دانلود و خرید کتاب تعبیر خواب محمد ابن سیرین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعبیر خواب اثر محمد ابن سیرین

کتاب تعبیر خواب

معرفی کتاب تعبیر خواب

کتاب تعبیر خواب نوشتۀ محمد ابن سیرین است و انتشارات هومیس آن را منتشر کرده است. علم تعبیر خواب به حضرت یوسف(ع) و برخی انسان‌های بزرگ عطا شده است. در این کتاب تعبیرهایی از ابن سیرین آورده شده است.

درباره کتاب تعبیرخواب

علم تعبیر خواب از هزاران سال پیش تا به امروز همواره مورد توجه انبیاء و امامان، دانشمندان و عموم مردم بوده و هست. خداوند تبارک و تعالی این علم را به حضرت یوسف (ع) داد؛ چنانکه در قرآن کریم نیز بدان اشاره شده است و در اخبار از امیرالمؤمنین (ع) آمده است که:

چون مؤمنی خواب ببیند، واجب کند دانستن تعبیر آن را تا از خواب بهره نیکو و شادی برگیرد و اگر خواب بد دید، با صدقه و دعا و ذکر خدای متعال از خود رفع شر کند.

فلاسفه و متفکران هر ملتی بنابر خواست‌ها و برداشت‌های ذهنی و یا با استفاده از علوم قدیمه و کتب آسمانی، تعابیر و تفاسیر متعددی برای خواب داشته‌اند که هرکدام به نحوی مورد استقبال قرار گرفته است. 

چنین نقل شده است که این علم معجزۀ حضرت یوسف (ع) و معجزۀ پیغمبران است. امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند: خواب بر ۲ قسم است، اول خواب استوار و دوم خواب‌های شوریده و آشفته. نقل شده است: که بینندۀ خواب جان است که از تن بیرون می‌آید و به آسمان می‌رود و به فرمان خداوند هر چه که دیده است یا شنیده باشد و دوباره به تن باز می‌گردد و به بینندۀ خواب می‌دهد چه خوب و چه بد را روشن می‌کند.

در این کتاب عناوین خواب‌ها به ترتیب حروف الفبا بیان شده و خواننده می‌تواند با در نظر آوردن خواب، ضمن مراجعه به کتاب و پیدا‌کردن عنوان مربوطه به معانی و تعبیر خواب خود پی برد، مثلا چنانچه در خواب دیدید که دندان شما درد گرفت و یا افتاد با توجه به اینکه حرف اول دندان (دال) و حرف دوم (نون) است خیلی آسان واژۀ دندان را پیدا کنید و مطلب مورد نظرتان را بیابید.

خواندن کتاب تعبیر خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که به تعبیر خواب‌های خود علاقه‌مند هستند مفید است.

بخشی از کتاب تغبیر خواب

«آب: ابن سیرین می‌گوید: اگر کسی در خواب ببیند که روی آب مثل آب دریا و رودخانه و نظایر آنها راه می‌رود، بر قوت ایمان و اعتقاد پاک او دلالت دارد، و اگر ببیند از آب صاف گوارائی بسیار خورد، عمرش طولانی و زندگیش با خوشی همراه خواهد بود، اگر ببیند که آب شور می‌خورد تعبیر آن برعکس این است، و اگر ببیند که از دریا آب گوارا می‌خورد، به اندازۀ آن از پادشاه مال و نعمت به او می‌رسد، و اگر ببیند همۀ آب دریا را خورد، پادشاهی همۀ جهان را به دست می‌گیرد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان