دانلود و خرید کتاب وقتی که رفتی کارول میسون ترجمه مهرداد یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی که رفتی اثر مهرداد یوسفی

کتاب وقتی که رفتی

نویسنده:کارول میسون
انتشارات:نشر مصدق
امتیاز:
۳.۳از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقتی که رفتی

رمان «وقتی که رفتی» اثر کارول میسون نویسنده انگلیسی معاصر و از پرفروش‌های آمازون در سال ۲۰۱۷ است که داستان دو زن از دو نسل را روایت می کند. هردو زن زندگی‌ای سرشار از عشق و کمبود و حسرت داشته‌اند. آنها به طور تصادفی با یکدیگر ملاقات می‌کنند و داستان زندگی‌شان با فرازو نشیب‌های غافلگیر‌کننده بر ملا می‌شود.

«الیس» زنی است که زندگی‌اش از هم پاشیده است او تنها است و زمانی که در گالری‌اش با «اولین» آشنا می‌شود، داستان زندگی او را جالب، غم انگیز و بسیار شبیه به داستان خود می‌بیند:

«نمی‌توانستم او را ببینم. البته، کوچکترین نگرانی هم از ندیدنش داشتم. فقط دوست داشتم او، یعنی شوهرم، را پیدا کنم. آن سر خاص و موهای سیاه و پرپشتش، با آن دست‌ها که در طرفین بدنش تکان می‌خوردند تا بتواند مسیر درست را روی امواج طی کند. خیلی این کار را دوست داشتم: نگاه کردنش وقتی متوجه نیست، و تصور این که دارم به یک غریبه نگاه می‌کنم.»

داستان با ریتمی کند شروع می‌شود ولی هر چه پیش می‌رود اتفاقات شتاب بیشتری می‌گیرند و به هیجان می‌رسند و خواننده را بارها غافلگیر می‌کنند.

میسون تا کنون داستان‌ها و رمان‌های متعددی مانند «رازهای زن متاهل»، «آخرین باری که یکدیگر را دیدیم»، و «برای من یک عاشق بفرست» را نوشته است. آثار او تا کنون به ده زبان ترجمه شده‌اند.

نظرات کاربران

kamrang
۱۳۹۷/۰۹/۰۷

اگر حس و حال افسردگی دارید و کسی رو دوست داشتید و اون بیخیالتون شده این رو نخونید باعث میشه بریزید بهم 🙁 داستان احساسات فردی که غم و اندوه جدایی رو داره تحمل می‌کنه خیلی خوب نشون داده البته من

- بیشتر
3tlite
۱۳۹۸/۰۲/۰۵

یعنی مترجم که هیچ، حتی ویراستار هم نفهمیده که "همزاد پنداری" غلطه و درستش "هم‌ذات‌پنداری" هست؟ ای دریغا که بی‌سوادی تا کجا رخنه کرده!

sara
۱۳۹۷/۰۹/۰۵

خیلی عالیه.خیلی خیلی.خیلی خوب تعهد و خیانت رو به تصویر کشیده و واینکه یه تصمیم کوچیک میتونه چقد اینده رو عوض کنه

زهره
۱۳۹۷/۰۹/۰۷

واقعا احساس کردم که چقدر وقتم رو برای خوندن این کتاب هدر دادم.مکالمات کششششدار زیادی داشت.به نظرم حتی اگه حد ود دویست صفحه از کتاب رو کم میکرد هم به جایی از داستان لطمه وارد نمیشد.من اصلا خوشم نیومد و

- بیشتر
سمانه
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

من دوسش داشتم اما کاش اخر داستانهای ادما تو واقعیت این نباشه و همه چی خوب باشه

کاربر ۴۲۵۰۳۰۱
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

من خیلی کتاب نمیخونم که بخوام مقایسه کنم و پیشنهاد بدم. برخلاف اکثر نقدهایی که این کتاب گرفت توی نظرات، برای من کتاب خیلی جالبی بود و از اون کتاب هایی که یک بار توی عمرم میخونم چون در درست

- بیشتر
پروانه
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

کسل کننده بود

کافه کتاب
۱۴۰۱/۰۷/۰۵

بسیار قشنگ بود اصلا کسل کننده نبود ماجرای دختری که در ماه عسل شوهرش او را ول می کند

نگین
۱۴۰۲/۰۹/۰۵

قشنگ بود

Emma
۱۳۹۷/۰۹/۲۰

من ک خیلی خوشم اومد برام جذاب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
زوج‌هایی که جلوی بقیه خیلی به هم می‌چسبند، معمولا رابطه‌شان دچار یک بحران است.
Parinaz
. حسادت بی‌فایده‌ترین احساس آدمه.
Marie Rostami
حسادت بی‌فایده‌ترین احساس آدمه
Josee
به گوشی موبایلم که روی میز افتاده خیره می‌شوم. تا آن زمان هرگز، سکوت هولناک یک تلفن ساکت را حس نکرده بودم. چند بار شماره او را گرفته بودم؟ چه تعداد پیامک برایش فرستاده بودم؟ چه تعداد ایمیل بی‌پاسخ برایش فرستاده بودم؟ طوری به موبایل نگاه می‌کنم که انگار در کمین من نشسته و هر لحظه ممکن است به من حمله کند، اما باز آن را چک می‌کنم تا مطمئن شوم مبادا کسی زنگ زده باشد و من نشنیده باشم. در آشپزخانه، به دنبال تهیه یک فنجان چای می‌روم، اما مثل کوه کندن برایم دشوار است. کیسه چای درون فنجان و آب در کتری است. بوی بدی از سطل آشغال به مشام می‌رسد، اما البته که بوها برایم مهم نیست. آنجا می‌ایستم، بدون پلک زدن، در سکوت و خلسه، درحالی‌که کتری با رنگ آبی‌اش در فضای دید جانبی‌ام من را به زندگی برمی‌گرداند. سپس منصرف می‌شوم و به اتاق خواب برمی‌گردم. تلفن هنوز همانجایی است که آن را رها کرده‌ام. شماره او را می‌گیرم.
kamrang
اغلب احساس می‌کنیم در گذر زمان چیزی رو از دست می‌دیم؛ این موجب می‌شه احساس کنیم گذشته بهتر از حالا بوده.
fãti
اون رفته، ولی من هنوز فکر می‌کنم برمی‌گرده
kamrang
سالی معمولا حتی وقتی نمی‌تواند من را درک کند باز هم تمام تلاشش را می‌کند. این تمام چیزی است که می‌خواهم، دوست دارم با من احساس همدردی کند، و برایم تعیین نکند چه احساسی داشته باشم.
kamrang
شاید این‌قدر غرق خوشبختی خودم بودم که خوشبختی او را از یاد برده بودم
kamrang
می‌دانم نیتش خیر است، اما با حرف‌هایش من را در موضع ضعف قرار می‌دهد. در واقع، با شنیدن حرف‌هایش کمی احساس می‌کنم شوکه شده‌ام.
n re
به گوشی موبایلم که روی میز افتاده خیره می‌شوم. تا آن زمان هرگز، سکوت هولناک یک تلفن ساکت را حس نکرده بودم. چند بار شماره او را گرفته بودم؟ چه تعداد پیامک برایش فرستاده بودم؟ چه تعداد ایمیل بی‌پاسخ برایش فرستاده بودم؟ طوری به موبایل نگاه می‌کنم که انگار در کمین من نشسته و هر لحظه ممکن است به من حمله کند، اما باز آن را چک می‌کنم تا مطمئن شوم مبادا کسی زنگ زده باشد و من نشنیده باشم.
n re

حجم

۳۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

حجم

۳۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان