دانلود و خرید کتاب مشاوره مدرسه فاطمه بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مشاوره مدرسه

کتاب الکترونیکی مشاوره مدرسه نوشتۀ فاطمه بهرامی و مریم شهرکی و زهراسادات موسوی و واله ابراهیمی انگوت و فاطمه کلبادی نژاد است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. کتاب مشاوره مدرسه به بررسی وضعیت و چگونگی مشاوره در مدارس کشور پرداخته است.

درباره کتاب مشاوره مدرسه

یکی از افرادی که می‌تواند به موفقیت دانش‌آموزان در مدرسه کمک کند مشاور مدرسه است. به‌صورت کلی مشاور مدرسه فردی است که به استخدام آموزش‌وپرورش درآمده است و به‌عنوان یکی از اعضای کادر اصلی مدرسه وظیفه دارد تا سلامت روان دانش‌آموزان را بررسی کند و همچنین بداند دانش‌آموزان از نظر تحصیلی دارای چه وضعیتی هستند. مشاور مدرسه هنگام انتخاب رشته نیز به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند متناسب بااستعداد و علاقه‌شان رشته‌ای را انتخاب کنند که بتوانند در آینده به فردی مفید برای خود و جامعه تبدیل شوند. یک مشاور مدرسه اطلاعات خوبی در زمینه رشته‌های مختلف دارد و با انجام تست‌های شخصیت و شناسایی استعدادها می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند که با نگاه ریزبینانه‌تری به سمت علاقه‌شان حرکت کنند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که مسائل درسی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مهم هستند؛ ولی از همه مهم‌تر شرایط روحی و روانی دانش‌آموزان است که بر تمام جنبه‌های زندگی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. کتاب مشاوره مدرسه در مورد اهمیت مشاوره در مدارس، تاریخچه و روش‌های مشاوره و موانع احتمالی در این مسیر است و در چهار فصل تدوین شده است.

خواندن کتاب مشاوره مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مشاورین، مربیان و افرادی که در تماس و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان هستند مناسب است.

بخشی از کتاب مشاوره مدرسه

«راهنمایی به معناب هدایت فرد به زمینه مناسب تحصیلی و شغلی و سازگاری با محیط اجتماعی. راهنمایی در این معنا فرایندی برای هدایت و سازگاری فرد است.

راهنمایی به افراد کمک می کند تا با توجه به توانمندیهای خویش از فرصتهای مناسب تحصیلی و حرفه‌ ای استقاده و رشته و شغل مورد علافه خود را انتخاب کنند. برا این اساس کاتز معتقد بود که راهنمایی نوعی مداخله در انتخابهاست و به مراجع کمک می کند تا از فرصتهای موجود تحصیلی و شغلی یکی را برگزیند. همچنین راهنمایی به سازگاری افراد با محیط کمک می‌ کند تا بتوانند به تقاضاهای متنوع محیطی پاسخ مناسبی دهند....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۸۵۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان