دانلود و خرید کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ اریک کامرلینک ترجمه فروزان تجویدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ اثر اریک کامرلینک

کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

معرفی کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ، اثر اریک کامرلینک به اعمالی به ظاهر ساده و کوچک اشاره می‌کند که می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر دنیای اطرافمان بگذارند. این کتاب با ترجمه فروزان تجویدی منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ

اریک کامرلینک در کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ یک پیام ساده می‌دهد: هر عمل ناچیز ما، کلیدی است در مسیر تکامل اخلاقی ما. اتفاقی که در زندگی امروزه‌ی ما افتاده است این است که معمولا بُعد اخلاقی اعمال کوچک ما پنهان می‌ماند و توجه ما را جلب نمی‌کند. و این باعث می‌شود از تاثیر زیادی که دارد، غافل بمانیم. البته این موضوع بیشتر درگیری ذهنی خود ما است. کارهای کوچک ما تاثیرات بزرگی از خودشان به جا می‌گذارند که اطرافیانمان متوجهش می‌شوند. حال چه باید بکنیم؟ اریک کامرلینک می‌گوید با یادگیری، درک و تشخیص اعمال به ظاهر کوچک ولی با ارزش، انسانیتمان را پرورش می‌دهیم. در واقع در این زمینه گسترده‌تر،هر روز فرصت‌های زیادی برای انجام اعمال اخلاقی پیش روی‌مان قرار می‌گیرد. همین فرصت‌ها ابزار اصلی خودسازی هستند. اعمال کوچک نتایج بزرگ به همراه دارند که می‌توانند دنیای درونی ما را تغییر دهند و در به‌سازی دنیای بیرونی ما نیز کمک کنند. از آن‌ها غافل نشویم.

خواندن کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اعمال کوچک نتایج بزرگ برای تمام کسانی است که دوست دارند دنیا را با کارها و فعالیت‌های مثبت و سازنده تغییر بدهند. 

بخشی از کتاب اعمال کوچک، نتایج بزرگ

در زندگی روزمره موقعیت‌های بسیاری پیش می‌آید که امکان انجام اعمال به‌ظاهر کوچک اما بسیار باارزش را به ما می‌دهد. پیش از بررسی دقیق مثال‌های آن، نگاهی گذرا به چند نمونهٔ بارز و رایج از اعمالی می‌اندازیم که یا خود انجام می‌دهیم، یا در حق ما انجام می‌شود:

سلام کردن. بسته به تأکیدی که روی آن می‌گذاریم، یا توجهی که به طرف مقابل می‌کنیم یا کلمات مناسبی که انتخاب می‌کنیم، سلام می‌تواند اثری واقعی داشته باشد و نمودار صمیمیت، اعتماد، محبت و... باشد.

حرکتی کوچک و دوستانه. از کار کوچک خوشایندی گرفته تا کاری که موجب تسلی خاطر شود. در عمل، در هر زمینه‌ای (کاری، دوستی، خانوادگی...) می‌تواند باشد. کارهای کوچکی از قبیل مهمان کردن کسی به صرف قهوه و چای، یا دعوت شام و ناهار، یا گوش دادن به درددل کسی، یا دادن هدیه‌ای کوچک، یا هر چیز دیگری.

به‌کار بردن کلمه‌های مناسب در صحبت. در گفتگو، گاهی کلمه‌ای و گاهی سکوتی کوتاه می‌تواند بسیار مؤثر باشد. با این عمل، فضا پر می‌شود از حالت‌های درونی دو طرف و باعث نوعی رابطهٔ دوسویه در گفتگو می‌شود. این کلمه ممکن است روشن‌گر، غیرمنتظره و شادی‌آفرین باشد، ممکن است التیام‌بخش، مشوق، رهایی‌بخش، روحیه‌دهنده و... باشد.

لحظاتی برای گوش دادن. در این لحظه‌ها مَنیت خود را کنار می‌گذاریم، حتی فرصت حرف زدن خود را به طرف مقابل می‌دهیم تا با فراغ بال حرف بزند. به این ترتیب می‌گذاریم تا ما را با مطالب جدیدش به شگفت درآورد.

بسیاری از این اعمال کوچک می‌توانند روزهای ما را سرشار کنند و به آنها معنای عمیق‌تری ببخشند. هدف این کتاب، داشتن درک بهتری از مکانیسم (سازوکار) این اعمال کوچک است، تا از این طریق میدان عمل و الگوهای مفیدی برای عمل به اخلاقیات بیابیم. برای این کار، به تجزیه و تحلیل سه نمونه از اعمال به‌ظاهر کوچک اما باارزش، می‌پردازیم. اعمالی که در بیان آنها ضمیر فاعلی «من» تنها به دلیل نیاز به راوی به‌کار برده شده است 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان