دانلود و خرید کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان حمید کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان اثر حمید کریمی

کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان

نویسنده:حمید کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان

کتاب الکترونیکی «رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان» نوشتهٔ حمید کریمی در انتشارات آفتاب گیتی چاپ شده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. در کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان تعاریف بیان شده از سوی سازمان گردشگری مورد توافق است که به فعالیت مسافرتی افراد و اقامت در خارج از محیط دایم زندگی آنها برای بیش از ۲۴ساعت و کمتر از یک سال و به قصد تفریح و تجارت اطلاق می‌شود. متن این اثر می تواند منبعی برای گردشگری و سرفصل دانشگاهی محسوب شود.

درباره کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان

این کتاب مباحث مختلفی از جمله مفاهیم، صنعت گردشگری، توریسم، اهمیت و محصولات گردشگری، گردشگری فرهنگی، گردشگری اوقات فراغت، طبیعت گردی، مدیریت پایدار زمین، اشتغالزایی، بهبود کیفیت محیط زیست، افزایش کیفیت زندگی و کاهش فقر، حقوق جهانگردان غیر مسلمان، اثرات مخفی گردشگری، بیمارها واگیردار، زیرساختها، پیاده راهها و راهکار افزایش درآمد برای جامعه ملی کشو را مورد بررسی قرار خواهد داد.

کارشناسان علوم اقتصادی معتقدند که گردشگری به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا شناخته می شود که در این راستا بسیاری از کشورها و به ویژه کشورهای توسعه یافته این صنعت را به عنوان منبع اصلی ایجاد درآمد، اشتغال زایی و رشد بخش خصوصی و زیربنایی می‌دانند.

کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به دانشجویان رشته گردشگری و فعالین این حوزه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رویکرد گردشگری شهری و روستایی در ایران و جهان

گردشگری یکی از صنایع توسعه‌یافتهٔ نیمهٔ دوم قرن بیستم است که اغلب از آن به منزلهٔ کلید رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه یاد می شود. گردشگری یکی از اشکال اوقات فراغت است که تابع دو متغیر زمان و مکان است و با توجه به این دو متغیر شیوه‌های متفاوت و متنوعی از گذران اوقات فراغت و گردشگری به وجود می‌آید. از بعد زمان می توان آن را به کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم نمود. از این نظر فعال نمودن هریک از اشکال مستلزم برنامه‌ریزی می‌باشد. در میان صنایع خدماتی، صنعت گردشگری یکی از بخش های پیش‌تاز و در حال رشد در سطح بین المللی است. صنعت گردشگری در دهه های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشورها داشته است. گردشگری بخش عمده اقتصاد جهانی را تشکیل داده و یکی از بزرگترین فعالیت های خدماتی جهان می باشد. طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهانی گردشگری تعداد گردشگران در سال ۲۰۳۰ به ۸.۱ میلیارد نفر خواهد رسید. فعالیت‌های گردشگری امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین و پویاترین فعالیت‌ها در جهان مطرح است و در تمامی عرصه‌ها، چه در سطح جهانی ملی و منطقه‌ای مورد توجه برنامه‌ریزان دولتی و شرکت‌های خصوصی قرار گرفته‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان