دانلود و خرید کتاب پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای کیت شرایتر ترجمه محمد خضرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای اثر کیت شرایتر

کتاب پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای

معرفی کتاب پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای

همه‌ی مشتری‌های احتمالی، بلافاصله وارد کار نمی‌شود. مشتری احتمالی باید در مورد پیشنهاد ما فکر کند، اطلاعاتی را که به او داده‌ایم بررسی کند، و احتمالاً با یکی دو نفر مشورت کند. به هر حال، چیزی او را بازمی‌دارد که به دعوت ما پاسخ مثبت بدهد. آیا می‌‌ترسد که تصمیم عجولانه‌ای بگیرد؟ آیا با ما راحت نیست؟ آیا مشکل از معرفی کار بوده است؟

دلیلش هر چه باشد، ما باید مشتری احتمالی را پی‌گیری کنیم.

چه کار می‌توانیم بکنیم که پی‌گیری‌های ما مفید باشد و به «جواب بله» ختم شوند؟ چه چیزی بگوییم که بهانه‌های شایع و دغدغه‌های مرسوم مشتری احتمالی را رفع و او را ترغیب به ثبت‌نام کنیم؟

وقتی مهارت‌های درستِ پی‌گیری‌کردن را بلد باشیم، ترس و تعلل از بین می‌روند. دیگر از تلفن‌کردن نمی‌ترسیم و اتفاقاً با شوق و انگیزه و اعتمادبه‌نفس بالا با مشتری احتمالی تماس می‌گیریم.

پی‌گیری درست یعنی اینکه گفتگوی سازنده‌ا‌ی با مشتریان احتمالی داشته‌باشیم؛ یعنی این‌که مشتری مشتاقانه منتظر تلفن ماست؛ یعنی رابطه‌ها همیشه حفظ می‌‌شود؛ و هر وقت مشتری بخواهد وارد شود، ما در خدمتش هستیم.

از تکنیک‌های کتاب «پی‌گیری در بازاریابی شبکه‌ای» اثر مشترک کیت و تام شرایتر استفاده کنید تا مشتری احتمالی به جای «الان نه» بگوید «همین الان». موفق باشید.

نظرات کاربران

maham
۱۳۹۷/۰۱/۲۱

کتاب های این استاد بزرگ نتورک مارکتینگ عالی هستن

علی رحیمی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

بهترین ترجمه این کتاب همین هست عالیه از 10 کتابی هست که باید اول خواند در این رشته

maria
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

واقعا چرا این کتاب باید با نام دیگری به فروش برسه .این کتاب همان کتاب فالو هستش فقط اسم کتاب به پیگیری تغییر کرده .البته با متن بسیار گنگ و نامفهوم و تکراری . توصیه نمیکنم برای مطالعه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اثر «تکرار بیلبورد» فرایند تکرار در پیگیری این‌گونه عمل می‌کند. فرض کنیم که من ۵ روز در هفته با ماشین به باشگاه می‌روم تا ورزش کنم. هرروز از یک مسیر می‌روم. از دندان‌پزشکی، خشک‌شویی، کافه و پنج بیلبورد مشابه رد می‌شوم، به اطرافم توجه نمی‌کنم مگر اینکه اتفاق عجیبی روی دهد... یادم می‌رود چگونه به مقصد رسیده‌ام. یک روز وقتی از باشگاه برمی‌گردم، یک بیلبورد در برابر چشم‌هایم ظاهر می‌شود که یک رستوران ایتالیایی جدید را تبلیغ می‌کند. من غذای ایتالیایی دوست دارم و بعد از ورزش گرسنه هستم. اما زمان‌بندی؟ خُب، زمان‌بندی مناسب نیست. چون باید به یک قرار دیگرم برسم. روز بعد در راه برگشت به خانه از باشگاه، یاد بیلبورد رستوران ایتالیایی می‌افتم. این بار متوجه می‌شوم که تخصص این رستوران پیتزای تنوری است. شکمم پیشاپیش شروع به غاروغور می‌کند. اما برنامهٔ این آخر هفته نیز پر است. دوباره زمان‌بندی مناسب نیست.
کاربر ۱۲۱۲۰۱۰

حجم

۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان