دانلود و خرید کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان تونی بردمن ترجمه مسعود ملک یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان اثر تونی بردمن

کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان

معرفی کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان

کتاب «جیسون و سفر به انتهای جهان» نوشتۀ تونی بردمن و ترجمۀ مسعود ملک یاری است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. جیسون و سفر به انتهای جهان، نهمین جلد از مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان است.

درباره کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان

مطالعۀ داستان تأثیرات فراوانی بر کودکان و نوجوانان می‌گذارد؛ قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا کرده و دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می‌یابد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان و نوجوانان، به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند. قصه‌های پرماجرای جهان مجموعه‌ای ۱۰ جلدی است که در آن قصه‌ها و داستان‌های ماندگار و کلاسیک جهان برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده است. نام جلدهای این مجموعه برای همه آشناست و اقتباس‌های زیادی از روی آن به شکل کمیک استریپ، انیمیشن، فیلم، مجموعهٔ تلویزیونی شده است. ویژگی مشترک اکثر این داستان‌ها این است که قهرمانان پس از طی‌کردن مسیری طولانی، تحمل سختی‌ها، مبارزه با آدم بدها و پشت سر گذاشتن ماجراهای هیجان‌انگیز و البته دشوار بر مشکلات، بدی‌ها و ضدقهرمانان پیروز می‌شوند.

کتاب‌های مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان عبارت‌اند از: «جلد اول: رابین‌هود و تیر نقره‌ای»، «جلد دوم: گالیور در لی‌لی پوت»، «جلد سوم: علاءالدین و غول افسانه‌ای»، «جلد چهارم: دیوید و نره‌غول»، «جلد پنجم: رابینسون کروزوئه و کشتی ‌شکسته»، «جلد ششم: بیوولف قهرمان»، «جلد هفتم: ویلیام تل و سیب آزادی»، «جلد هشتم: آرتور و شمشیر پادشاه»، «جلد نهم: جیسون و سفر به انتهای جهان» و «جلد دهم: علی‌بابا و گنج پنهان»

کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان، یکی از رمان‌ها مجموعۀ قصه‌های پرماجرای جهان، قصۀ جیسون، پسر یکی از پادشاهان یونان به نام آیسون را روایت می‌کند. قضیه ازاین‌قرار است که عموی جیسون، برادر شرور و حيله‌گر آیسون به اسم پلياس علیه برادرش شورش می‌کند و آیسون را به زندان می‌اندازد. پلیاس قصد دارد جیسون را هم که نوزادی بیش نیست بکشد اما نمی‌تواند تا اینکه جیسون بزرگ شده و برای باز پس‌گرفتن تخت پادشاهی پدرش عازم سفری پرماجرا می‌شود. جیسون یکی از پهلوانان اساطیر یونان است. کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان ۴ فصل دارد؛ «فصل اول: پشم زرین»، «فصل دوم: نفرین پادشاه فینئوس»، «فصل سوم: حیله‌های پادشاه آیتش» و «فصل چهارم: مأموریت جیسون».

خواندن کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و همچنین علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جیسون و سفر به انتهای جهان

«جيسون کم‌كم بزرگ و جوانى رعنا و قوی شد و فهميد كه پلياس چه جنایت‌هایی مرتكب شده است. سرانجام يک روز جيسون به شهر و کاشانه‌اش برگشت. هنوز عرق راهش خشک نشده بود كه به قصر پادشاه رفت تا با عمويش ديدار كند. نگهبانان جيسون را نزد پلياس بردند. او بر همان تختى تكيه زده بود كه از پدر جيسون دزديده بود. پلیاس درآمد: برادرزادۀ عزيزم، چقدر از ديدنت خوشحالم. هرچند احساس می‌کنم تو برای ديدار عمويت به اينجا نیامده‌ای. خب بگو ببينم چه کاری می‌توانم برایت انجام دهم؟ جيسون صدايش را در سرش انداخت و با افتخار گفت: می‌توانی پدرم را آزاد كنى و تاج و تختش را پس بدهى. اگر همين حالا اين كار را بكنى، از او می‌خواهم كه از گناهانت چشم‌پوشی كند و زندگى فلاکت‌بارت را به تو ببخشد.»

  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان