دانلود کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ با صدای حمیدرضا فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ اثر تام شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ نوشتهٔ تام شرایتر و کیت شرایتر و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم است. حمیدرضا فراهانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ دربارهٔ افزایش انگیزه در انسان‌ها سخن گفته است. کیت شرایتر و تام شرایتر، نویسندگان این کتاب با ترفندها و مثال‌های واقعی و ملموس به مخاطبان خود یاد می‌دهند که چطور انگیزه‌شان را در زندگی بالا ببرند. اهداف، آرزوها، نیازها، سلایق و تمایلات ما هیچ اهمیتی برای دنیا ندارد. برای دنیا مهم نیست که ما توقع داریم همه‌‌چیز منصفانه‌تر باشد؛ تنها چیزی که در این دنیا اهمیت دارد این است که ما کاری را که لازم است، انجام بدهیم. ما همیشه می‌دانیم باید چه کاری بکنیم و آن کار را چطور انجام بدهیم؛ بااین‌حال آن را شروع نمی‌کنیم و مدام پشت گوش می‌اندازیم. تنها چیزی که باعث می‌شود بتوانیم کارمان را شروع کنیم، انگیزهٔ کافی است. حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که چطور این انگیزه را به دست آوریم؟ دست‌به‌‌کارشدن که گام اول هر مسئله‌ای است، سخت‌ترین بخش کار است. موقعی که شروع به کار کنیم، ادامه‌دادن راحت‌تر می‌شود و چالش واقعی همان شروع‌کردن است. نویسنده‌های این کتاب، مؤلفانی فعال در حوزهٔ بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکار هستند.

شنیدن کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه در عرض ۶۰ ثانیه به خودمون انگیزه بدیم؟

«به نظرتون اولین دلیل شکست‌های شخصی و کاری چیه؟ اینکه ما در شروع کردن یک کار شکست می‌خوریم. پس، با برداشتن یک قدم برای آغاز مسیر می‌تونیم دلیل اون رو از میان برداریم. خبر خوب اینکه ما صرفاً برای برداشتن قدم اول نیاز به قدرت اراده داریم. بعد از برداشتن گام اول، شتاب می‌گیریم و ادامه دادن بسیار آسون می‌شه. می‌خواهید ورزش پیاده‌روی یا دو انجام بدهید؟ سخت‌ترین بخش کار اینه که تصمیم بگیرید انجامش بدید. اما بعد از برداشتنِ گام اول خودبه‌خود شتاب می‌گیرید و به سمت مرحله‌ی بعد می‌روید. اصلی وجود داره که می‌گه اگه اقدام نکنیم صد در صد شکست می‌خوریم پس اقدام کردن همه چیزه. اما چطور باید اقدام کرد؟ فکر کردن راجع به مسیری که به ایجاد انگیزه ختم می‌شه استراتژی مفیدی نیست. اجازه بدید به یکی از راه‌حل‌ها برای مشکل فکر کردن بپردازیم.»

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کتاب خوبیه راهکارهای لحظه ای میده که تصمیم بگیرید و زود انجام بدین کارتون رو باعث میشه اهمال کاری و سستی رو بزارید کنار بسیار عالی. لحن و بیان گوینده هم خیلی خوب

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۵۰%
تومان