشنا می‌کند. شعرهای مجموعۀ شعرای جیک جیکونه برای خردسالان بالای ۴ سال سروده شده است.

 فهرست شعرهای کتاب شعرای جیک‌جیکونه عبارت است از: شعرای جیک‌جیکونه، گل‌با‌قالی، کفشدوزک، کلاه مخملی، کوچۀ مورچه، میومیو یعنی چی، کی گفته؟ اژدها، چتر، جای پا، من، خبر، نخود نخود، کوه سفید، بوس نرم، پیش‌پیش‌پیش

تصاویر کتاب شعرای جیک جیکونه بسیار زیبا، خلاقانه و همسو با محتوای شعر است و به فهماندن و شفاف ساختن هرچه بهتر مطالب کتاب به کودکان کمک می‌کند. جان بخشیدن به حیوانات، انتخاب رنگ‌ها و ترکیب‌بندی تصاویر به‌گونه‌ای است که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند و حس شادی به آن‌ها می‌دهد. فاتیما کریمی تصویرگری کتاب شعرای جیک جیکونه را برعهده داشته است. 

 خواندن کتاب شعرای جیک جیکونه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به شعرهای کودکانه و کودکان بالای ۴ سال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره شکوه قاسم نیا

شکوه قاسم نیا، شاعر و نویسندۀ کودک و نوجوان، ۱ تیر ۱۳۳۴ در تهران متولد شد و در رشتۀ علوم سیاسی تحصیل کرد. شکوه قاسم نیا کار نوشتن برای کودکان را با کیهان ‌بچه‌ها آغاز کرد. شکوه قاسم نیا تاکنون بیش از ۱۵۰ کتاب برای کودکان نوشته است و بارها موفق به دریافت جایزه شده است. از میان آثار متعدد او می‌توان به « هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها»، « کلاغه به خنده افتاد»، « چرا نمی‌خندی؟»، «قصه‌های شیرین هزارو یک شب»، «آرزوهای کرم کوچولو»، «نخودی‌ها»، «قاروقاروقار خبردار»، «از آسمون تا اینجا»، «شعر دعا»، «بازی، بازی، بازی» اشاره کرد. 

بخشی از کتاب شعرای جیک جیکونه

«دفترشو گذاشته

زیر پرای گرمش

مشقاشو می نویسه

با نوک زرد و نرمش

مدرسه‌شون تو باغه

کلاسشون تو لونه‌ست

مشق شب قناری

شعرای جیک‌جیکونه‌ست»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان