دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه رضا لشگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه اثر رضا لشگری

کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه

معرفی کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه

کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه نوشتهٔ رضا لشگری و جواد حسن نتاج جلوداری است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مفاهیم، کاربردها، تکنیک‌ها و ابزارها در حوزه هوش مصنوعی است.

درباره کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه

کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه به کاربردهای هوش مصنوعی در نیازهای حقوقی و سازمانی قوهٔ قضاییه می‌پردازد. در ابتدا کلیاتی در زمینهٔ هوش مصنوعی بیان می‌کند و بعد وارد مباحث تکنیکی و ابزاری آن می‌شود. 

انسان از توانایی فکری و احساسی بسیار بالا برای زندگی روزمره برخوردار است تا جایی که نام علمی انسان، Homo sapiens، معادل انسان خردمند در نظر گرفته شده است. بشر هزاران سال است تلاش می‌کند با عوامل احساسات پنج‌گانه و خرد اندیشیدن با درک آگاهی از وقایع، عوامل و اتفاقات روزمره زندگی را پیش‌بینی کرده و دنیا را برای آسایش و شرایط زندگی بهتر تغییر دهد. زمینهٔ هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از جدیدترین علوم، با توسعه در درک این عوامل، پا را فراتر از این عوامل گذشته به عبارتی نه‌تنها سعی در درک کردن موجودیت‌های هوشمند دارد، بلکه قابلیت خلق موجودیت‌های هوشمند را داراست. اولین تلاش‌ها درزمینه‌ٔ هوش مصنوعی پس از جنگ جهانی دوم شروع شد و نام هوش مصنوعی در سال ۱۹۵۶ جان مکارتی بیان کرد. به‌طور خاص، رشته هوش مصنوعی جزء رشته‌های موردعلاقه بسیاری از دانشمندان دیگر رشته‌هاست. در حال حاضر، هوش مصنوعی هم در زمینه‌های مختلف عمومی مانند یادگیری و ادراک و هم در زمینه‌های خاص مانند تحلیل آمارهای علمی، پیش‌بینی و تشخیص بیماری‌ها در پزشکی، بازی‌های سرگرمی از قبیل شطرنج، سرودن شعر، رانندگی در جاده پرازدحام، اثبات قضایای ریاضی و قضاوت در امور کاربرد وسیعی پیدا کرده است. هوش مصنوعی، قابلیت نظم‌دهی و خودکارسازی را برای اعمال هوشمند فراهم می‌سازد به‌طوری‌که با هرگونه فعالیت هوشمندانهٔ انسان مرتبط است. بنابراین، هوش مصنوعی کاملاً فراگیر است.

خواندن کتاب هوش مصنوعی در قوه قضائیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رایانه و هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۸۰۰
تومان