دانلود و خرید کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی) زهرا فرح پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی) اثر زهرا فرح پور

کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی)

معرفی کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی)

کتاب الکترونیکی کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی) نوشتۀ زهرا فرح پور است و نشر آهوک آن را منتشر کرده است. کتاب کندوی ارتباط مؤثر (کتاب مربی) یک کتاب تعاملی است که برای ارتباطات بهتر نوجوانان نوشته و طراحی شده است. این جلد از کتاب مخصوص آموزش مربیان برای کمک به تدریس کتاب داستان ارتباط مؤثر است.

درباره کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی)

ممکن است فکر کنیم که ارتباط برقرارکردن کار ساده‌ای است. ممکن است بگوییم که انسان‌های نخستین هم از مهارت‌های ارتباطی برای رفع نیازهایشان استفاده می‌کردند. صحبت‌کردن و دریافت احساسات پدر و مادر، فرزندان، دوستان، همکاران، همگی شروع یک ارتباط است و لازمۀ درست شکل‌گرفتن این ارتباط، یادگیری مهارت ارتباط مؤثر است.

کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی) به صورت یک کتاب مرجع برای ارتباط مؤثر نگارش شده است. این کتاب در کنار کتاب داستانی کندوی ارتباط مؤثر نقش مکمل را بازی می‌کند و می‌تواند برای ارتقای سطح علمی معلم برای تدریس کتاب داستان استفاده شود. در این کتاب مطالب تکمیلی دربارۀ گیرنده‌ها و فرستنده‌ها، انواع پیام‌های ارسالی، شناخت تیپ‌های شخصیتی و راه‌های تأثیرگذاری این ارتباط با مخاطب سخن گفته شده است. همچنین برای متقاعدسازی اصول و ابزارهایی ارائه شده و در پایان مطالبی درباره انواع ارتباطات و ارتباط در خانواده بیان شده است.

در قسمت دیگری از کتاب بخشی برای ارزیابی فرد قرار داده شده است که می‌تواند میزان توانایی فرد در ارتباط را مشخص کند و همچنین به شناخت تیپ شخصیت افراد کمک کند. در پایان کتاب نیز بخش کاربردی وجود دارد که برای چالش‌های پرتکرار نوجوانان راهکار و تکنیک ارائه داده است.

خواندن کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین و مربیان کودک و نوجوان مناسب است.

بخشی از کتاب کندوی ارتباط موثر (کتاب مربی)

«زمینه‌سازی برای تغییر و توسعه‌ی فردی

نخستین گام در تغییر و بهبود، این است که خودمان و ویژگی‌هایمان را بشناسیم. ما تا وقتی شرایط وضعیت موجود را ندانیم و به رسمیت نشناسیم، چگونه می‌توانیم حرکت به سمت وضعیت مطلوب را آغاز کنیم؟

هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که مجموعه‌ای از بهترین عادات، رفتار و ویژگی‌های شخصیتی را دارد. به همین علت بسیاری از ما علاقه داریم همواره در مسیر بهبود و توسعه‌ی فردی قدم برداریم.

اما تا زمانی که خود را به خوبی نشناسیم، تلاش‌هایمان کم‌اثر یا بی‌اثر خواهد بود.

تا زمانی که ندانید از کمبود عزت‌نفس رنج می‌برید، چطور ممکن است برای افزایش عزت‌نفس اقدام کنید؟...»

نظرات کاربران

کاربر ۹۴۶۴۴۰
۱۴۰۳/۰۲/۲۹

چقدر خوب بود، پر از مثال و کاربردی

کاربر ۲۲۳۶۶۰۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان