دانلود کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند با صدای حمیدرضا فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند اثر تام شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند

نویسنده:تام شرایتر
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند

کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند نوشتهٔ تام شرایتر و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم و با صدای حمیدرضا فراهانی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

تام شرایتر در این کتاب به مخاطبان یاد می‌دهد که چطور جملات مناسبی را برای شروع معرفی محصول بگویند. او با ارائه‌ٔ مثال‌هایی کاربردی و قابل لمس به بازاریاب‌ها نشان ‌دهد که اولین جمله‌ٔ یک معرفی چقدر اهمیت دارد. نویسنده‌ٔ کتاب تمام موقعیت‌ها، از جمله ارائه‌ٔ حضوری و تلفنی، را در نظر گرفته و به شما می‌گوید که برای هر نوع معرفی محصول، چه جملاتی گفته شود.

درباره کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند

موضوع اصلی کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند درباره‌ٔ مهم‌ترین جملاتی است که در بازاریابی به کار می‌رود و آن هم چیزی نیست به جز اولین جملات در معرفی محصول یا خدمات. جمله‌ٔ اول بازاریاب‌ها تا حد زیادی می‌تواند سرنوشت فروش محصول و یا خدمات کسب و کار را تعیین کند؛ اگر جملات اول به خوبی انتخاب و بیان شوند، مشتریان احتمالی جذب کسب‌و‌کار شما می‌شوند و از بعضی از خطاهایی که ممکن است در ادامه‌ٔ مسیر انجام دهید، چشم‌پوشی می‌کنند، اما اگر نتوانید جملات خوبی را در ابتدای معرفی محصولتان بگویید، به احتمال زیاد آن‌ها وقتشان را پای ادامه‌ٔ صحبت‌های شما نمی‌گذارند.

اولین جمله‌ برای مشتری اهمیت زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت که تمام ارائه‌ٔ کاری شما در جمله‌ٔ اول خلاصه می‌شود. این اصل دربارهٔ انواع ارائه صدق می‌کند. جمله‌ٔ اول شما احساس مشتری و تمایلش به مشارکت با شما را تعیین می‌کند.

مشتریان معمولا انقدر مشغله و درگیری دارند که می‌خواهند از زمانشان بیشترین استفاده را بکنند، به همین خاطر آن‌ها از روی اولین جملات قضاوت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. در چنین شرایطی شما باید روی اولین جملاتتان کار کنید و به قدری ماهرانه آن‌ها را بگویید که مشتری‌ها مجذوب محصول و کسب‌و‌کارتان شوند.

«تام شرایتر» در کتاب صوتی «جملات آغازکننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌کند» ترفندها و مثال‌های قابل لمس و جذابی را ارائه می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چطور باید این کار را به خوبی انجام دهید.

شنیدن کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می‌ کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر بازاریاب یا مسئول فروش هستید این کتاب صوتی فوق‌العاده را حتما بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۵۰%
تومان