دانلود و خرید کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند تیموتی واکر ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند اثر تیموتی واکر

کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند

معرفی کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند

فرهنگ آموزشی فنلاند، راهبردهایی برای کلاس شاد نوشته تیموتی واکر در انتشارات تیک توسط دکتر ابوالفضل بختیاری، دکتر حسن رحیمی، سیدحسین رضوی خوسفی که خود از اساتید و معلمین آموزش و پرورش هستند ترجمه و منتشر شده است.

چند سالی است که نظام آموزشی فنلاند به عنوان یک نظام آموزشی موفق و پیشرو در سطح جهان مطرح شده است و بر این اساس، سیاستگذاران آموزشی، معلمان و مدیران و توجه زیادی به آموزش و پرورش این کشور می‌کنند و افراد زیادی در قالب تورهای آموزشی به بازدید و بررسی مدارس وآنچه در روند آموزشی مدارس فنلاندی رخ می‌دهد، می‌پردازند.

 درباره کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند

تیموتی واکر در کتاب خود ۳۳ راهبرد ساده برای کلاس‌های درس شادی‌بخش را معرفی می‌کند که از معلمان فنلاندی آموخته است و آنها را در کلاس‌های خود به کار گرفته است. واکر در مورد ایجاد مدارس شاد ، طبق پنج مؤلفه شادی که عبارتند از آسایش، تعلق‌خاطر ، استقلال ، تسلط و ذهنیت راهبردهای واقع بینانه‌ای را ارائه می دهد. راهبردهایی ساده و عملی که هر معلمی در هر نقطه از جهان می‌تواند با به کارگیری آنها در کلاس‌هایش تجربه فنلاندی ها را به کلاس خود بیاورد و خود یک معلم فنلاندی باشد.

 نوشته‌های تیموتی واکر در این کتاب نشان دهنده درک و برداشت گسترده‌ای از بافت فرهنگی مدارس فنلاندی است و می‌تواند تجربۀزیستۀ دست اولی را در اختیار معلمانی قرار دهد که از بیرون نظاره‌گرند و مشتاق کشف رازهای موفقیت فنلاندی‌ها در آموزش و پرورش‌اند و به دنبال راهبردهایی هستند که معلمان فنلاندی که کلاس‌های خود اجرا می‌کنند. 

 خواندن کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دست‌اندرکاران امور آموزشی و تربیتی، برنامه‌ریزان و معلمان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۳۰۲۴۳
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

کاش رایگان بود☹️

زهرا رضائی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

کتاب راجع به معلمی آمریکایی ست که به واسطه ی مهاجرت و زندگی در فنلاند تجربیات آموزشی خودش رو در اختیار ما گذاشته. این کتاب یک جورایی فرهنگ فنلاندی ها و به طور کلی کشور های اسکاندیناوی رو توصیف می

- بیشتر
hadi
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

کتاب نوشتەی یک معلم امریکایی است کە بە فنلاند می‌رود و در آنجا هم معلمی می‌کند. بیشتر، توصیه‌ها و تجربه‌های خود را شرح می‌دهد تا اینکه نظام آموزشی فنلاند رو شرح دهد. دو نظام آموزشی آمریکا و فنلاد را در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان