دانلود و خرید کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا ترجمه منصوره خمکده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماورای طبیعی شدن اثر جو دیسپنزا

کتاب ماورای طبیعی شدن

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب «ماورای طبیعی شدن» نوشتۀ جو دیسپنزا و ترجمۀ منصوره خمکده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. این کتاب بین علم و عرفان ارتباط برقرار می‌کند و به خوانندگانش نشان می‌دهد که چطور می‌توان ماورای طبیعی شد. 

درباره کتاب ماورای طبیعی شدن

آیا تصور می‌کنید که موجوداتی خطی هستید که در یک مسیر مستقیم زندگی می‌کنید؟ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شاید موجوداتی چندبعدی با زندگی چندبعدی باشید؟ مطالعۀ کتاب ماورای طبیعی شدن به افراد کمک می‌کند تا متوجه شوند که تمام امکانات آناتومیک، شیمیایی و فیزیولوژیکی موردنیاز را برای تبدیل‌شدن به موجود ماورایی در اختیار دارند.

وقتی فرد چیزی را که زمانی غیرممکن می‌پنداشت تجربه و یا در دیگری مشاهده کند، از چنگ باورهایش رها شده و می‌تواند در زندگی خود بر این محدودیت‌ها غلبه کند. جو دیسپنزا، نویسندۀ کتاب ماورای طبیعی شدن، با زبانی ساده، ‌روان و قابل‌فهم کشف‌های علم کوانتومی و آموزه‌هایی که عرفا از گذشته بر جای گذاشته‌اند را گردآوری کرده است و می‌خواهد به این پرسش پاسخ دهد که چگونه افراد معمولی کارهای غیرمعمول را انجام می‌دهند؟ یا چگونه گنجایش فوق‌العادۀ زندگی روزمرۀ خود را بیدار کنیم؟ کتاب ماورای طبیعی شدن به خوانندگان کمک می‌کند تا بتوانند این کار را انجام دهند. این کتاب مخاطبانش را قدم‌به‌قدم در مسیر دستیابی به بزرگ‌ترین گنجایش‌های بدن، سلامتی، روابط و هدف زندگی پیش می‌برد و به آن‌ها اجازه می‌دهد که این مسیر را خودشان طی کنند. دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن تلاش کرده است تا میان جهان علم و عرفان ارتباط برقرار کرده و به خوانندگان کمک کند که در عرصۀ عرفان قدم بگذارند.

کتاب ماورای طبیعی شدن در ۱۴ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: گشودن درها به روی دنیای ماورای طبیعی»، «فصل دوم: لحظۀ کنونی»، «فصل سوم: قرارگرفتن در جریان موقعیت‌های جدید در میدان کوانتومی»، «فصل چهارم: تبرک مراکز انرژی»، «فصل پنجم: شرطی‌کردن بدن نسبت به ذهنیت جدید»، «فصل ششم: بررسی موارد موفق و واقعی»، «فصل هفتم: هوش قلبی»، «فصل هشتم: فیلم ذهنی/ زیبابین»، «فصل نهم: مراقبه در حین راه‌رفتن»، «فصل دهم: بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن»، «فصل یازدهم: مکان - زمان و زمان - مکان»، «فصل دوازدهم: غدۀ پینه آل»، «فصل سیزدهم: پروژۀ انسجام: ساختن دنیایی بهتر» و «فصل چهاردهم: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید».

خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری، موفقیت و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن

«وقتی بتوانیم احساس یا فکری را در درونمان تغییر دهیم، می‌توانیم در بیرون خود تغییراتی مشاهده کنیم و وقتی ببینیم که کارمان را درست انجام داده‌ایم، توجه می‌کنیم تا بتوانیم آن را دوباره انجام دهیم. این کار باعث می‌شود یک عادت سازنده در خود ایجاد کنیم. این کار باعث می‌شود یک عادت سازنده در خود ایجاد کنیم.»


معرفی نویسنده
عکس جو دیسپنزا
جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، پژوهشگر و مربی شناخته‌شده‌ای است که نتایج تحقیقاتش در شاخه‌های مختلفی مثل عصب‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی مغز و همچنین روش نوین کایروپراتیک را به شکلی کنار هم نشانده تا افراد بتوانند از مسائل عاطفی، بیماری‌ها و دردها رهایی پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۲,۵۰۰
۲۱,۲۵۰
۵۰%
تومان