دانلود و خرید کتاب قدرت مدیریت ویل دان کن بلانچارد ترجمه شهروز فرهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت مدیریت ویل دان

کتاب قدرت مدیریت ویل دان اثر کن بلانچارد، تد لاسیناک، چاک تامپکینز و جیم بالارد یک روش مدیریتی بسیار ثمربخش است که می‌توان در محل کار، مدرسه و ... آن را به کار برد. این کتاب را با ترجمه شهروز فرهنگ در اختیار دارید.

درباره کتاب قدرت مدیریت ویل دان

روش ویل دان یک روش مدیریتی عالی و ثمربخش است. کن بلانچارد در این روش از مدیران می‌خواهد که بر عملکردهای مثبت اعضای تیم تکیه کنند و به این ترتیب رفتارهای منفی را اصلاح کنند. در این روش تمرکز بر ایجاد شرایطی نیست که در نهایت به تضعیف روحیه اعضای منجر شود. بطور کلی استفاده از این روش به تمام مردم کمک می‌کند که با تعهد و مسئولیت‌ پذیری عمیق‌تری نسبت به یکدیگر رفتار کنند و ارتباطات صمیمانه‌تری برقرار کنند. 

کتاب با روایتی از یک مدیر بسیار بد اخلاق به نام کینگزلی آغاز می‌شود. او که بارای تعطیلات به مسافرت رفته است با دیدن نمایش نهنگ‌های غول پیکر حیرت می‌کند. او در این فکر است که مربیان نهنگ‌ها چگونه به آن‌ها آموزش داده‌اند تا بتوانند چنین کارهای اعجاب‌آوری انجام دهند. همین موضوع او را به فکر فرو می‌برد که چطور می‌توان با حیوانات غول‌پیکری مانند آنان رفتار کرد اما از تعلیم و آموزش انسان‌ها علی الخصوص در محیط کاری عاجز است. او با اندیشیدن به روش کاری خود تصمیم می‌گیرد که روش مدیریتی‌اش را تغییر دهد.

کتاب قدرت مدیریت ویل دان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مدیران گروه‌ها و رهبران تیم‌ها می‌توانند از محتوای کتاب قدرت مدیریت ویل دان استفاده کنند. 

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد مسئول ارشد «شرکت‌های کن بلانچارد» است، که یک شرکت جهانی با خدمات کامل در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت است و خود بلانچارد و همسرش، دکتر مارجوری بلانچاردآن را در سال ۱۹۷۹ در سن دیه گو، کالیفرنیا، تأسیس کردند. همچنین او در دانشگاه محل تحصیل خود یعنی دانشگاه کورنل، سخنران است و موسس معتمد هیئت امنا نیز محسوب می‌شود.

دکتر بلانچارد جوایز و عناوین افتخاری زیادی برای آثارش در حوزه مدیریت، رهبری و سخنرانی کسب کرده است. در سال ۱۹۹۱، «انجمن ملی سخنرانان»، بالاترین مقام افتخاری خود را تحت عنوان «شورای جایزه تعالی همکاران» را به وی اعطاء کرد. در سال ۱۹۹۲، دکتر بلانچارد توسط «مجله آموزش» و کنفرانس‌های لیکوود، وارد تالار مشاهیر توسعه منابع انسانی شد، و همچنین جایزه چکش حراج طلایی ۱۹۹۲ از طرف تستمستر اینترنشنال به او داده شد. در ۱۹۹۶، کن بلانچارد جایزه تأثیر متمایز روی توسعه منابع انسانی را از طرف انجمن آمریکایی آموزش و توسعه دریافت کرد.

نظرات کاربران

Reza Delaviz
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

ما آدم‌ها معمولا به نحوی که تربیت شده‌ایم فرزندان خود را تربیت می‌کنیم،یا به طوری که با ما رفتار شده است با دیگران رفتار میکنیم.برای موفقیت در داشتن رابطه‌ای خوب با افراد خانواده،دانشجویان کلاسمان ،شاگردمان در حرفه تخصصی ،و یا

- بیشتر
کاربر ۳۴۷۰۶۳۱
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

یکی از فوق العاده ترین کتابها هستش هرچند مطلبش کوتاه و مختصر هست ولی فوق العاده کاربردی هست و تو همه موقعیت های زندگی کار مشکل گشاست

اسماعیل نجفی
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

با خواندن چند صفحه اول این کتاب به خوبی فهمیدم که چقدر در رفتار با دیگران اشتباه می‌کنیم

shirin toopal
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

خوندن این کتاب رو توصیه میکنم چون به شما در زیبا تر دیدن زندگی کمک میکنه، راه حلی که به امتحانش می ارزه

کاربر ۱۹۰۵۱۱۶
۱۳۹۹/۰۲/۱۵

با سلام من کتاب رو خریدم ولی خولستم دانلود بکنم وقت تموم شد الآن هم لود نمیشه هر دفعه میخوام بخونم باید بیام سایت چیکار کنم لود بشه؟

مریم مروجیان
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

فوق العاده س

کاربر ۲۰۸۷۹۱۳
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

عالی و تاثیرگذار

کاربر ۳۷۹۳۶۶۵
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

سلام من کتابو خریدم ولی نیومد تو فهرست کتابهام میشه راهنماییم کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان