دانلود و خرید کتاب اینفلوئنسر بریتنی هنسی ترجمه آناهیتا دخیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینفلوئنسر اثر بریتنی هنسی

کتاب اینفلوئنسر

نویسنده:بریتنی هنسی
امتیاز:
۲.۹از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اینفلوئنسر

بریتنی هنسی مدیر ارشد استراتژی اینفلوئنسر و جذبِ استعداد در رسانهٔ دیجیتال هرست مگزینز در کتاب اینفلوئنسر به شما یاد می‌دهد چگونه در عصر رسانه‌های اجتماعی برای خود برندسازی شخصی کنید و درواقع چگونه یک اینفلوئنسر باشید. هنسی این کتاب را در سال ۲۰۱۸ برای افرادی منتشر کرد که بسیار در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و دوست دارند از این راه کسب درآمد کنند و تاثیرگذار باشند.

 درباره کتاب اینفلوئنسر

خیلی‌ها فکر می‌کنند برای کسب درآمدِ بالا به‌عنوان یک اینفلوئنسر، باید یک میلیون دنبال‌کننده داشته باشید اما الزاماً این‌طور نیست. اینفلوئنسرهای تمام‌وقتِ زیادی هستند که با ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده و انجام کاری که عاشقش هستند پول خوبی به دست می‌آورند.

هنسی در این کتاب راه‌های یک اینفلوئنسر موفق بودن را به کسانی که می‌خواهند از این راه کسب درامد کنند، آموزش می‌دهد.

این کتاب برای افرادی نوشته‌شده که احتمالاً به یکی از این سه دسته تعلق دارند:

دستهٔ اول: شما کل روز را در اینستاگرام می‌گذرانید و همان‌طور که فید۲۱ خود را بالا و پایین می‌کنید ناخودآگاه عکس‌های دیگران را نقد می‌کنید. با خود می‌گویید؛ من هم لباس می‌پوشم، نان تُست و آووکادو می‌خورم و غروب آفتاب را دوست دارم مگه من چمه؟ بسیار خوب، بگذارید از همان ابتدا برای‌تان بگویم، چون شروع خوبی است. بخش اول، «تشکیل جامعهٔ خود»، به شما کمک خواهد کرد نامی برای برندتان انتخاب کنید، محتوایی تولید کنید که ارزش دو بار کلیک کردن داشته باشد و به شما نشان می‌دهد چگونه جامعه‌ای متعهد داشته باشید.

دستهٔ دوم: تعداد قابل قبولی دنبال‌کننده دارید و حس می‌کنید که واقعاً در تولید محتوا حرفی برای گفتن دارید، اما برنامهٔ بلندمدتی در سر ندارید. در بخش دوم، «معرفی برندتان»، در مورد استانداردها و آمار و ارقام، روابط عمومی و پرس کیت۲۲ صحبت خواهیم کرد.

دستهٔ سوم: به خاطر تعداد بالای دنبال‌کننده‌هایتان یا زندگی جالب‌توجه‌تان برندها با شما وارد گفت‌وگو شده‌اند. شاید در زمینهٔ کاری خود خبره هستید، شرکت یا محصولی را به وجود آورده‌اید یا یک رقصنده، نوازنده، مدل یا بازیگر هستید. در هر صورت وقتی چیزی می‌گویید مردم گوش می‌دهند و این همان تأثیرگذاری است. بخش سوم، «کسب درآمد از تأثیرگذاری‌تان»، دربارهٔ مذاکرات پیرامونِ حق‌الزحمه، تسلط بر قرارداد کاری‌تان و عقد قرارداد با مدیربرنامه است.

چیزی که این کتاب را متمایز می‌کند ویژگی‌های فوق‌العادهٔ آن مثل توصیهٔ یک متخصص است که در آن از زبانِ بهترین‌های این صنعت می‌شنوید.

 خواندن کتاب اینفلوئنسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اینفلوئنسر شدن دنیای جذابی است و خواندن این کتاب را به همه کسانی که سودای این کار را در سر دارند پیشنها می‌کنیم.

 بخشی از کتاب اینفلوئنسر

اگر یک متخصص، فردی بااستعداد ویژه، یا فرد سرشناسی هستید، داشتنِ تعداد زیادی دنبال‌کننده، هر آنچه را در زندگی واقعی انجام می‌دهید بهبود می‌بخشد. یک کمدین، بازیگر یا مدل نمونه‌های بسیار خوبی هستند. هر روز ساعت‌ها روی مهارت و اجراهایشان کار می‌کنند اما همواره نآاتعدادِ دنبال‌کننده‌های اینستاگرامشان، مورد پرسش قرار می‌گیرد. این به این خاطر است که کسب‌وکارها همیشه دنبال روش‌هایی ساده‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر برای تبلیغات محصولات و خدماتشان هستند. یک کمدین با ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده می‌تواند با معرفی و تبلیغ اجرای بعدی خود، شانس فروش بیشتر بلیت برنامه‌اش را افزایش دهد. این منجر به کاهش هزینه‌ای می‌شود که باشگاه کمدی می‌بایست برای تبلیغ آن نمایش صرف کند و احتمال اینکه مدیریت او را به کمدین دیگری ترجیح دهد افزایش می‌دهد، حتی اگر کمدین دیگر سرگرم‌کننده‌تر باشد. همین موضوع دربارهٔ یک بازیگر هم صادق است که می‌تواند اخبار تئاتر یا فیلمش را بی‌درنگ به گوش مخاطبی که واقعاً کار او برایش مهم است برساند. یک مدل هم وضعیت مشابهی دارد: یک مدیرِ انتخابِ استعداد، علاقه‌مند است مدلی را انتخاب کند که بعد از عکاسی، پستی هم از عکس‌هایش در اینستاگرام بگذارد. لباس یا محصولات زیبایی، بیشتر دیده خواهند شد و مشتری نیز از یک تبلیغ نامحسوس۴۴ رایگان برخوردار می‌شود.




نظرات کاربران

mohamadjavad Khosravi
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

میتونست کتاب بهتری باشه...بنظرم برای اینفلوینسر های خانم بهتر هست این کتاب رو بخونن تا اقایون به این دلیل که مثال های زیادی در رابطه با خانم ها و شبکه های اجتماعی زده شده بود... بنظرم میتونست کتاب بهتری باشه

- بیشتر
Mohamad Mousavi
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

احتمالا با گوگل تنزلیت ترجمه شده و حتی ویراستاری هم نشده

اعتدالی
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

من واقعا لذت بردم و توی مسیرم حتما با راهنمایی هاش ،مسیر بهتری رقم میزنم.امیدوارم.

نیوشا
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

مترجم عزیز با گوگل ترنسلیت ترجمه کردی؟

کیمیا
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

کتاب خوبیه ولی در واقع برای بلاگر شدنه نه اینفلوئنسر به معنای تاثیر گذار.من راستش از اسمش فکر کردم که درمورد تأثیرگذاری مثبت در فضای مجازی قراره یاد بگیرم. و این که مطالبش خیلی پایه ایه و همه ی مسائل مربوط

- بیشتر
مليكا
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

عالی بود 👏🏻

Matin Fraji
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

بنظرم فقط بخش های کمی از کتاب برای ما ایرانی ها کاربردی بودن ، بیشتر به درد خارجیا میخوره و انگیزشی کار کرده، افرادی که در این حوزه صفر صفر هستن بخونند ، اگر حتی ۱ یا ۳ هستید ا

