دانلود و خرید کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم برایان تریسی ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم اثر برایان تریسی

کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم

معرفی کتاب چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم

«چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم؟» کتابی با موضوع جذابیت فردی، به قلم برایان تریسی (-۱۹۴۴) و ران آردن است. برای به اوج رسیدن باید جذابیت داشته باشید. این ویژگی از همه‌چیز و هیچ‌چیز به‌وجود می‌آید. اراده‌ی راسخ، حالت چهره، شیوه‌ی راه رفتن، تناسب اندام، آهنگ صدا، حرکت اندام‌های مختلف و بسیاری از عوامل دیگر در جذابیت انسان تأثیرگذار است. جذابیت‌داشتن تنها به معنی خوش‌تیپ‌بودن یا زیبا بودن نیست. برای جذابیت‌داشتن فقط باید دلنشین باشیم. توانایی شما برای ارتباط مؤثر برقرارکردن با دیگران هشتاد و پنج درصد موفقیت‌تان را در زندگی شغلی و شخصی تعیین خواهد کرد. «هوش اجتماعی» یا توانایی ارتباط برقرارکردن، گفت‌وگوکردن، مذاکره‌کردن و متقاعدکردن دیگران، ارزشمندترین و پربازده‌ترین نوع هوشمندی محسوب می‌شود. چنین هوشی را می‌توان پرورش داد. با آموختن حقایقی ساده درباره‌ی جذاب‌بودن و به‌کاربردن شیوه‌هایی که در این کتاب می‌آید، می‌توانید وضعیت ارتباطی خود را با دیگران بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. در ابتدا، این شیوه‌ها را با اعضای خانواده‌ی خود تمرین کنید و سپس آن‌ها را گسترش دهید. بریده کوتاهی از این اثر: توجه کنید که همیشه صداهایی مانند «آها»، «اوه،» «اوهوم»، یا صداهایی شبیه این‌ها را از شنونده‌های خوب و فعال می‌شنویم. ما این صداها را «دلگرم‌کننده‌های صوتی» می‌نامیم. این صداها نشانه‌های بارزی هستند که بیان می‌کنند شنونده با دقت به حرف‌های گوینده توجه دارد. گوینده به آسانی چنین صداهایی را تشخیص می‌دهد و از شنیدن آن‌ها لذت می‌برد. این صداها بهره‌ی گیرایی شما را افزایش می‌دهند.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

mona
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

با سلام . این کتاب رو به دوستانی که در روابط اجتماعی دچار مشکل هستند توصیه میکنم. هرچند روابط در خارج از کشور با ایران متفاوته ولی خوب برای منکه مرز بین کمرویی و حیا رو نمیدونستم موثر بود .

- بیشتر
دکتر محمد
۱۳۹۶/۱۲/۰۷

عالیه ، واقعا تاثیر گذار و فوق العادس

nilishaw
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

کتاب کاربردی هستش اگر بتونید توصیه هاش رو به طور طبیعی انجام بدید و رفتارتون مصنوعی نباشه. این کتاب رو میشه توی دسته بندی کتاب های زبان بدن قرار داد.

