دانلود رایگان کتاب دور زدن آزاد (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دور زدن آزاد (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب دور زدن آزاد (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب دور زدن آزاد (خلاصه کتاب)

«دورزدن آزاد» کتابی در زمینه موفقیت است که به همت گروه گردآوری و ترجمه کتاب سبکتو برای علاقه‌مندان به این حوزه تدوین شده است. این کتاب را جمعی از نویسندگان «پادپُرس» نوشته‌اند که در ادامه درباره‌اش توضیح می‌دهیم.

خلاصه کتاب «دور زدن آزاد»

در کتاب «دور زدن آزاد» مجموعه ده تجربه مفید و آموزنده درباره تغییر جهت در مسیر زندگی را می‌خوانید و یادمی‌گیرید چگونه زندگی‌تان را در هر حالتی که هست همچون یک کشتی روی امواج دریا به سمت و سوی مقصد بزرگ خود هدایت کنید. 

 کتاب «دور زدن آزاد» برای چه کسانی مناسب است

اگر در مسیر زندگی دودل هستید و از کار و زندگی و رشته خود راضی نیستید، میکروکتاب «دور زدن آزاد» برای شما است تا با استفاده از تجربه افراد دیگری که در این مسیر هستند بتوانید انتخاب صحیح داشته باشید.

درباره «پادپرس»

«دور زدن دغدغه‌ای است گریزناپذیر. بعید می‌دانم کسی تا کنون با این وسوسه یا تردید مواجه نشده باشد. دور زدن بیان خاصی از انتخاب راه است. سرِ دو راهی شما تردید می‌کنید که کدام راه؟ اگر کسی به ما اطمینان دهد که این راه به فلان نقطه دلخواه می‌رسد، سر به زیر انداخته و راه را ادامه می‌دهیم. اما هیچکس چنین اطمینانی نه می‌دهد نه می‌تواند بدهد. هیچکس جای من نیست که خواسته‌های من را بداند تا اطمینان دهد که آن‌ها در مقصدِ این راه حاصل خواهند شد.»


نظرات کاربران

hamidreza sabeti
۱۳۹۸/۰۷/۱۷

والا تا اونجایی از کتابو که من خوندم، اون عزیزانی که بقول خودشون دور زدن، ایست کردن یا تغییر مسیر دادن، یا مجرد بودن یا اونقدری چپشون پر بوده که مهاجرت کنن و حالا نفسشون از جای گرم در میاد.

- بیشتر
قاصدک!
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

توصیه میکنم کتابی عالی. ✌🏻 در واقع میگه هیچ وقت وقتتون رو صرف ماری که واقعا نه دوستش دارید و نه نیازی بهش دادید نکنید، زندگی شما ارزشمند تره.

مریم کریم زاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

به شخصه معتقدم بدترین پیامد دور نزدن ها اینه که انسان آرزو و خواسته های واقعیشو فراموش میکنه. چون ,, خواسته ی قلبی خودش رو سرکوب کرده. اون وقته که میگن تو خودتم نمیدونی چی میخوای . پس پیشنهادم اینه به

- بیشتر
trt
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

حقیقتاً کتاب خوبی بود، اما میتونست عالی باشه اگه از یکسری از تجربه هایی که برای افراد معدودی پیش میاد رو به این صورت برای جامع افراد نمی آورد . ولی در کل کمک خیلی خوبی میکنه بهتون اگه تو

- بیشتر
Bahar Abdalvand
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

سرگذشت افرادی که توی مسیر انتخابی زندگیشان مردد بودن و مصمم بودن و مسیرشان را تغییر دادن و یا با سالها افسوس فقط تماشاگر گذر عمرشان بودند. کوتاه،خلاصه و قابل تامل برای کسانی که توی دوراهی تصمیم هاشون هستند حتما

- بیشتر
256
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

کتاب خیلی بدی نیست، ولی چیز خاصی هم نیست.

کاربر 8523068
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

عالی

farzaneh barani..
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

بعضی قسمت های کتاب مفید بودن بعضی قسمت های کتاب بازی با جملات بود تغییر در بعضی چیزها مفید و در برخی جاها پاسخ جالبی ندارد نمی دانم چرا بعضی جملات کتاب ها و متن های نویسندگان مشابه هم هست

Vector
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

کتاب خوبی بود و ازش راضی بودم👍خودم ۱۵سالمه و از۱۲سالگیم بود که《دور》زدم...الانم خیلی راضیم😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
صال: «راستی همیشه درست، درست نیست و برخی اشتباه‌ها هم برای همیشه اشتباه نمی‌مانند!»
B.a.s. B.a.s
«باید برگشت، بی‌توجه به سرمایه‌ای که خرج کردی. ارزشمندترین سرمایه که از دست دادی زمان است که در ازای آن یک تجربهٔ بزرگ به دست آوردی!»
مریم کریم زاده
مهمترین چیزی که می‌تواند به شما کمک کند، این است که بدانید ترکیب عشق و مهارت، معجزه می‌کند. پس ببین در کدام مسیر، حالِ بهتری داری؟
مریم کریم زاده
«راه «اشتباه» یک عبارت پیچیده است. در این دنیای پر رمز و راز و پیچیده نمی‌شود گفت راه درست و اشتباه چیست. فقط کاری که دوستش داری انجام بده. زندگی قابل پیش‌بینی نیست، ولی انجام کاری که دوستش داری آن را زیبا و قابل تحمل می‌کند.»
vida
«یک شب، یواش یواش رویاهای قدیمی دوباره شروع کردند به دست و پا زدن! افرادی را دیدم که رسیدن به رویاهایشان را بیش از ۲۰ سال به تعویق انداخته بودند، فقط برای اینکه فکر می‌کردند ابتدا لازم است با کمک مسیرهای رایجِ موجود یک پشتوانه برای زندگی بسازند و بعد به دنبال رویاهایشان بروند.»
مریم کریم زاده
«راستی همیشه درست، درست نیست و برخی اشتباه‌ها هم برای همیشه اشتباه نمی‌مانند!»
مریم کریم زاده
شاید مهمترین چیزی که در این راه کمک کند، خودآگاهی است. اینکه من بدانم چه چیزی حالم را خوب می‌کند، چه چیزی باعث می‌شود به خودم افتخار کنم و ... . وقتی آن "چیزها" را شناختم می‌توانم حدس بزنم در کدامیک از دو مسیرِ فعلی و آتی، این حس‌ها را دوباره تجربه خواهم کرد. این رخ نمی‌دهد مگر اینکه هشیارانه زندگی کنیم، مراقب تجربه‌هایمان باشیم، برای خودمان روزی چند دقیقه وقت بگذاریم، تجربه ها را مرور و حتی ثبت کنیم تا به ارزش‌های زندگیِ خودمان پی ببریم.
مریم کریم زاده
شاید مهمترین چیزی که در این راه کمک کند، خودآگاهی است. اینکه من بدانم چه چیزی حالم را خوب می‌کند، چه چیزی باعث می‌شود به خودم افتخار کنم و ... . وقتی آن "چیزها" را شناختم می‌توانم حدس بزنم در کدامیک از دو مسیرِ فعلی و آتی، این حس‌ها را دوباره تجربه خواهم کرد. این رخ نمی‌دهد مگر اینکه هشیارانه زندگی کنیم،
مریم کریم زاده
حتماً این جمله معروف را شنیده‌اید که آنچه تغییر نمی‌کند، ضرورت تغییر است. این جمله زیباست، اما پذیرشِ آن سخت است.
مریم کریم زاده
هر کاری که دوست داری شروع کن و عین خیالت هم نباشد که بقیه چه می‌گویند.
vida

حجم

۳۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۳۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
رایگان