دانلود و خرید کتاب هفده خان عشق ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفده خان عشق اثر کاوه میرعباسی

کتاب هفده خان عشق

معرفی کتاب هفده خان عشق

کتاب هفده خان عشق از مجموعه نامه های نامداران است. این کتاب روایتی از فراز و نشیب‌های دلدادگی در نامه‌های مشاهیر است. گردآوری این مجموعه بر عهده کاوه میرعباسی بوده و امیرحسین میرزائیان آن‌ را به فارسی ترجمه کرده است. 

درباره کتاب هفده خان عشق

عشق برای هرکدام از ما معنایی دارد و دلبستگی و ابراز عشق راه و روش خاص خودمان را. اگر در سال‌های دور زندگی می‌کردیم که تلفن و راه‌های ارتباطی دیگر در دسترس ما نبودند، باید به نامه نوشتن روی می‌آوردیم و عشقمان را در قالب زیباترین کلمات بیان می‌کردیم. آنچه جالب است این است که دریابیم بسیاری از مشاهیر بزرگ و افراد قدرتمند هنگامی که به کسی دل می‌باختند چه می‌گفتند و عشقشان را چگونه ابراز می‌کردند.

کتاب هفده خان عشق، فراز و نشیب‌های دلدادگی در نامه‌های مشاهیر است. با خواندن این نامه‌ها هم از عشق آنان نسبت به معشوقشان آشنا می‌شویم و رنج‌هایی که کشیده‌اند را به جان می‌خریم و هم با پنهانی‌ترین زوایای شخصیتشان آشنا می‌شویم. در کنار تمام این‌ها نکاتی خواندنی و جذابی از هنر، تاریخ و ادبیات هم می‌خوانیم. 

کتاب هفده خان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای تمام کسانی که از خواندن متن‌های عاشقانه لذت می‌برند، جذاب است. اگر دوست دارید با جزئیات زندگی عاشقانه مشاهیر و قدرتمندان آشنا شوید، این کتاب برای شما است. 

نظرات کاربران

Farahaniye
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

چقدر خواندنش آدم را آرام می‌کند. هم‌حسی همیشه ستودنی‌ست.

م.موحدیان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

تو بعضی از نامه ها یه سری جملات هست ک کمر آدم رو رگ به رگ میکنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۸۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان