دانلود و خرید کتاب نوزادان آن انرایت ترجمه صبا راستگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوزادان اثر آن انرایت

کتاب نوزادان

نویسنده:آن انرایت
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نوزادان

نوزادان اثر آن انرایت یکی از کتاب‌های مجموعه تکه‌های نیک نشر جیحون است. انرایت از معروف‌ترین نویسندگان ایرلندی و از نمایندگان برجسته داستان ایرلند است که برای رمان دورهمی برنده جایزه بوکر ۲۰۰۷ شده است. این کتاب کوتاه برگرفته از کتاب «بچه‌دار شدن» اثر این نویسنده است. انرایت در این کتاب خاطراتش را نوشته است و به دلیل طنز و صداقتی که در آن داشته مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. متن این کتاب امیدبخش است و اشتهای شما را نسبت به زندگی تقویت می‌کند. 

درباره مجموعه تکه‌های نیک

مجموعه تکه‌های نیک منتخب و ترجمه‌ای از مجموعه وینتیج مینی انتشارات پنگوئن است که نوشته‌های بزرگترین نویسندگان را درباره زندگی و تجارب انسان‌ساز آن گردآورده است.

هر کدام از این کتاب‌های کوچک گزیده‌ای است از اثر یا آثاری از نویسندهٔ نام‌دارش، حول محور موضوعی که روی جلد کتاب آمده است.

بی‌شک متن اصلی این نویسندگان نامدار که همگی صاحب جوایز معتبر ادبی از جمله نوبل و پولیتزر هستند، تلخیص نشده، بلکه عین جملات نویسنده پیرامون موضوع اصلی از اثر یا آثار مختلف او گلچین شده است.

در مجموعهٔ تکه‌های نیک که ترجمهٔ بخش عمده‌ای از مجموعه وینتیج مینی است، سعی شده است تا با حفظ ریتم و لحن نویسندگان مختلف، تنوع فُرمی این رنگین‌کمان ادبی به خوانندهٔ فارسی هم منتقل شود.

 خواندن کتاب نوزادان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید واقعیت‌هایی شیرین درباره حس و حال بچه داشتن و مادر بودن بخوانید، نوزادان کتاب خوبی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۶۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۵۰۰
تومان