- بیشتر
yas.lv
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتاب خوبی بود به نظرم ترجمشم خوب بود به نظرم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۲)
اگر می‌دانستم چقدر سخت است هیچ‌وقت این کار را انجام نمی‌دادم بنابراین بی‌تجربگی‌ام به درد خورد؛
لاوین
لطفاً فراموش نکنید که شما هم آن‌ها را دنبال کنید. چیزی دلسردکننده‌تر از این نیست که ببینید یک اینفلوئنسر، در مورد علاقهٔ خود به یک برند ابراز احساسات می‌کند و سپس متوجه شوید که حتی حساب‌های کاربری آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمی‌کند.
اعتدالی
نباید فکر کنید با تلاش برای بهبود حضور اجتماعی‌تان، به اصول خود پشت پا زده‌اید بلکه باید موجب شود حس کنید داستان خود را به صورت آنلاین بیان می‌کنید و جامعه‌ای از آدم‌هایی را می‌سازید که دوست دارند از شما حمایت کنند؛ و اگر امکانش باشد از طریق همکاری با برندها درآمد نیز کسب کنید که چه‌بهتر.
mahboob
من به‌شدت به همه توصیه می‌کنم بر ترس‌هایشان غلبه کرده و چیزی را که واقعاً مشتاق آن هستند، دنبال کنند؛ چیزی که به زندگی‌شان هدف می‌دهد.
اعتدالی
دنبال‌کننده‌هایش را خریده بود. اگر تنها چند ماه دیگر صبر می‌کرد به‌هرحال به آن عدد می‌رسید اما او به سیستمْ خیانت کرد. من متوجه شدم و مطمئنم تنها من نبوده‌ام. بدیهی است که با او تماس نگرفتم و احتمالاً هیچ‌وقت هم نخواهم گرفت.
اعتدالی
تحت نظر قرار داده‌ام. تعداد دنبال‌کننده‌هایشان کم است اما می‌دانم فقط زمان لازم دارند تا وارد بازی شوند زیرا محتوای آن‌ها خیلی‌خیلی خوب است. به‌محض اینکه خیلی از آن‌ها صدهزارتایی بشوند من دست‌به‌کار شده و شروع به ترغیب و دعوت آن‌ها به کمپین‌ها می‌کنم و مشتری‌ها عاشق این هستند که کسی را به آن‌ها معرفی کنی که قبلاً هرگز ندیده‌اند.
اعتدالی
احتمال دارد کسانی که آن کامنت‌ها را می‌گذارند، فقط طرفدارانی باشند که نمی‌توانند احساساتشان را به صورت منطقی ابراز کنند، زیرا میان عشق و نفرت مرز باریکی است. وقتی در قسمت کامنت‌های شما ظاهر می‌شوند از آن‌ها به خاطر اینکه عضو فعالی از جامعه‌تان هستند تشکر کنید و به کار خود ادامه دهید. شما وقتی برای این موج منفی ندارید.
اعتدالی
اگر برسی از دستتان افتاد یا کلمه‌ای را درست ادا نکردید، ادامه داده و خودتان را تصحیح کنید. لازم نیست آن را از ویدئو خارج کنید. اگر به مردم خودِ واقعی‌تان را نشان دهید آن‌ها بیشتر می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.
اعتدالی
اینستاگرام تصمیم گرفت تمام حساب‌های کاربری جعلی و ربات‌ها را حذف کند و تعداد دنبال‌کننده‌های سلبریتی‌ها و مگا اینفلوئنسرها هم به‌طور ناگهانی کاهش یافت. معلوم نیست پاک‌سازی بعدی چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؛ نباید مثل رپر مِیز باشید که یک‌شبه تعداد دنبال‌کننده‌هایش از ۱.۶ میلیون به ۲۷۲۰۰۰ نفر رسید. آن‌قدر خجالت‌زده شد که حساب کاربری‌اش را حذف کرد.
اعتدالی
اگر یک اسپری مو را تبلیغ می‌کنم تلاش می‌کنم به جای اینکه فقط بگویم چقدر آن را دوست دارم، توصیه‌هایی دربارهٔ درست کردن یک مدل موی به خصوص نیز داشته باشم. از خود می‌پرسم «با این تصویر چه ارزشی را به دنبال‌کننده‌هایم اضافه می‌کنم؟»
اعتدالی

حجم

۲۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۲۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
۳۱,۸۵۰
۳۰%
تومان