Raha
۱۳۹۷/۰۱/۱۰

Awli Bud

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
توجه کامل نشان‌دادن بهترین نوع چرب‌زبانی است. دیل کارنگی
کتاب 1984
به‌خاطر کارهای کوچک یا بزرگ دیگران از آن‌ها تشکر کنید. به این ترتیب، عادت می‌کنید قدرشناس همه‌ی انسان‌هایی باشید که کارهایی را برای شما انجام می‌دهند. از منشی خود تشکر کنید که برای شما کار می‌کند. از همسرتان تشکر کنید که به شما کمک می‌کند. از فرزندان‌تان تشکر کنید که کارهایی ارزشمند را انجام می‌دهند. قدرشناسی پیامدی دوجانبه دارد. هرگاه به دیگران لبخند می‌زنید یا از آن‌ها تشکر می‌کنید، علاوه بر افزایش عزت‌نفس آن‌ها، بر عزت‌نفس خودتان نیز می‌افزایید. هر زمان که کاری انجام می‌دهید یا چیزی می‌گویید که سبب می‌شود دیگران خودشان را بیشتر دوست داشته باشند؛ در حقیقت، خودتان نیز بیشتر لذت می‌برید.
Miral
از این به بعد، هر زمان که با شخص یا اشخاص مهم زندگی خود روبه‌رو می‌شوید، به‌ویژه وقتی دوستان عزیز یا انسان‌های محبوب‌تان را می‌بینید، چنین احساسی را بیافرینید و به‌گونه‌ای عمل کنید گویی آن‌ها را دوباره پس از مدتی طولانی پیدا کرده‌اید. مانند زمانی عمل کنید که با خودتان فکر کردید: "خودتی!" به این افراد نشان دهید که از دیدن‌شان بسیار شاد و مسرور شده‌اید. به آن‌ها لبخند بزنید. همه‌ی توجه خود را به آن‌ها معطوف کنید. با آن‌ها به‌گونه‌ای رفتار کنید گویی در آن لحظه مهم‌ترین انسان روی کره‌ی زمین محسوب می‌شوند. فرقی نمی‌کند که آن‌ها چه افرادی هستند؛ در هر صورت، شما در نظر آن‌ها از گیرایی خاصی برخوردار خواهید شد.
Miral
ژرف‌ترین نیاز بشر این است که احساس کند دوست‌داشتنی و ارزشمند است. بنابراین، درباره‌ی جذابیت و گیرایی به این راز ساده می‌رسیم: به دیگران این احساس را ببخشید که مهم و ارزشمند هستند.
Miral
۱. با دقت گوش کنید. با تمام وجود به حرف‌های دیگران گوش کنید و حرف‌شان را قطع نکنید. در سکوت مطلق به گوش‌کردن حرف‌های آن‌ها ادامه دهید؛ گویی در این لحظه برای شما چیزی مهم‌تر از این حرف‌ها در جهان وجود ندارد.
Miral
دوستی شادی‌ها را دوچندان می‌کند و از اندوه انسان می‌کاهد. زیرا هیچ انسانی نیست که شادی‌هایش را با دوستانش تقسیم کند و به شادی بیشتری دست نیابد؛ و هیچ انسانی نیست که اندوهش را با دوستانش در میان بگذارد و از اندوهش کاسته نشود.
mahsa
انسان‌ها بسیار عاطفی و احساسی هستند. آن‌ها از روی احساس تصمیم می‌گیرند و سپس تصمیم‌های خود را با عقل و منطق توجیه می‌کنند.
Mohammad Hosseini
اکنون، این سؤال مطرح می‌شود: چگونه پذیرش کامل خود را ابراز کنید؟ این کار بسیار ساده است. لبخند بزنید. وقتی در رویارویی با دیگران با شادمانی لبخند می‌زنید، ناخودآگاه عزت‌نفس آن‌ها را افزایش می‌دهید. این افراد نسبت به خودشان احساسی خوشایند پیدا می‌کنند. آن‌ها احساس می‌کنند که ارزشمند و مهم هستند. همچنین، این افراد به شما علاقه‌مند می‌شوند زیرا احساسی خوشایند را به آن‌ها بخشیده‌اید. در این صورت، حتی قبل از این‌که کلمه‌ای بر زبان آورید، این افراد شما را انسانی جذاب و دوست‌داشتنی می‌دانند.
Miral
۱. پذیرش‌داشتن: بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به دیگران ببخشید این است که به شیوه‌ای مثبت و بی‌چون و چرا به آن‌ها توجه نشان دهید. به عبارت دیگر، آن‌ها را به‌طور کامل و بی‌حد و مرز بپذیرید. در این وضعیت، هرگز از آن‌ها انتقاد نمی‌کنید یا در جستجوی اشتباهات‌شان نیستید. شما آن‌ها را به‌طور کامل و همان‌گونه که هستند می‌پذیرید؛ گویی این افراد معجزه‌ی طبیعت محسوب می‌شوند. این مرحله سرآغاز جذاب‌بودن است.
Miral
مردم در نهایت براساس رفتارتان درباره‌ی شما قضاوت می‌کنند و آنچه در ذهن‌تان می‌گذرد اهمیت چندانی ندارد. اگر به‌گونه‌ای رفتار کنید که نشان‌دهنده‌ی نفرت است، پس دیگران نفرت شما را تشخیص می‌دهند؛ اگر به‌گونه‌ای رفتار کنید که نشان دهنده‌ی عشق و محبت است، پس دیگران عشق و محبت شما را تشخیص می‌دهند؛ اگر به‌گونه‌ای رفتار کنید که نشان‌دهنده‌ی علاقه و توجه است، پس دیگران علاقه و توجه شما را تشخیص می‌دهند. مردم براساس چگونگی رفتاری که از ما مشاهده می‌کنند به ما واکنش نشان می‌دهند؛ فرقی نمی‌کند که در دنیای درونی ما چه می‌گذرد.
رضا محمدی

حجم

۱۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۱۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان