دانلود و خرید کتاب Snowman Daddy Jabbar Baghcheban
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب Snowman Daddy

بابا برفی (Snowman Daddy) نوشته نویسنده معروف کشورمان جبار باغچه‌بان توسط میترا خاتون‌آبادی به انگلیسی ترجمه شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این اثر ماندگار را منتشر کرد. آلن بیاش تصویرگری این کتاب را صورت داده است.

بابا برفی (Snowman Daddy) یکی از آثار ماندگار در حوزه کودک در کشور است که در سال 1346 به چاپ رسیده و تا به‌حال جوایز متعددی از جمله مانند شورای کتاب کودک و یونسکو را کسب کرده است.


خلاصه بابا برفی(Snowman Daddy)

جبار باغچه‌بان در کتاب بابا برفی داستان زمستان بسیار سردی را روایت می‌کند، که در آن برگ تمام درختان خشک شده و یخ زده است. در این زمستان سرد که حتی آب‌ها نیز یخ زده‌اند، کاظم و کاوه ، مریم و منیژه ، حمید و حامد ، سارا و سوزان به خانه پدربزرگشان می‌روند تا در حیاط بزرگ خانه او برف بازی کنند. پدربزرگ بچه‌ها در مدرسه‌ای کار و زندگی می‌کند. آن‌ها با کمک یکدیگر آدم برفی شبیه پدربزرگشان می‌سازند.

خواندن بابا برفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

بابابرفی (Snowman Daddy) داستانی مناسب گروه سنی کودک و نوجوانان است. هرچند یادآوری خاطرات گذشته، سبب می‌شود که بزرگسالان نیز از خواندن این کتاب لذت ببرند.

درباره جبار باغچه‌بان

میرزا جبار عسگرزاده متولد سال 1264 در ایروان بود. وی معروف به جبار باغچه‌بان بنیان‌گذار نخستین کودکستان و نخستین مدرسه ناشنوایان ایران در تبریز است. همچنین از وی به‌عنوان اولین مولف و ناشر کتاب کودک در کشور یاد می‌شود. او از سال ۱۳۰۷ خورشیدی علی‌رغم دشواری‌های وسیع چاپ و کلیشه، چاپ کتاب‌های ویژه کودکان را با نقاشی‌هایی که خود می‌کشید آغاز کرد. بابا برفی یکی از بهترین کتاب‌های جبار باغچه بود که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید. وی در سال 1345 در تهران درگذشت. ازجمله آثار تالیف شده توسط جبار باغچه‌بان می‌توان به الفبای دستی، خانم خزوک، زندگی کودکان، گرگ و چوپان، پیر و ترب، بادکنک، درخت مروارید، من هم در دنیا آرزو دارم و.... اشاره کرد.

نظرات کاربران

ریحانه
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

lovely

Ms.vey
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

❤❤

soudeh
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۹۸۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان