دانلود و خرید کتاب نیمکت داغ حمیدرضا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمکت داغ اثر حمیدرضا صدر

کتاب نیمکت داغ

نویسنده:حمیدرضا صدر
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نیمکت داغ

«نیمکت داغ (از حشمت مهاجرانی تا الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو)» به قلم حمیدرضا صدر درباره مربیان برجسته تاریخ فوتبال است . نام‌دارانی مانند فابیو کاپلو، پپ گواردیولا،ماریو زاگالو، آرسن ونگر، ژوزه مورینیو و دیگران. صدر طرح اولیه‌ی این کتاب را براساس یافته‌ها و داشته‌هایش از موضوع تاکتیک در فوتبال نوشته‌است. این‌که چرا تیم‌های اولیهٔ تاریخ فوتبال با تعداد مهاجم زیاد و مدافع کم بازی می‌کردند. این‌که سیر تطور تاکتیکی چه بوده. رویکرد تاکتیکی در چه ادواری تغییر کرده و تاریخ فوتبال چگونه ورق خورده‌است. مربیانی که در این کتاب معرفی شده‌اند یا جایگاه تاکتیکی برجسته‌ای دارند یا اهمیت تاریخی ویژه‌ای. ترتیب معرفی آن‌ها در فصل‌های کتاب بر اساس تقدم تاریخی است و با پیوستگی‌ای که میانشان وجود دارد،می‌توان به روند تغییرات تاکتیکی این رشته، از دوره‌ای به دوره‌ دیگر، دست یافت.
معرفی نویسنده
عکس حمیدرضا صدر
حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر چهره‌ای آشنا در دنیای فوتبال، سینما و ادبیات بود. کمتر کسی را می‌توان دید که به فوتبال علاقه‌مند باشد اما صدر را در مقام یک کارشناس فوتبال نشناسد. اغلب طرفداران سینما هم تحلیل‌های او را در نشریه «هفت» خوانده‌اند. افراد کتابخوان هم حتما یکی از آثار او را خوانده یا حداقل نامش را شنیده‌اند.

نظرات کاربران

farez
۱۳۹۷/۰۴/۰۸

این کتاب در مورد مستطیل سبز نیست...درمورد نیمکتی داغ کنار این مستطیله که گاه سرنوشت بازی رو تغییر میده، دنیای مربیانی که هر کدوم اسطوره ای در فوتبال بودند....از مورینیو تا ونگر، از لوبانوفسکی تا کاپلوی جادوگر! یاد نقل قولی

- بیشتر
تیناز
۱۴۰۰/۰۸/۲۳

⚔𝔊💮 این قصه پایـــــان ناپذیر است...! .. هعییی): گاهی دنیامون انقدر خالی میشه، گاهی آدمای خوب انقدر کم میشن که با خودم میگم، خوبای این جهان رفتن به سرزمین واقعی‌شون...یعنی ما انقدر بدیم؟!... دکتر حمیدرضا صدر عزیز، مردی که قربانی چیز کثیفی مثل سرطان

- بیشتر
عماد
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

استاد صدر همینجوری که حرف میزده، کتاب رو نوشته! باید با صدای خودش گوش کرد!

محمدرضا
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

عالی بود

omid.z
۱۳۹۸/۰۳/۱۷

کتابی بسیار زیبا از مربیان سرشناس فوتبال.کتاب خیلی خوبی بود

alireza_kh
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

بسیار زببا

farid_n_m
۱۳۹۷/۰۸/۲۴

فوق العاده و کامل

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
احتمالاً اولین چیزی که از تماشای فوتبال آموختیم، این بود که نتیجهٔ بازی خوب همیشه مترادف با پیروزی نیست؛ این‌که بازی تماشایی همیشه خوشحال‌تان نمی‌کند؛ این‌که نتیجه بازی بد هم همیشه شکست نیست. این‌که بهترها همیشه برنده نمی‌شوند.
Hanie_Nasiri
«مهم نیست نتیجهٔ بازی چه شود، مهم این است عزت نفس‌مان را حفظ کنیم.»
محمدرضا
«هیچ آموزش روان‌شناسانه‌ای بهتر و مؤثرتر از بزرگ شدن کنار مشتری‌های جوربه‌جور نیست. آشنایی من با تاکتیک‌ها و بازیکنان طی حرف زدن با مشتریان دربارهٔ فوتبال رقم خورد.»
محمدرضا
من دنبال هنرمندان تک‌نواز نبودم. من دنبال برپایی یک ارکستر بودم. بهترین ستایش از من هم شنیدن این جمله بود که فوتبال ساچی بسان شنیدن یک قطعهٔ موسیقی دل‌نواز است.»
محمدرضا

حجم

۳۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۳۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان