دانلود و خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین ترجمه منصوره خمکده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب ۴۸ قانون قدرت

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت نوشتۀ رابرت گرین و ترجمۀ منصوره خمکده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کتاب ۴۸ قانون قدرت، اثری متفاوت از رابرت گرین و آموزش‌دهندهٔ کسب قدرت با استراتژی‌های گوناگون است. این کتاب براساس تحقیقات مؤلف بر زندگی قدرتمندان و سیاست‌هایی که در پیروزی‌ها و شکست‌هایشان در پیش گرفته‌اند تهیه شده است. به‌دست‌آوردن قدرت و تسلط بر شرایط در محیط‌ها و زمان‌های کاملاً متفاوت، مهارتی است که بدون شک، افراد مشهور تاریخ از آن بهره‌مند بوده‌اند و توانسته‌اند با آن‌ها جایگاه و نامی برای خودشان دست و پا نمایند.

درباره کتاب ۴۸ قانون قدرت

اگر دنیا را مانند یک دربار بزرگ در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که در آن گرفتار شده‌اید و تلاش برای انصراف از بازی هم بی‌فایده است، زیرا با این کار عملاً خود را بیچاره می‌کنید. پس بهتر است به جای آه و ناله کردن و احساس گناه داشتن، در امر قدرت برتری یابید. درواقع هرچه در برخورد با قدرت بهتر باشیم، به دوست، نامزد، شوهر، همسر و فرد بهتری تبدیل می‌شوید. با پیروی از درباریان برتر باعث می‌شوید دیگران حس بهتری نسبت به خود داشته باشند و به آن‌ها حس دلگرمی می‌دهید. آن‌ها به توانایی‌هایتان وابسته می‌شوند و از حضورتان لذت می‌برند. با مهارت یافتن در ۴۸ قانون قدرت می‌آموزید به وسیلۀ بازی با آتش، بدون دانستن ویژگی‌های آن‌ها، درد حاصل از رفتار ناجوانمردانۀ دیگران در بازی قدرت را نادیده بگیرید. اگر بازی قدرت اجتناب‌ناپذیر است، به جای این‌که فردی تکذیب‌کننده یا غیرحرفه‌ای باشید، بهتر است بازیگری ماهر و زیرک شوید. به دست‌گیری قدرت، قوانین خاص خودش را دارد که از جمله آن‌ها، هنر عملکرد غیرمستقیم است. یعنی زیر نظر گرفتن قشری که می‌خواهید در مقابلشان قدرت را به دست‌آورید و البته بر آن‌ها تسلط پیدا کنید. این امر فقط با رعایت قوانینی که گرین در قالب ۴۸ مورد، بیان می‌نماید دست یافتنی است و سرپیچی از آن‌ها به منزلهٔ دور‌شدن از فرصت‌هاست. اشاره به این نکته در اینجا بسیار ضرورت می‌یابد که در موقعیت‌های متفاوت، می‌بایست متناسب با آن شرایط، اصول مورد نظر را پیاده‌سازی کنید که لازمهٔ این امر پس از مطالعهٔ کامل کتاب، تأمل‌کردن روی درس‌های آن است تا بتوانید ابتدا، لحظات گوناگون را برای خودتان تصور و بازسازی نمایید و سپس تصمیم بگیرید که چگونه و از چه راه‌هایی، دست به عمل‌ بزنید و آنچه در پس ذهنتان است را محقق سازید.

خواندن کتاب ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند برای هر فردی که به داشتن زندگی بهتر از نظر فکری نیازمند است، مفید و کمک‌کننده باشد.

بخشی از کتاب  ۴۸ قانون قدرت

«لوئی چهاردهم، پادشاه خورشید، مردی خودپسند و مغرور بود که می‌خواست همیشه در مرکز توجه باشد و نمی‌توانست پیشی گرفتن فرد دیگری را تحمل کند. لوئی به جای فاکت، ژان باتیست کلبرت را به عنوان نخست‌وزیر خود انتخاب کرد؛ مردی که به خسیس بودن و برگزاری ضیافت‌های خسته‌کننده در پاریس معروف بود. کلبرت به پادشاه اطمینان داد که تمام پول‌های خزانه را مستقیم به دست او برساند. با این پول‌ها، لوئی قصری باشکوه‌تر از قصر فاکت ساخت، مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین کاخ ورسای. وی در ساخت قصرش همان معماران و طراحان را به کار گرفت. لوئی چهاردهم در آن قصر ضیافت‌هایی برپا می‌کرد که بسیار پرخرج‌تر از آن ضیافتی بودند که به قیمت جان فاکت تمام شد! ...»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
۲۴,۲۵۰
۵۰%
تومان