دانلود و خرید کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند جان. سی مکسول ترجمه سیدناصرالدین گشتائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند اثر جان. سی مکسول

کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

معرفی کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند؛ طرز تفکر خود را تغییر دهید، زندگی‌تان عوض می‌شود اثر جان سی مکسول است. این کتاب به شما کمک می‌کند با تغییر در نحوه تفکر و دیدگاهتان، سازمانتان را متحول کند.

این اثر را با ترجمه سید ناصرالدین گشتائی و محمدهادی احمدخانی می‌خوانید. 

درباره کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

فکر کردن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کسی که خوب فکر می‌کند می‌تواند مشکلات را برطرف کند و با ارائه ایده‌هایی جدید، یک سازمان را متحول کند. همچنین تغییر در نوع نگرش ما به تغییرات بنیادین در زندگی و کارمان منجر می‌شود. جان سی ماکسول معتقد است افراد موفق با وجود تفاوت‌هایی که دارند در یک خصوص اشتراک دارند و آن هم نحوه تفکر آن‌هاست.

او در کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند به ما می‌آموزد خوب فکر کردن، یک استعداد ذاتی نیست؛ بلکه آموختنی است. اگر از تمرین‌ها و راهکارهایی که در کتاب عنوان شده است پیروی کنید، فکر کردن مانند افراد موفق را می‌آموزید و می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید.

کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام مدیران سازمان‌ها و رهبران تیم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان ‌سی مکسول

جان. سی. ماکسول نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی در ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحده آمریکا متولد شد. مکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در رده پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند. دکتر مکسول موسسه EQUIP و شرکت جان مکسول را تاسیس کرد و بیش از ۵ میلیون مدیر را در سطح دنیا پرورش داد. از جمله مهم‌ترین کتاب‌هایی که به قلم او به نگارش درآمده‌اند عبارتند از: مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایسته یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه حول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان.

بخشی از کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

مکانی برای بسط افکار خود پیدا کنید

اگر افکار خوبی به ذهنتان رسید و زمانی را صرف شکل‌دهی به آن کردید، فکر نکنید که کارتان تمام‌شده و آن را رها نکنید. اگر کار را رها کنید، آنگاه جنبه‌های بسیار ارزشمند فرایند تفکر را از دست خواهید داد. نمی‌توانید دیگران را در آن فکر دخیل کنید و اندیشه‌های خود را تا حداکثر پتانسیل آن گسترش دهید.

باید اقرار کنم که قبل‌ترها خودم دچار چنین خطایی می‌شدم. می‌خواستم روی یک اندیشه از صفرتا صد کارکنم، بدون اینکه آن را با دیگران، حتی کسانی که بر آن‌ها خیلی تأثیر داشت، در میان بگذارم. این کار را در خانه و محل کار انجام می‌دادم؛ اما بعد از سال‌ها یاد گرفته‌ام که پیشرفت در کنار یک تیم به‌مراتب بیشتر از کار انفرادی است.

فرمولی پیداکرده‌ام که از طریق آن می‌توانید افکار خود را بسط دهید؛ بنابراین فرمول،

فکر مناسب + افراد مناسب

در محیط مناسب × زمان مناسب

به دلیل مناسب = نتیجهٔ مناسب

شکست دادن این ترکیب کار دشواری است. هر فکری مثل هر انسانی پتانسیل این را دارد که به چیزی بزرگ تبدیل شود. وقتی جایی برای بسط افکار خویش پیدا کنید، یعنی آن پتانسیل را پیدا کردید.

نظرات کاربران

رشد و تعمق
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

کتاب برای من مطلب جدیدی نداشت، به نوعی فقط مروری بود بر دانسته هایم از مطالعات قبلی و تجریبات زندگیم، بهمین دلیل از یک جایی به بعد فقط تیترها رو خوندم و گذشتن چون در توضیحات هر تیتر، مطلب کاربردی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان