دانلود و خرید کتاب در جست‌وجوی نیمه‌ گمشده مریم زنگویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جست‌وجوی نیمه‌ گمشده اثر مریم زنگویی

کتاب در جست‌وجوی نیمه‌ گمشده

معرفی کتاب در جست‌وجوی نیمه‌ گمشده

«در جست‌وجوی نیمه گمشده» کتابی درباره ازدواج و مسایل آن است، سخت‌ترین و مهم‌ترین تصمیم در زندگی یک فرد. این کتاب با دیدی کلی‌نگر به مسئله ازدواج می‌نگرد و آن را همچون پازلی می‌بیند که اگر قطعاتش به‌درستی در کنار هم قرار نگیرند ،کامل نمی‌شود. این اثر مسئله زوجیت، انواع رابطه، دیدگاه NLP در زوجیت، موانع ذهنی ازدواج، اصول و مراتب ازدواج و عوامل خطر در رابطه را به طور گسترده بررسی کرده‌است.

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۷/۰۵/۱۹

کتاب هفتاد و‌ سوم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی کتاب خوب و مفیدی بود . حداقل یک بار خواندن این کتاب برای دوستان مجرد خالی از لطف نیست. ۲۰ بریده از کتاب به اشتراک گذاشتم .

িមተєကє .నមժមተ
۱۳۹۸/۰۴/۱۰

کتاب نکات خیلی خوبی داره( نه فقط در زمینه ازدواج بلکه حتی برای ارتقای فردی هم نکات قابل تاملی داره) اما به یه ویرایش اساسی نیاز داره به نظرم چندان منسجم نبود و به صورت جامع نمیتونست سوالات خواننده رو

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰)
اگر به‌دنبال همسری مناسب برای خود هستید، خود شما همان‌چیزی باشید که می‌خواهید، جذب کنید.
سیّد جواد
اگر طرف مقابلتان علاقه‌ای به صحبت در مورد گذشتهٔ خود نداشت، به‌هیچ‌عنوان او را مجبور به این کار نکنید. بهتر است گذشتهٔ یکدیگر را شخم نزنید و وارد حریم‌های یکدیگر نشوید، ولی در صورتی‌که شما حریم را حفظ کنید، خود شخص صحبت خواهد کرد و صمیمت ایجاد می‌شود. مهمترین حریم، حریم اعتماد است.
سیّد جواد
اگر به‌دنبال ایده‌آل هستید اول باید خودتان ایده‌آل باشید.
سیّد جواد
همواره خداوند را بابت همه چیز شاکر باشید. با تمامی تلاش خود، نتیجه را به خدا واگذار کنید که او خالق ماست و بهترین‌ها را برای شما در نظر خواهد گرفت.
سیّد جواد
بنابر تحقیقات انجام شده دخالت خانواده‌ها در زندگی زوجین یکی از مهمترین علت‌های جدایی است. این دخالت‌ها ناشی از وابستگی بیش از حد فرزند به خانواده و نداشتن استقلال فکری و احساسی است.
سیّد جواد
در ازدواج بهتر است از آنچه هستید ۲۰ – ۳۰% خود را پایین‌تر نشان دهید از نظر مالی، ظاهر، محبت و اخلاق.
سیّد جواد
در زندگی مشترک برد و باخت مفهومی ندارد و اگر هم داشته باشد متوجه هر دو طرف می‌شود. اگر شما در صدد ضربه زدن (توهین، تحقیر، مشاجره و درگیری فیزیکی) با شریک زندگیتان باشید، هر دو بازنده خواهید شد. بهتر است برای این کار و تخلیه مداوم ناکامی‌های خود در طول زندگی، به جای ازدواج به هنرهای رزمی بپردازیم تا شاید بیشتر باعث رشد و شکوفایی شما گردد.
িមተєကє .నមժមተ
بالای ۸۰% مشکلات زناشویی مربوط به مسائل جنسی است، متأسفانه همه فکر می‌کنند به این مسئله اشراف دارند و همه چیز را بلد هستند. مسئله آموزش جنسی مانند غذا خوردن نیاز به آموزش دارد. از روز اول هیچ‌کدام غذا خوردن را بلد نبودیم، از خانواده روش صحیح غذا خوردن را آموخته‌ایم. افراد برای آموزش مسائل جنسی، بیشتر رجوع می‌کنند به فیلم‌ها و ماهواره و بعد با این آموزش‌های غلط که حرفش همه چیز بوده به جز آموزش مسائل جنسی، ازدواج می‌کنند و خسارات جبران‌ناپزیری به خودشان و همسرشان وارد می‌کنند.
سیّد جواد
نشانه‌ها و ویژگی‌های شوهر خوب: امام حسین (ع): "اگر خواستگار با تقوا نزد تو آمد، دخترت را به ازدواج او درآور. زیرا افراد با تقوا به زن ستم نمی‌کنند. اگر دوستش داشته باشد او را احترام می‌کند و اگر از دست او ناراحت شود به او ستم نمی‌کند."
سیّد جواد
عیوب طرف مقابلتان را ۲۰ -۳۰ درصد بیشتر در نظر بگیرید. نقاط ضعف و عیوب طرف مقابلتان را برجسته و پررنگ کنید تا مسئله به واقعیت نزدیک‌تر شود و در شرایطی که مسئله به شدت نمایان شد، شما بازندهٔ بازی نباشید.
سیّد جواد

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۲,۹۹۰
تومان