دانلود و خرید کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس امی‌مک کریدی ترجمه اکرم کریم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس

امی مک کریدی راهکارهای موثری برای توانمندسازی کودکان در فرهنگ از خود راضی امروزی حاکم بر جامعه امروزی ارائه می‌دهد. این راهکارها در کتابی با عنوان کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس، منتشر شده است. اکرم کرمی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس

متاسفانه اغلب کودکان امروزی احساس می‌کنند زندگی به آن‌ها بدهکار است. آن‌ها یاد نگرفته‌اند که بدون کار و تلاش به موفقیت نمی‌رسند. والدین خود را موظف می‌دانند در خدمت هوس‌های آن‌ها زندگی کنند. این کودکان از خودمچکر با همین روحیه بزرگ می‌شوند و مشکلات بیشتری را رای جامعه ایجاد می‌کنند. امی مک کریدی در کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس، به شما کمک می‌کند تا فرزندانی مسئولیت‌پذیر را پرورش دهید. او اعتقاد دارد کودکان باید از اوان کودکی، در امور خانواده سهم داشته باشند، کوشا باشند، خوبی‌ها را جبران کنند و از پس مدیریت امور مالی خود بر بیایند. چنین کودکانی شاد هستند و برای آینده آماده شده‌اند. این کتاب راهکارهایی را برای تربیت چنین کودکانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

خواندن کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس را به افرادی که فرزند دارند و تربیت صحیح آن‌ها برایشان اولویت دارد، پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن این کتاب می‌توانید فرزندانی مسئولیت‌پذیر پرورش دهید.

جملاتی از کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس

امشب جشن فارغ‌التحصیلی ناتاشا است. او در اتاقش نشته و زار زار گریه می‌کند. چراکه ژل موی خانم تمام شده است. مادرش آن‌قدر کار دارد که نمی‌تواند برای خرید ژل بیرون برود. واقعا که! او باید زودتر از این‌ها تزئین کیک و خرده کرهای دیگر انجام می‌داد. ناتاشا با چشمان گریان دم در آشپزخانه ظاهر می‌شود تا به مادرش بفهماند بدون ژل مخصوصش قیافه‌اش مثل احمق‌ها به‌نظر خواهد رسید. بالاخره مادر تزئین کیک را رها می‌کند و به طبقه بالا می‌رود تا ببیند آیا می‌تواند از میان وسایل خودش چیزی برای ناتاشا پیدا کند یا نه.

در این میان ناتاشا به دوستش زنگ می‌زند و می‌پرسد آیا می‌تواند او را با ماشین به فروشگاه ببرد؟ دوستش در مهمانی است و نمی‌تواند کمکی به او بکند. ناتاشا با خودش فکر می‌کند که اصلا چرا باید چنین دوستی داشته باشد؟

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان
شریل ابرلی
مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
بازی‌های پنج دقیقه‌ای برای بچه‌های چهارسال به بالا
آلموت بارتل‮‬‌‫
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
کلیدهای رفتار با کودک پنج‌ساله
مارتی وایت
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
میشل بربا
کلیدهای برخورد با مشکلات خواب کودکان
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای رویارویی با مشکلات رفتاری کودکان
الینور سیگل

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

اگه قیمت کتاباشون معقول تر بود همرو میخوندم . قیمت کمتر مشتری بیشتر

مریم کریم زاده
۱۴۰۰/۰۵/۲۲

عالیه. به مادران و پدران به شدت توصیه میکنم. مخصوصا بخش هایی که راجع به مدیریت اقتصادی و پول تو جیبی هست...... روبرو شدن فرزند با پیامد ها بهترین نوع تربیت هست که طی سالهای اخیر توسط والدین امروزی نادیده گرفته شده.و

- بیشتر
Mitra
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

هنوز کتاب رو نخوندم اما قیمت چاپیش ۴۰۰۰۰ تومن هست نه ۵۷ هزار تومن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
هرچه حس قدرشناسی و سپاس آن‌ها بیشتر شود توقع‌شان برای دریافت بهترین‌ها (آن هم بدون زحمت و تلاش) کمتر می‌شود.
پرستو
هر روز، یک یا دوبار، ده دقیقه از وقت خود را به هریک از فرزندانتان اختصاص دهید. در این ده دقیقه هر چیزی را که مانع توجه شما به فرزندتان می‌شود، کنار بگذارید، سعی کنید با تمام وجود یعنی با ذهن، جسم و روح خود در کنار او حضور داشته باشید و هرچه دوست دارد، تا آنجا که منطقی و بی‌ضرر است، برایش انجام دهید. بله اینجا فرزند شماست که تصمیم می‌گیرد و با این تصمیم‌گیری است که احساس قدرت شخصی، مهم بودن و تعلق می‌کند. وقتی هر روز از لحاظ عاطفی با فرزندتان ارتباط برقرار می‌کنید و به دنیای او قدم می‌گذارید، ارتباط شما محکم‌تر می‌شود. اگر هرچند وقت یک‌بار به علائق فرزندان نوجوانتان توجه کنید،
کاربر ۲۵۲۷۰۸۹
- خلاق باشید. استفاده از این راهکار حتمآ نباید در خانه و در اتاق نشیمن باشد. در اتومبیل نیز می‌توانید از این فن استفاده کنید. کافی است رادیو را خاموش کنید و اجازه دهید فرزندتان از مدرسه‌اش برایتان حرف بزند. وقتی مشغول ورزش و نرمش است با او همراه شوید. وقتی فرزند خود را به حمام می‌برید با او بازی کنید. صبح‌ها کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید با پرتاب بالش کمی با فرزندتان بازی کنید یا هنگام خواب کمی بیشتر وقت بگذارید تا با هم کتاب بخوانید.
کاربر ۲۵۲۷۰۸۹
- هنگامی که با فرزندتان هستید تمام عوامل حواس‌پرتی را خاموش کنید: تلفن، تلویزیون، کامپیوتر و غیره. - برای این فن یک اسم بگذارید مثل «زمانِ بابا و جیسون یا «وقت با هم بودن». اطمینان حاصل کنید که ۱۱۰ درصد با جسم و روح و حواستان برای فرزند خود حضور دارید.
کاربر ۲۵۲۷۰۸۹
مهم‌تر از همه اینکه با تأمین آنچه حق بچه‌هاست، یعنی عشق بی‌قید و شرط و فرصت و توجهی که هر روز در اختیار او قرار می‌دهید، با قاطعیت می‌توانید در مقابل خواسته‌های غیرمنطقی او بایستید.
کتابخوان
احساس مهم بودن زمانی حاصل می‌شود که کودک احساس کند بر زندگی خود کنترل دارد و می‌تواند نقشی معنادار در خانواده داشته باشد. اگر فرزندان از این احساس بی‌بهره باشند، درباره هر تصمیمی با شما مخالفت می‌کنند، رقتی ناراضی باشند قشقرق به‌راه می‌اندازند، درخواست‌هایتان را نادیده می‌گیرند و برای احساسِ قدرت، رودرروی شما می‌ایستند و حاضرجوابی می‌کنند.
کتابخوان
کودکان حق‌به‌جانب گمان می‌کنند دنیا حول محور آن‌ها می‌چرخد. آن‌ها انتظار دارند دیگران کارهایشان را انجام دهند و بی‌آنکه تلاشی از خود نشان دهند راه هموار و روشن خوشبختی و موفقیت را طی کنند
کتابخوان
شعار من باز همین است: «عمل کنید، حرف نزنید.» کودکان شما از رفتار شما می‌آموزند نه از گفتارتان.
Ali
درواقع هرچه در مقابل کودک و مشکلاتش صبورانه‌تر پاسخ دهید پیامدها قوی‌تر عمل می‌کنند. وانگهی وقتی پیامد رفتار حرف اول را می‌زند شما دیگر «آدم بده» معرفی نمی‌شوید. پیامد رفتار اجرا می‌شود و این فرزندتان است که باید خود را سرزنش کند و مقصر بداند. فرزندتان درسی را که باید، می‌آموزد و شما خونسردی خود را حفظ می‌کنید.
Ali
توجه به پیامد رفتار به فرزندتان می‌آموزد که از موانع نهراسد و از آن‌ها برای تصمیم‌گیری‌های بهتر استفاده کند. در خانه‌ای که پیامد رفتار به دیگران درس می‌دهد مسئولیت آموزش از دوش شما برداشته می‌شود و زندگی آن را به عهده می‌گیرد
Ali

حجم

۶۴۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۶۴۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان