دانلود و خرید کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست دنیل اچ. پینک ترجمه شایان سادات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست اثر دنیل اچ. پینک

کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست

معرفی کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست

کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست نوشته پنیل اچ پینک است که با ترجمه شایان سادات منتشر شده است. 

موضوع این کتاب زمان‌بندی است. همهٔ ما می‌دانیم که زمان‌بندی فوق‌العاده مهم است. مشکل اینجاست که چیز زیادی درمورد خود زمان‌بندی نمی‌دانیم. زندگی ما دنبالهٔ بی‌پایانی از تصمیمات «چه وقت» است ــ چه وقت شغل عوض کنیم، خبرهای بد را انتقال دهیم، برای کلاس برنامه‌ریزی کنیم، به زندگی متأهلی خود پایان دهیم، ورزش کنیم یا درمورد یک پروژه یا فرد خاص جدیت بیشتری نشان دهیم. اما اکثر این تصمیمات از هاله‌ای مبهم از حدس‌وگمان و غریزه برمی‌خیزند. به اعتقاد ما، زمان‌بندی نوعی هنر است.

اما نویسنده نشان می‌دهد که زمان‌بندی در واقع نوعی علم است ــ حجم روزافزونی از تحقیقات چندجانبه و میان‌رشته‌ای وجود دارد که درک تازه‌ای از شرایط انسانی فراهم آورده و راهنمای بهتری برای  زندگی بهتر است. به یک کتاب‌فروشی یا کتابخانه بروید تا یک (یا چند) قفسه پر از کتاب‌هایی را ببینید که می‌گویند چطور فلان کار را انجام دهید ــ از دوست پیدا کردن گرفته تا تأثیر گذاشتن روی افراد یا صحبت به زبان تاگالوگ در عرض یک ماه. اطلاعات آن‌قدر زیاد است که این کتاب‌ها در دستهٔ مخصوص خود با عنوان خودآموزهای چطور قرار گرفته‌اند. این کتاب را یک ژانر کاملاً جدید در نظر بگیرید که خودآموز چه وقت است.

خواندن کتاب چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال مدیریت زمان و زندگی بهتر هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کسانی چه وقت؟ اقدام درست در زمان درست

خلق‌وخو یک حالت داخلی است، اما اثر خارجی دارد. ما هرقدر هم که بکوشیم احساسات خود را کنترل کنیم، آن‌ها لاجرم به بیرون درز می‌کنند و به واکنش دیگران نسبت به کلمات و اقدامات ما سمت‌وسو می‌دهند.

این موضوع ناچار داستان کنسرو سوپ را پیش می‌کشد.

اگر تاکنون یک کاسه سوپ غلیظ گوجه‌فرنگی برای ناهار آماده کرده باشید، احتمالاً باید داگ کونانت را مسئول این اتفاق بدانید. کونانت بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ مدیرعامل شرکت سوپ کمپل بود که برندی به‌یادماندنی با قوطی‌های به‌یادماندنی است. کونانت در دوران ریاست خود توانست شرکت را احیا کند و رشد ثابتی را به آن بازگرداند. مانند تمام مدیران عامل، کونانت هم با وظایف مختلفی روبه‌رو بود. یکی از وظایفی که او با آرامش و اعتمادبه‌نفس مثال‌زدنی انجام می‌داد رسمی بود در زندگی حرفه‌ای که به اعلام درآمد سه‌ماهه معروف است.

هر سه ماه یک بار، کونانت به همراه دو یا سه تن از معاونانش (معمولاً مدیر امور مالی شرکت، مسئول بخش کنترل و مسئول روابط سرمایه‌گذاری) به اتاق کنفرانس در ساختمانِ مرکزی کمپل می‌رفت که در کمدن، نیوجرسی، واقع شده بود. افراد دو طرف میز مستطیلی و درازی می‌نشستند و یک تلفن بلندگو در وسط میز قرار داشت که صحنه را برای کنفرانسی یک‌ساعته آماده می‌کرد. روبه‌روی این بلندگو، حدود صد سرمایه‌گذار، خبرنگار و مهم‌تر از همه تحلیلگران سهام نشسته بودند که وظیفه‌شان ارزیابی نقاط قوت و ضعف شرکت بود. در نیم ساعت اول، کونانت گزارشی را درمورد سود، هزینه‌ها و درآمدهای شرکت کمپل در سه ماه گذشته ارائه می‌داد. در نیم ساعت دوم، مدیران به سؤالات تحلیلگران پاسخ می‌دادند، کسانی که به دنبال بررسی راه‌حل‌هایی برای بهبود عملکرد شرکت بودند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۷۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان