دانلود و خرید کتاب نقشه سنجابک مژگان بابامرندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقشه سنجابک اثر مژگان بابامرندی

کتاب نقشه سنجابک

معرفی کتاب نقشه سنجابک

کتاب نقشه سنجابک نوشتۀ مژگان بابامرندی در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد و مناسب برای گروه سنی ۷ سال به بالا است.

درباره کتاب نقشه سنجابک

داستان کتاب نقشه سنجابک، دربارۀ سنجابی است که در دل یک جنگل، خانه‌ای راحت و گرم و نرم دارد. حالا زمستان از راه رسیده است و تنها دغدغۀ او این است که تا بهار صرفه‌جویی کند تا آذوقه کم نیاورد. جنگل پوشیده از برف است و حیوانات هم سرمازده و گرسنه. این می‌شود که برای سنجابک قصه مهمان می‌آید. حیواناتی به خانۀ او می‌آیند و سنجابک هم باید به آن‌ها کمک کند تا گرسنه نمانند.

کتاب نقشه سنجابک مصور است و تمام صفحه‌ها نقاشی‌شده و رنگارنگ هستند. این نقاشی‌ها جذاب و بامزه هستند که هم داستان را برای کودکان خواندنی‌تر می‌کند و هم باعث می‌شود به‌خوبی جمله‌ها و اتفاقات در ذهنشان بنشیند و از خواندن ادامۀ داستان خسته نشوند.

خواندن کتاب نقشه سنجابک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان علاقه‌مند به قصه و داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقشه سنجابک

«سنجابک چشم‌هایش را باز کرد و دید پنجره سفید شده است. به خودش گفت: وای چقدر برف باریده است. گاهی صدای تیریک تیریک شکستن شاخه‌های کوچک زیر برف می‌آمد. به نقشه‌ی روی دیوار اتاقش نگاه کرد. بلند شد. خمیازه‌ای کشید و به خودش گفت: صبحانه چی بخورم؟ یک گردو و یک فندق برداشت. آن‌ها را بو کرد و گفت: «وای من چقدر بوی فندق و گردو را دوست دارم.» پوستشان را کند و فکر کرد همین‌ها کافی است و گفت: «فکر کنم حالا حالاها باید صرفه‌جویی کنم. راستی تا بهار چقدر مانده است؟ شاید خیلی!» خرچ، خرچ، خرچ. کسی پشت در بود. در را باز کرد. یک عالمه برف ریخت توی لانه. موشی بین برف‌ها بود. سنجابک دست موشی را گرفت و بلندش کرد. پشت موشی گنجشکک بود. موشی خودش را توی لانه کشید. یک بال گنجشکک هم توی دستش بود. او را هم با خودش توی لانه کشید. بعد خودش را تکاند و گنجشکک را هم تکاند و گفت: «گرسنه‌ایم. خیلی گرسنه‌ایم. فکر کنم گنجشکک یخ زده است. من هم خیلی سردم است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان