دانلود و خرید کتاب The Little Girl and the Rain نورا حق‌پرست ترجمه شقایق قندهاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب The Little Girl and the Rain


دخترک و باران (The Little Girl and the Rain) نوشته نورا حق پرست است. که شقایق قندهاری این کتاب را از فارسی به انگلیسی برگردانده و اوا راسانو تصویرگری آن را برعهده داشته است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز این کتاب را به زبان انگلیسی منتشر کرده است.


خلاصه دخترک و باران (The Little Girl and the Rain)

در یک روز آفتابی دخترک سبدش را برداشت و به سمت جنگل حرکت کرد. او از پدر و مادرش اجازه گرفته بود که چند روزی به خانه مادربزرگش برود و آنجا مهمان باشد. خانه مادربزرگ دخترک در روستایی دیگر بود. مسیر همیشگی دخترک برای رسیدن به خانه مادربزرگ از تپه‌‌هایی بود که باید آن‌ها از آن‌ها عبور می‌کرد، اما آن روز دخترک قصه تصمیم گرفت تا مسیر خود را تغییر دهد و راه جنگل را انتخاب کرد تا بتواند در میان راه از میوه‌های جنگلی هدیه‌ای برای مادربزرگش تهیه کند و او را غافلگیر کند. دخترک در جنگل مشغول چیدن میوه بود که یک مرتبه مرتبه هوا طوفانی شده و باران شدیدی شروع به بارش می‌کند.

خواندن دخترک و باران (The Little Girl and the Rain) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دخترک و باران داستانی تخیلی است که خواندن آن برای کودکان کلاس‌های دوم تا ششم ابتدایی پیشنهاد می‌شود. همچنین از آن‌جایی که این کتاب به زبان انگلیسی ترجمه شده است، خواندن آن برای کسانی که درحال آموختن زبان انگلیسی هستند نیز بسیار مفید خواهد بود.

درباره نورا حق‌پرست

نورا حق‌پرست یکی از نویسندگان موفق کودک و نوجوان در کشور است. در طی سال‌های اخیر کتاب‌های متعددی از این نویسنده به چاپ رسیده است. از جمله یک باغچه پر از نیلوفر، چهارده قصه آسمانی، نوک طلا رفته کجا؟، نماز فرشته، زمستان سبز، یک راه بهتر، کوه جواهر، یکی کم است، تابستان دهکده ما و....

نظرات کاربران

🌈maryaysa🌈
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

خوب بود👍👍👍👍👌👌👌👌

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

خوب بود 🌿

STAR
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

کتاب خوبی بود

Mohammad
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

داستان قشنگی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان